local-stats-pixel

Skyway 662620

Reklāma
Reklāma

Kā tiek nodrošināta pasažieru drošība SkyWay transportā?

Ietekme uz vidi, transporta ceļu īpatnības un motora uzticamība – transporta tehnoloģiju drošība ietver daudzus aspektus. No transporta drošības līmeņa cilvēkiem un videi, ir tieši atkarīgas tā tirgus izredzes.

SkyWay tehnoloģiskās īpatnības ļauj mūsu transportam nodrošināt augstu drošības līmeni kravas un pasažieru pārvadājumu jomā, kas nav sasniedzams pašreizējiem transporta tirgus pārstāvjiem.

No jaunā video jūs uzzināsiet, kuri risinājumi nodrošina visaugstākos SkyWay transporta drošības standartus.

Anatolijs Junickis iemācīja Unibus-u reaģēt uz cilvēkiem

Stīgu transporta izgudrotājs Anatolijs Junickis personīgi pārbaudīja stīgu transporta objektu atpazīšanas sistēmas. Tagad mēs varam skaidri apgalvot, ka Unibus-s var atpazīt cilvēku neatkarīgi no tā, ko viņš dara: skrien, slēpjas aiz balsta vai stāv uz ceļa.

SkyWay sistēmā visa komunikācija notiek vairāku metru augstumā, tā ir droša cilvēkiem, dzīvniekiem un sauszemes transporta līdzekļiem. Tomēr, ir ceļa posmi, kuros būtu ieteicams būvēt ceļu nelielā augstumā. Līdz ar to radās nepieciešamība iemācīt mašīnām ne tikai komunicēt savā starpā vai mijiedarboties transporta tīklā, bet arī reaģēt uz neplānotām spontānām darbībām. Un, pirmkārt, uz cilvēku.

Jauna drošības sistēmas pārbaude deva iespēju pārliecinaties, ka ne putns, ne ceļā esošs objekts, ne skrienošs cilvēks nevar kaitēt junibusam. Pateicoties stīgu tehnoloģijām, jums nebūs jāuztraucas par to, kā jūsu tuvinieki nokļuva no vienas pilsētas otrā, bet ceļojuma laikā varēsiet pa logu vērot tikai asfalta neskartas ainavas.

TV kanāls MŪSU: VTL – labākā alternatīva raķetēm

16.augustā Ukrainas televīzijas kanālā «Mūsu. Maksi-TV» iznāca sižets, veltīts SpaceWay — inženiera Anatolija Junicka projektam par kosmosa bezraķešu industrializāciju. Sižets stāsta par visplanētas transportlīdzekļa (VTL) projektu, kas kosmosa apguvi paceļ pilnīgi jaunā līmenī.

Kosmoss – burtiski neizsmeļams resursu avots. Galvenā tā rūpnieciskas apgūšanas problēma joprojām ir augstās izmaksas preču piegādei orbītā, kas galvenokārt saistītas ar mūsdienu piegādes transportlīdzekļu zemo efektivitāti.

Atgādinām, ka 21. jūnijā Baltkrievijā notika II Starptautiskā zinātniski-tehniskā konference «Kosmosa bezraķešu industrializācija: problēmas, idejas, projekti», kurā piedalījās zinātnisko aprindu pārstāvji no visas pasaules.

Tropu junikars dodas uz Šārdžu

Junikars U4-431-01 (tropu junikars) ir sekmīgi nokārtojis rites testus EkoTehnoParkā un gatavojas nosūtīšanai uz Šārdžas Inovatīvo zinātnisko pētījumu tehnoloģiju parku AAE. Transportlīdzekļa pieņemšanu veica personīgi SkyWay ģenerālkonstruktors Anatolijs Junickis.

Šo SkyWay ritošā sastāva modeli esam izstrādājuši speciāli ekspluatācijai Tuvo Austrumu klimatiskajos apstākļos. Atšķirībā no sava priekšgājēja, mašīna ir aprīkota ar dubultu galvenās piedziņas komplektu, lai palielinātu jaudas rezervi, uzlabotu dzesēšanas sistēmu un dubultu mikroklimata sistēmu pasažieriem, kā arī salonu VIP izpildījumā.

Atgādināsim, ka SkyWay inovāciju centrs (SWIC) Šārdžā – ir zinātniski pētnieciskais klasteris, kas palīdzēs parādīt SkyWay tehnoloģijas efektivitāti, izejot Tuvo Austrumu un Āzijas tirgos. Centrs prezentēs visu veidu pilsētas un kravas transporta kompleksus: piekares un uzkares, viensliedes un divsliežu, ar elastīgu, pusstingru un stingru ceļa struktūru, būtiski pilnveidotus un uzlabotus.

SkyWay speciālisti SWIC veiks jauno transporta veidu un infrastruktūras risinājumu pārbaudi un sertifikāciju, kā arī izveidos savas pētnieciskās laboratorijas turpmākai tehnoloģiju attīstībai. Perspektīvā Centram ir jākļūst par daļu no SRTIP infrastruktūras – Šārdžas zinātniskajā pētniecības un tehnoloģiju parkā, kura sastāvā tas ir iekļauts.

Kravu pārvadājumi SkyWay stilā

SkyWay ražošana: jaunais korpuss nodots ekspluatācijā

SkyWay projektēšanas organizācijas teritorijā atklāta jauna ēka, kurā atradīsies SkyWay ritošā sastāva un citu stīgu transporta kompleksu elementu montāžas iecirknis.

Sarkano lenti pie ieejas jaunajā ēkā pārgrieza SkyWay Technologies Co ģenerāldirektore Nadežda Kosareva un ģenerāldirektora vietnieks ražošanas jautājumos Aleksejs Savins. SkyWay ģenerālkonstruktors Anatolijs Junickis pasākumā nevarēja piedalīties, jo bija darba braucienā AAE.

Jaunās darbnīcas, apvienojumā ar administratīvo ēku, kopējā platība ir aptuveni 1200 м². Tajā ir uzstādīts balsta krāns-sija ar 10 tonnu celtspēju, kā arī paredzēta noliktava ar atsevišķiem vārtiem. Tuvākajā laikā uz turieni tiks pārvietots esošais montāžas iecirknis, kura vietā tiks izvietota jaunais mehāniskās apstrādes aprīkojums.

Jaunā teritorija paātrinās metālkonstrukciju, SkyWay ritošā sastāva un tā sastāvdaļu mazsēriju ražošanu, lai atbalstītu projektus Apvienotajos Arābu Emirātos.

 

SkyWay kanālā TOP-Five

Populārais YouTube izklaides kanāls «TOP-Five» kura auditorija pārsniedz 4 miljonus abonentu, ir publicējis pārskatu par perspektīviem risinājumiem, kas tuvākajā nākotnē var aizstāt tradicionālos transporta veidus.

Video autori ir novērtējuši trīs ambiciozākos projektus, kas pretendē uz nosaukumu «nākotnes transports», viens no kuriem — SkyWay.

EkoTehnoParkā atklāts jauns SkyWay izmēģinājumu komplekss

EkoFesta 2019 laikā festivāla viesi pievērsa uzmanību jaunajiem SkyWay EkoTehnoParka objektiem. SkyWay ģenerālkonstruktors Anatolijs Junickis savā  ziņojumā paskaidroja to rašanās iemeslu:

«Piemēram, lai testētu atsevišķus agregātus un mezglus, mēs pat uzbūvējām laboratoriju kompleksu – tas atrodas pa labi aiz jums, aiz sestās līnijas, kas tiek būvēta. Drīz tur pilnā sparā notiks mūsu sliežu, riteņu, strāvas savācēja dažādu konstrukciju testi – uz nodilumu, troksni un izturību. Dažas tur esošās telpas ir pastiprinātas ar bruņu aizsardzību, jo, piemēram, saplīstot testa ritenim pie ātruma vairāk nekā 500 kilometru stundā, fragmenti var lidot līdz pat vairākiem simtiem metru. Līdzīgi gadījumi ir notikuši gan autobraucējiem, gan dzelzceļa darbiniekiem, un mēs vēlamies no tā izvairīties jau projektēšanas stadijā. Šie pētījumi mums ir nepieciešami, lai apsteigtu visus un uz visiem laikiem.

Jaunā video intervija ar SkyWay Technologies Co stendu izmēģinājumu biroja vadītāju Vasiliju Muravski stāsta par izmēģinājumu platību atklāšanu, kur notiks atsevišķu ritošā sastāva mezglu un SkyWay ceļa struktūras elementu rūpnīcas testi. Testu nogabals tika nodots ekspluatācijā pavisam nesen, un šobrīd tas tiek papildināts ar dažādu stenda aprīkojumu.

« 1  2  3 »
96 82 2620 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 2620

0/2000
Nē, nē, šitais toč nav pi*ģjož, jo ja jau tajā audio tika pieminēts Junickis, tad, noteikti, ka informācija ir legit. Loģiskā domāšana! Tagad īstais brīdis vēl brangu paketi doļas pagrābt, kamēr vēl arābi visu nav izpirkuši. Jā, jā!
1 0 atbildēt

Nav apkrāpuši??? o jā nav apkrāpuši piecu pilnu gadu garumā vismaz triis !!! reizes solot gan iekseejo biržu gan IPo utt.Ir??? Nav.

1 0 atbildēt

 Kam tāds Unitrucks būtu vajadzīgs atkal kārtējais jautājums. Neiedziļinoties  dziļos aprēķinois cik daudz metāla tie izmantots tām Unigruck konsterukcijas būvniecībā, tīri vizuāli novērtējot  jau vien var secināt ka no tā visa metāla daudzuma kas vajadzīgs Unitruckam var uz zemes  pieciem vilcieniem sliedes noguldīt nemaz nerunājot par balstu sistēmas konstrukciju izbūvi.....Jābūt pilnīgi aklai ticībai lai būtu paŗliecība ka šitais te Unitrucka b rīnums  var izmaksāt lētāk nekā uz zemes noguldītās  dzelzceļa sleides!!!     Un vietās kur apgrūtinoši ir izbūvēt sliežu ceļus beramkravu transportēšanai uz ka'du konkrētu punktu A vai B, jau  sen ir izgudrota un pielieto daudz vienkāršāku beramkravu transportēšanu pa gaisu...ar gaisa troses vagoniem kad nepieciešama tikai viena trose nevis tāds kvantums kaut kādu fermu konstrukciju estakādes .Šādus gaisa vagonus esmu redzējis kādus izmanto Zviedrijā kalnrūpniecībā  vietās kur apgrūtinoši būtu izmantot dzelzceļu.....ticiet man ,un lai Juņickis godīgi sakot iebāž savu kārtējo Uni brīnumu kuru nevienam vienkārši nevajadzēs, jo Zviedrijā izmantotajā analogā Juņitruckam gaisā pakarināto  beramkravu vagonu ietilpības  ir piecas reizes lielākas nekā Juņicka plastmasas kastēm, piedwvām smuki izskatās tikai tagad  , bet kalnrūpniecības vajadzībām grūti iedomāties kādā skatā tie smukie glancētie vagoniņi izskatīsies jau pēc dažu dienu lietošanas peč būtības...emotion)

1 0 atbildēt

Toļas kreesls ir sašūpojies un viņš lieliski saprot ka ilgi vairs nesanāks DIRST taapeec kameer veel ir lohi, kaa vienu no galvenajiem Satrdzas darbu aizkaveesanaas iemesliem izdomaa probleemas ar metināšanas darbiem.Tas ir tas par ko es dolbajobam Astraalim vislaik runaaju ka Toļa izdomās visprofesionālākās otmazkas lai tik nebuutu jaapasaka taisniiba ka nebija,nav un nebuus nekas ne Sardzā ne citur AAE.

1 0 atbildēt

Skatos jauns stāsts no TNT puses ir tapis!!!

 Visu vel neesmu pārlasījis un iedziļinājies... bet interesi piesaita jau atkal pirmais esejas apraqksts par 3 kontūru dzesēšanas sistēmu Unikontam! 

TNT, kur var konkrētāk iepazīties ar to 3 kontūru dzesēšanas sistēmu??   Jo cik no virspusējā apraksta saprotu, tas ir visparastākais kondicionieris un kondicionēšanas sistēm!   Ja neesi lietas kursā, tad kondicionieri transportā darbojās pēc 3 kontūri sistēmas.1: kondicionieri darbojās paši par sevi divkontūru principā kā leduskapis, kad  inertā gāze ( kādu izmantot bija vairāki varianti) pie konkrētiem atmosfēriskiem spiedieniem vai nu sasalst līdz - temperatūrām vai spiedienam mainoties uzkarst  līdz + gr'ādiem...respektīvi visu laiku darbojās kompresorts  un sistēmas regulācija kādu spiedunu sistēmā jāuztur vadoties pēc sensoriem-dačikiem to analizē primitīvs procesors!  Trešā kontūra varētu būt mazais -lielais loks  un pat varētu piekabināt sistēmā vel kādus 4-5 uutt upp lokus un kontūras pēc vajadzībām vai kāds mehānisma mezgls ir jādzesē vai jāsilda...attiecīgi katram lokam-kontūrai savs kompresors un sensoru-dačiku sistēma kas protams prasa savus energo resursu patēriņus lai sistēma darbotos!!  apmēram tā tas viss darbojās!    

TNT, kur var padziļinātāki iepazīties ar Unikonta trīs kontūru dzesēšanas sistēmu  un Juņicka jaunāko izgudrojumu???

1 0 atbildēt
Kā lai noņem paziņojumus šitam sūdam? 🤨
1 0 atbildēt
TNT.Kad būs komercrealizācija?? Pēc cik gadiem???
0 0 atbildēt
Teicu.Peļņa nebuus aatraak jaa 2025.gadaa.
0 0 atbildēt
Toļa ir Murgotājs kurš jau 50!!! gadus murgo bet NAV nevienu savu murgojumu novedis līdz realizācijai.
0 0 atbildēt
Tu TNT vari pateikt kādēļ tad SW katra gada nogalē izdomā skazkas kādēļ lūk " Krutais Bizness" neiet kā plānots ja uzskati ka SW nav Ponzi??? LT bij izdomāta kā otmazka projekta bremzei bet kopš visas epopejas jau ir krietni vairaak kaa divi gadi riņķī un nekas nav realizeets.WTF????
0 0 atbildēt
TNT jau ir tāds lohs ka tic ka večuks Toļa kuram jau 70 un jāliek karoti nost spees veel Speisveju un Haiperjū realizeet ja liidz sim nav speejis pat vienu Juņi realizeet.Ēzelis emotionemotionemotion
0 0 atbildēt
TNT.Pirms ko raksti,simtreiz padomā un tad raksti.
0 0 atbildēt

o;bb

ok  SKAIVEJIST    

0 0 atbildēt

bordans

0 0 atbildēt

Kas tas par čuk čuk bānīti  emotion 

0 0 atbildēt
TNT.pieci gadi jau ir pierādijuši ka vēl vismaz tikpat vajadzēs investēt lohotronā,katru gadu klausoties Kolosālos Jaunumus emotion
0 0 atbildēt
Nee.Tas bij Dujunovs.Durovs ir datorblēdis-miljardieris
0 0 atbildēt
Facebook sen jau ir slikta slava
0 0 atbildēt
Jo tuvāk gada beigas,jo vairāk sāku saprast ka tāpat kā iepriekšējie gadi arī šis beigsies ar "kārtējām Toļas neveiksmēm" un kārtējo oblomu naivajiem investoriem kuri liela daļa joprojām tic belaru iluzionistam Anatolijam.
0 0 atbildēt
Unikārs NAV pasuutiits bet ir tikai pokazuhaa atraadiits
0 0 atbildēt
« 2  3  4  5  6 »