Sw 2021909

 28  48

Skyway-2020: galvenie tehnoloģiskie sasniegumi un ne tikai

Pandēmijas dēļ daži SkyWay plāni pagājušajā gadā bija jākoriģē. Tomēr galvenais darbu virziens bija nemainīgs – projekta inženieri un konstruktori gada garumā turpināja pilnveidot stīgu transporta tehnoloģiju. Tā kā Uzņēmums ir koncentrējies uz jauninājumiem, starptautiskajiem kvalitātes standartiem un uzlabojis risinājumus inženierijas un virszemes transporta celtniecībai, tas ir uzrādījis stratēģisku izaugsmi Austrumeiropā un MENA. Transporta Inženierijas kompānijas galvenais jaunievedums ir patentēta tehnoloģija Prestressed Track Structure (PTS), kas samazina transporta sistēmas būvniecības un ekspluatācijas izmaksas par vairāk nekā trešdaļu salīdzinājumā ar standarta monosliedes ceļu. PTS izmaksā pusi no dzelzceļa cenas un piecas reizes zemāka, nekā būvējot autoceļus. Uzņēmuma detalizēto transporta risinājumu unikālās priekšrocības ietver jaunākos sasniegumus elektrisko, ātrdarbīgo, videi draudzīgo transporta un kravu pārvadājumu jomā.

Lūk, galvenie tehnoloģiskie sasniegumi un ne tikai, kurus realizēja kompānijas grupas darbinieki un tās partneri:

-Inženieri modernizēja velšanās virsmu uz smagās estakādes SkyWay, kas ievērojami palielināja transporta kustības laidenību.

-2020. gadā Unitsky String Technologies ieguva 26 jaunus starptautiskus patentus un reģistrēja 13 preču zīmes.

-Pilnībā noslēdzies 400 metru vieglās līnijas būvniecības un apdares etaps Sārdžas Inovācijas centrā. Tāpat noslēdzās Ekonama apdare, ieskaitot galvenās komunikācijas.

Uzņēmums veiksmīgi apstiprināja un pagarināja Starptautisko sertifikātu par ekoloģisku atbilstību ISO14001 (auditors bija SAI Global). Pašreizējais standarts sniedz uzņēmumiem instrumentu, lai samazinātu ietekmi uz vidi, vienlaikus saglabājot ražošanas rentabilitāti.

Visi procesi, kas saistīti ar transporta risinājumu izstrādi un ražošanu, ir modernizēti uz inovatīvām tehnoloģiskām platformām, piemēram, Dassault Systèmes, kas nodrošina arī tehnoloģiju NASA, Airbus un Boeing.

– Bija modernizēta vieglā/ mīkstā trase – viena no pirmajām parka trasēm. Tagad SkyWay varēs braukt caur starpbalstiem bez ātruma samazināšanas.

Marina Gorkā (Baltkrievijā) ir uzprojektējuši un sākuši būvēt 6. smago trasi transporta testēšanai, kas vēlāk dosies uz AAE tālākiem testiem.

SkyWay speciālisti ir projektējuši un uzsākuši divu jaunu smagu transporta veidu izgatavošanu, Tuvo Austrumu apstākļiem.

Šārdžas Inovācijas centrā sākās starpbalstu būvniecība ceturtajai līnijai ar laidumiem no 250 metriem.

– Baltkrievijā pilnībā pabeigta testa kravas līnijas realizācija.

Šie ir spilgtākie notikumi kompānijas dzīvē, bet vē ļoti daudz ir palicis, ko mēs neredzam, kas tiks pamazām atklāts. 2021 gads būs ļoti iepriecinošs.

Komentāri 909

0/2000

"Unitsky String Technologies, Inc. transporta sistēmu kontrolē mākslīgais intelekts un tā novērš ar cilvēka faktoru saistītus incidentus. Mūsu transporta sistēmas ieviešana samazinās personāla izmaksas par 5 reizēm."

=============================

Ha, šitais vispār ir kronis! JŪSU mākslīgais intelekts ir čābīgāks par fizikas kalkulatoru un neviens un nekad nemaksās par to neko daudz. Arābi jau nav tādi muļki kā krievu pensionāre un Astrālis, kuri iedomājas, ka tas ir kaut kas sarežģītāks par EagleEye vai ko tamlīdzīgu.

 7  0 atbildēt

Astrāli, kā ir Google Translate raksus veidot - Sārjašā, Sardžias, Saržas, Sardžā, Sārdžā? Ha, ha, ha! Un martā es gribēšu redzēt bildes, kā tur Sārjašā caurām diennaktīm priecīgi prinči no karaliskajām ģimenēm iemēģina pasaulē inovatīvāko t/l SW!

 7  0 atbildēt

"...Es tev vienkārši pajautāju kā tu domā, kādēļ vispār iet runa par tādu projektu. Kur problēma bija pateikt?..."

================================

Kāds sakars man tur vispār komentēt nepazīstamu cilvēku sarunas? Tās ir tikai sarunas. Tādas pašas sarunas oficiālajos kanālos bija parSanbernandino un Dalailamas rezidenci, kur it kā vienīgais izdevīgais variants bija SW, vai tad tas ko mainīja?

Es te esmu ievadījis sarunas ar sievu, lai viņa pierunā savas simpātiskās draudzenes-dvīņumāsas piedalīties ar mums orģijās. Kā tu to vari komentēt? Kāpēc mēs par to runājam, ja tā nav taisnība?

 6  0 atbildēt

Skatos, ka šamējā sadaļā nekas nemainās..

Līdz ar to rodas jautājums, cik ilgi vidēji statistiskais indivīds kaut ko gaida no sevis finansētā lohotrona, iekams saprot, ka apjāts? 😂😂😂

 6  0 atbildēt

Astrāli,.par to 130 km trasi. Tad kad uzbūvēsi, tad varēsi kaut ko teikt. Jā, jā, neviens cits jau naudu nedos, pašiem būs jāsametas, neaizmirsti! A kas tagad? Cerības, plāni un solījumi? Nesmīdini mani.

 6  0 atbildēt

Priecīga vēsts mazohistiem, jo iespēja ielīst jaunā lohotronā..

Solot peļnu no 2%- 5% DIENĀ.

Sapelnīsi vituālu piķi SW virtuālajam sertifikātam.. 😂😂

https://trademix.org/

 7  1 atbildēt

"...Tu nesaproti, jo tev nekas cits nav galvā, kā IPO. Nebija plānoti ne Emirāti, ne junikonts, ne daudz kas cits..."

============================

A nafig tas bija jādara, ja tas nebija plānots un tas aizkavē pašu galveno - investīciju atgriešanu investoriem?

 6  0 atbildēt

Joprojām šinī visā vissmieklīgakais ir tas, ka ir ļaužu daļa, kas klausās ,,padomus,, un pratojumus par investīcijam, tehnoloģijām no lupatas operātora, jeb ka tautā sauc - apkopēja!!!! 😂 Tad jau arī mājas projektu uzticetu zīmet kaimiņu Vasjam tāpēc vien, ka viņš sakās padomju gados uzcēlis visu purčiku Rīgā un viņam jau kabatā 20 līgumi no arābiem par ekopiramīdu celšanu 😂😂😂

Rakstot pirmo komentāru pie šī fufeļrakstu sērijas uzreiz teicu, ka nebija, nav un nebūs ne pēc gada, diviem vai divdesmit. Un tā joprojam turpinu uzjautrināties un ar baudu smieties par SW afēru un to naivajiem ,,investoriem,, 😂 Pēc kā protams saņemu apkopēja dusmīgās atbildes, ka tūliņ viss būs un nu es redzēšot kā celsies un kā nauda ripos 😂 Un tā viss turpinās no gada uz gadu. No otras puses pat prieks ka tā - kur gan vēl tik labi varēšu iesmiet un paņirgāties😂😂😂

 5  0 atbildēt

Pēc SkyWay autora Anatolija Juņicka vārdiem, 2021. gadā plānots noslēgt vismaz trīs līgumus par kravas un pasažieru adrešu projektiem.

Astrāli un kā tad ar runām ka darbā ir jau desmitiem adrešprojekti??? 😄😄😄 Tāpat melo kā par Abu Dabi iedalīto zemes gabalu Uniflash testiem???

 5  0 atbildēt

"...Turklāt rakstā minēts, ka aptuveni pēc trim gadiem ekspluatācijā var tikt ieviesta SkyWay kravas trase, kuras garums būs 130 kilometri no Šardžas līdz Khor-Fakkan pilsētai..."

===================================

Ha, ha, ha! "Rakstā minēts" taču nav "oficiālais" SW ziņu avots? Un "var tikt ieviesta" taču vispār meko nenozīmē? Jūs ne tā visu sapratāt! Neviens taču neteica, ka ieviesīs! Tur arābiem kaut kas nogāja greizi, prasiet viņiem, ja, Astrāli? Kā pēdējās 10 reizēs?

 5  0 atbildēt

"Tev Pliiner pat galvā pirms 2 gadiem nevarēja ienākt, ka par SW vispār rakstīs ārzemju presē, atceros kā par to strīdējos."

=======================

Ak tā? Nu, ja tu nedirs, tad atrodi to manu komentāru un iekopē to šeit. Līdz tam tu tevi saukšu par "Junicka mauķeli"!

 5  0 atbildēt

Vel šitas putekļlupatnieks tos savus murgu rakstus štancē , tač pirms laba laika jau teicies, ka viss, vairs nebūs 😄

Nākamgad visi mestie kopā ar varenajiem uzmetējiem varēs apaļu jubileju svinēt - desmit gadi kopš joprojām nekā nav sākuma 😄😄😄 Ja labi piedoma tad pat divdesmitgade var sanākt 😄😄😄

Manuprat daudzi piektritīs,ka ātrāk piepildīsies ,,Prata vētras,, dziesmas vārdi (pirmais latvietis uz mēness) nekā tie juņis..i kaut kur tiks ieviesti. 😄

 5  0 atbildēt

Junickis savu SkyWay ir reģistrējis kā azartspēli, līgumā pat punkts, ka visu naudu "iespējams" pazaudēt. Uz tā arī viss balstās, ka neviens neko pēc tam var nenākt un neprasīt. Šeit tak rakstīts, ka visu zaudēsi, ko tu vēl gribi? Mavrodi pēc MMM arī bija uztaisījis savu virtuālo biržu kā azartspēli un visi zaudētāji pēc tam varēja sūkāt līko. Kā parasti.

Astrālis šajā lohatronā jūtas diezgan komfortabli, jo savu naudu viņš šeit ielicis ir maz. Jā, referālās iemaksas, iespējams, novirzījis lielāko daļu, ja ne visas. Tāpēc viņš šeit sēž kā pie pokera galda un blefo, jo spēlē viņš "on the house". Ja neizdosies - pofig, ja izdosies - vienkārši lieliski!

 5  0 atbildēt

"...tev ir sakuma jaiepazistas ar kompaniju un ir tai japatik, savadak to nedara..."

==============================

Saprati, Skaivejist? Pie SW ir jāpieiet kā pie brūtes!

 4  0 atbildēt

Labi, kungi. Apnika man te pa tukšo laiku tērēt. Ienākšu pēc pusgada, gada, paskatīšos cik jau esiet sapelnījuši. Ha, ha, ha!

 4  0 atbildēt

"...Beigās Junickis saprata, ka nav labi runāt par tām lietām, pirms nav viss 100% skaidrs un pats personīgi teica, ka vairs nerunās par tādām lietām, bet, lai investori gaida ziņas tieši no pirmavotiem un preses!..."

===================================

Avotu, lūdzu, kur tieši Junickis tā teica?

 4  0 atbildēt

Pat necerēju vel par Juņicki ko spokos lasīt! Atveru spokos zinātni....un priekšā kā dzīvs smaidīgs rausītis Juņickis Eduardovičš ar savām nākotnes stīgām!!!

Karoče kārtējais fufelis no TNT Astrāļa .Vienīgais kas šajā tēmā ir aizraujoši,ir komentāru sadaļa ,kur TNT kā ierasti pārējiem pārliecinā ka ir totāls loh,s un viss tas te SkaijVeijs ir lohatrons! Pēc pusgada TNt pļurinās tieši to pašu ko pašreiz un pirms gada-diviem un trim gadiem pļurkstēja.Un pļurkstēs par SW arī vel pēc diviem gadiem to te pašu un nekas nebūs daudz mainījies arī pēc pāris gadiem ,kā tikai Juņicka kompanī būs izdomājuši jaunas pasakas ko karināt uz ausīm visādiem Astrāļveidīgajiem investoriem, ka tūlīt-tūlīt SW tehnolaģī sāks iekarot pasauli!!!

 5  1 atbildēt

Astrāli, ļoti pieklājīgs jautājums - KUR IR PIRMAIS SOLĪTAIS AP Juņilaits Ribakiem Struņicka Fazendā?

 3  0 atbildēt

"..Maglev nav iespējams uzbūvēt pilsētā, kur nu vēl īsām distancēm".

Teikšu, ka SW trasi blīvi apdzīvotā pilsētā arī diezgan nereāli izbūvēt. Paskaidroju to, kas nav skaidrs tiem, kuri laukos dzīvo.. 😂

1. Tātad, liela pilsēta ir blīvi un kompakti apbūvēta.

2. Zem mājam, ietvēm un asfalta slāņa atrodas visas komunikācijas- elektrības vadi, ūdens apgāde, kanalizācijas sistēmas un varbūt pat metro..

3. Attiecīgi, lai ik pēc noteikta posma izveidotu hipotētisko SW trases balsta elementu, kurš, vienkārši sakot, ir milzīgs betona klucis /apjomā un dziļumā/, būtu nepieciešams arī pārlikt komunikāciju sistēmas.

Domājams, ka sistēmas pārlikšana diezgan astronomiski pārsniegs viena balsta izbūves izmaksas. Bez tam, ja pieskaita inženiertehnisko projektu darbu izmaksas u.c..

 3  0 atbildēt

Ja SkyWay investori atpelnīs savu ieguldīto naudu, tad es pa kailo skriešu cauri Vecrīgai.

 3  0 atbildēt
« 1  2  3  4  5 »