local-stats-pixel

Sw 20213355

Reklāma
Reklāma

Reportāža par SkyWay televīzijas kanālā Alhurra.

30. decembrī Šārdžas Zinātniskās Pētniecības Parka (SRTIP) YouTube kanālā, iznāca reportāžas ieraksts no satelīta televīzijas kanāla Alhurra, ko sauca “Ceļu tehnoloģiju izpēte Sardžias zinātniskās pētniecības tehnoloģiskajā parkā”.

Reportāžas laikā kanāla žurnālisti pastāstīja par stīgu transporta tehnoloģiju, tās priekšrocībām un attīstību AAE. Piemēram, tika minēts, ka “SkyWay” izmēģinājumu centrā Sardžā jau ir pabeigts pirmais no trim attīstības posmiem, bet projektam ir partneri no valdības un Amerikāņu Universitātes Šārdžā.

"The National News"

Radio ēterā par SW!

The future of transportation has become a reality in Sharjah. The emirate has recently launched the UAE’s first high-speed electric sky pod network. In this episode, Oleg Zaretskiy, SkyWay Green Tech’s chief executive, joins us to discuss the brand new innovation at Sharjah Research, Technology and Innovation Park. We discuss the number of passengers that every suspended pod can carry and the interior design of every pod. We also talk about the tracks that are currently built and the speed of the pods.

68 74 3355 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 3355

0/2000

Jūtu līdzi saviem troļliem 🙂

TUV SW Standardization Certification has issued Certificate of Conformity in support of the safety of uSky innovative transport infrastructure solutions being comprised of:

track structure (prestressed string-rail transport overpass),

uPod (steel wheel electric vehicle with automated control system),

anchor supports (combined with stations),

intermediate supports,

passenger station,

service station (including control room and workshop).

Certification works were being carried out at uSky Test & Certification Centre occupying an area of ​​28 hectares in Sharjah Research Technology and Innovation Park, UAE.

TUV SW Standardization Certifications is the world leading quality, safety and sustainability solutions provider with offices in 14 countries that specializes in testing, inspection, auditing, certification and training. TUV SW is assessed and accredited (including ISO 17020, ISO 17021) by various national and international accreditation bodies for its professionalism, ethics, reliability and independence for the certification assessment.

0 1 atbildēt

Turklāt šī sertifikācija parāda to, ka testi ir pabeigti un infrastruktūra ir gatava tās būvniecībai, ieskaitot stacijas, depo un dispečeru telpas. Tas ir ļoti liels panākums jebkurai transporta kompānijai un tiešām idioti to nesaprot. Šis ir ļoti nozīmīgs un svarīgs notikums un uz to ir iets gadiem. Nākami soļi būs komercprojektu realizācijas sākšana.

0 1 atbildēt

После выхода репортажа от издания The National из центра испытаний SkyWay в Шардже, новость о перспективах развития проекта появилась ещё в нескольких международных изданиях:

– 8 января публикация вышла на портале PressReader, который распространяет актуальные новости 120 крупнейших мировых изданий на 18-ти языках.

– 9 января новость опубликовали на сайте издания The Gulf Indians, которое специализируется на новостях Ближнего Востока и Индии.

– 12 января новость о SkyWay вышла сразу в двух изданиях: на крупном интернет-портале Business Traveller и на сайте проекта Smart Cities Global Networkr, который объединяет специалистов по городам будущего.

Напомним, что в оригинальной публикации от издания The National Олег Зарецкий, исполнительный директор компании SkyWay GreenTech, рассказал о главных преимуществах проекта SkyWay, а также упомянул, что марте этого года в центре испытаний в ОАЭ начнутся пассажирские испытания транспорта, а в мае испытания на тяжёлой трассе длиной 2,5 км.

1 3 atbildēt

Astrāli.Varu teikt tikai vienu ka jāgaida.

0 2 atbildēt

Cik labi atceros to, kā strīdējos ar jums par to, ka par šo "sūda tehnoloģiju" un "skamu" neviens nerunās nekādos pasaulē zināmos portālos, žurnālos un tā tālāk. Ilgi strīdējos un teicu, ka pienāks laiks un redzēsiet to, ka par SW runās pilnīgi visur, kas tagad tieši arī notiek 🙂

Šir ir moljonu portāls https://interestingengineering.com/sharjah-unveils-uaes-first-ever-electric-sky-pod-network

Tātad tā, tā pat, kā tagad runā visur par SW, rītdien to visur būvēs, kas ir nākamis solis un par to esmu tik pat drošs, kā biju tad, kad investēju un redzēju vienkārši milzīgās šīs tehnoloģijas iespējas un perspektīves 🙂

0 2 atbildēt

Nemāciet tikai mani un nemēģiniet pārliecināt par kaut ko, ko jūs vienkārši neziniet. Kā piemērs var būt Rail Baltic projekts! Viņiem nekas nav jaizstrādā, viņiem tehnoloģija ir gatava, ir inženieri, ir nauda, pilnīgi viss. Kādēļ tad plānošana notiek tik daudzu gadu garumā? Rail Baltica nav nekāds skams, bet viņi jau gadiem ilgi plāno to projektu, kas vēl nav īsti sākts - tas nenozīmē, ka viņi ir skams pēc jūsu loģikas.

SW šajā sakarā ir ne tikai jāplāno, bet vēl jāvāc investīcijas un vēl visādas lietas, ka RB nav jādara. Jums vienkārši nav zināšanas par to, ko jūs runājiet un tādēļ atbildēt par saviem vārdiem nespējas, izņemot mani.

0 2 atbildēt

XCM tokens, kurā es investēju pirms 4 gadiem, un kurš arī labi nokrita, bet es tos gadus viņu nepārdevu, pat tad kad krita un pirms gada pārdevu visu kas bija un nopirku citu tokenu. Lieta ir tāda, ka XCM gada laikā iedeva x100, tas nozīmē, ka investējot tikai 1000$, šodien būtu bijuši 100 000$. Tādēļ ir jābūt pacietībai un nekas nenotiek dienas laikā, bet SW projekts ir super sarežģīts un tādiem vajag laiku. Paskaties cik tālu ir Hyperloop tikuši un tad pasaki, vai SW nav izdarījuši 3 reizes vairāk? Tie tavi pārmetumi ir vienkārši smieklīgi un stulbi, ļoti nenopietni.

0 2 atbildēt

Krāpnieki un piramīdnieki uz Constructionweek galvenās lapas 🙂 https://mags.itp.com/ConstructionWeek/2021/0778_CW_AUG2021/#page=1

Cik jūs esat tuvredzīgi 🙂

0 2 atbildēt

Cilvēku un kravu transporta nozarē pa lielam nekas nav mainījies gadu desmitus, reāli nav bijušas nekādas globālas izmaiņas, tikai modernizācija. Jūs palaižat garām vienkārši šīs izmaiņas, esmu par to pārliecināts. Te ir niša, kas nebija aizņemta un efektivitāte ir nu vienkārši lieliska, turklāt modernizācija, kas ir iespējama ar šodienas resursiem. Ne velti arābi tā izsakās, vismaz tos būtu paklausījuši, ja neinteresē tas ko es runāju, Junickis vai citi cilvēki. Kamēr jūsu acis ir pievērstas tikai $$$, tikmēr palaižat garām pašu galveno. Tā arī cilvēki kļūst bagāti, nevis tie, kuri skrien pakaļ nauda, bet tie, kuri saprot, kā tā nauda tiks uztaisīta un tur ir ļoti liela starpība starp šiem diviem. Tagad ir trends DeFi piemēram, kas ir decentralizētas finanses, kas arī ir inovācija uz doto brīdi. Decentralizācija aug ļoti lielos tempos, ir tādas kriptovalūtas, kuras ir devušas 5-6 mēnešu laikā x300 un tas ir pateicoties tehnoloģijām, nu un arī nelielam haipam. Ir cilvēki, kas redz milzīgu potencionālu tajā, mani ieskaitot, tā pat, kā cilvēki, kas redzēja kādreiz milzīgu potenciālu blokķēdē un investēja tajā.

DeFi piemēram tev atļauj aizņemties (ķīlājot summu, un aizņemies tik cik tev vajag), aizdot (saņemot procentus par to, turklāt ļoti labus), būt banka pašam sev, veikt VISA maksājumus bez starpniekiem, izmantojot kriptovalūtu, bet maksājot teiksim ar EIRO, tajā pašā brīdī. Turklāt tev nav vajadzība pēc entajiem dokumentiem, gaidīšanām, kredītu vēsture un tā tālāk, jo tās viss notiek minūtes laikā.

0 3 atbildēt

SW uz "Constructionweek" priekšējās lapas. Ja es ko tādu būtu teicis pirms 2 gadiem, tad to nosauca par neiespējamu un to, ka tāka kompānija kā SW nekad necerēt atrasties uz tik prestiža žurnāla vāka. Un šodien tieši to pašu saka par to, ka "krāpnieki" nekad neizies tirgū un kur nu vēl cilvēki nopelnīs 🙂

Jūs paši ļoti labi redzat, kā ar katru dienu jūsu lielākie "murgi" sāk piepildīties.

0 3 atbildēt

Kur ir tagad profesori visi palikuši? kurš te biaj tas, kurš tik spītīgi aizstāvēja to profesoru, kurš nesaprot fiziku? Pliiner, maks, aizmirsāt?

Ko teiksiet par šo - https://a07adabe-645b-48d8-8bd5-910f3fa84f52.usrfiles.com/ugd/a07ada_f04f84fda91f4644b293b3cee8b20329.pdf

0 3 atbildēt

Pajautājiet pajautājiet troļli savam bēdubrālim, kādēļ viņš vēl nav uzrakstījis iesniegumu? dīvaini gan, cilvēks tā nevar pārdzīvot, bet dara pilnīgi pretējo.

0 3 atbildēt

Today 17.01.2021 SRTI Park welcomed several diplomats from the GCC, Europe and Asia to its premises on Sunday to strengthen relations and forge cooperation in innovation, scientific research and use of technology.

The meeting was attended by Sheikh Fahim bin Sultan Al Qasimi, Head of the Government Relations Department and Chairman of the Supreme Committee for Digital Transformation in Sharjah; Hussain Al Mahmoudi, CEO of SRTI Park; and a number of ambassadors, consuls, commercial attachés, and members of the Press.

Lohotrons tak 🙂 kā šis vienā momentā aizies, tad visur runās par SW, esmu pilnīgi pārliecināts. Cilvēki nesaprot, kādu iespēju palaiž garām.

0 5 atbildēt

Tas jau tu esi duraks! tev ir jātrenē savas smadzenes un mazāk muti jāvirina. Neviens nevar tik ātri pabeigt uz tik daudz miljardiem projektus, pirmkārt, otrkārt viņš teica "tas kas man ir zināms personīgi viņam" tā kā pirms tu savu muti atver, neaizmirsti, ka tev vēl tālu līdz loģiskajai domāšanai.

1 6 atbildēt

Nav runa par ticību vai netīcību, bet par tādiem idiotiem, kuri investē paši "plastmasas huiņās" Cik ir jābūt aptēstam cilvēkam, lai investētu kaut kādā lietā, kuru tā nosauc? tā ir, kad investē visur citur, bet ne savās smadzenēs.

Jums abiem nav nekādas sajēgas par to, kā tiek veidots tāds bizness un kas ir vajadzīgs, lai to realizētu. Jūs uzvedaties, kā kaut kādi bērni, kuri nav dabūjuši čupa čupu. Pajautājiet maksam, viņš ir arī trollis, bet vienīgais, kurš saprot visamz nedaudz par gabarītiem. Es nezinu kas jums tur sāp un nepatīk, bet es esmu apmierināts Pliiner, saproti vārdu (apmierināts) par to, kur ir mana nauda nonākusi. Es esmu investējis ļoti perspektīvā tehnoloģijā un redzu to, ka tā būs ļoti pieprasīta, bet to, kā tiek attalgoti sākotnējie investori investējot jebkurāinovācijā, mēs visi ļoti labi zinām.

0 5 atbildēt

Par cik reizēm apmēram ir izaugušas kompānijas daļas sākot no pirmā etapa:

Varam apmēram aprēķināt kapitalizāciju.

1 etapa maksimālais diskonts 1500, pašlaik maksimālais diskonts 54 tad arī paskaitīsim…

Un pareizinām ar koeficientu ieskaitot restrukturizāciju... bija...2,8 reizes...

1500/54*2.8 = 7777% vai arī par 77 reizēm

Kapitalizācija dienā:

7777%/2413 dienas (rupji rēķinot) = 3.2% dienā.

0 5 atbildēt
« 16  17  18  19  20 »