local-stats-pixel fb-conv-api

Skyway 662620

Kā tiek nodrošināta pasažieru drošība SkyWay transportā?

Ietekme uz vidi, transporta ceļu īpatnības un motora uzticamība – transporta tehnoloģiju drošība ietver daudzus aspektus. No transporta drošības līmeņa cilvēkiem un videi, ir tieši atkarīgas tā tirgus izredzes.

SkyWay tehnoloģiskās īpatnības ļauj mūsu transportam nodrošināt augstu drošības līmeni kravas un pasažieru pārvadājumu jomā, kas nav sasniedzams pašreizējiem transporta tirgus pārstāvjiem.

No jaunā video jūs uzzināsiet, kuri risinājumi nodrošina visaugstākos SkyWay transporta drošības standartus.

Anatolijs Junickis iemācīja Unibus-u reaģēt uz cilvēkiem

Stīgu transporta izgudrotājs Anatolijs Junickis personīgi pārbaudīja stīgu transporta objektu atpazīšanas sistēmas. Tagad mēs varam skaidri apgalvot, ka Unibus-s var atpazīt cilvēku neatkarīgi no tā, ko viņš dara: skrien, slēpjas aiz balsta vai stāv uz ceļa.

SkyWay sistēmā visa komunikācija notiek vairāku metru augstumā, tā ir droša cilvēkiem, dzīvniekiem un sauszemes transporta līdzekļiem. Tomēr, ir ceļa posmi, kuros būtu ieteicams būvēt ceļu nelielā augstumā. Līdz ar to radās nepieciešamība iemācīt mašīnām ne tikai komunicēt savā starpā vai mijiedarboties transporta tīklā, bet arī reaģēt uz neplānotām spontānām darbībām. Un, pirmkārt, uz cilvēku.

Jauna drošības sistēmas pārbaude deva iespēju pārliecinaties, ka ne putns, ne ceļā esošs objekts, ne skrienošs cilvēks nevar kaitēt junibusam. Pateicoties stīgu tehnoloģijām, jums nebūs jāuztraucas par to, kā jūsu tuvinieki nokļuva no vienas pilsētas otrā, bet ceļojuma laikā varēsiet pa logu vērot tikai asfalta neskartas ainavas.

TV kanāls MŪSU: VTL – labākā alternatīva raķetēm

16.augustā Ukrainas televīzijas kanālā «Mūsu. Maksi-TV» iznāca sižets, veltīts SpaceWay — inženiera Anatolija Junicka projektam par kosmosa bezraķešu industrializāciju. Sižets stāsta par visplanētas transportlīdzekļa (VTL) projektu, kas kosmosa apguvi paceļ pilnīgi jaunā līmenī.

Kosmoss – burtiski neizsmeļams resursu avots. Galvenā tā rūpnieciskas apgūšanas problēma joprojām ir augstās izmaksas preču piegādei orbītā, kas galvenokārt saistītas ar mūsdienu piegādes transportlīdzekļu zemo efektivitāti.

Atgādinām, ka 21. jūnijā Baltkrievijā notika II Starptautiskā zinātniski-tehniskā konference «Kosmosa bezraķešu industrializācija: problēmas, idejas, projekti», kurā piedalījās zinātnisko aprindu pārstāvji no visas pasaules.

Tropu junikars dodas uz Šārdžu

Junikars U4-431-01 (tropu junikars) ir sekmīgi nokārtojis rites testus EkoTehnoParkā un gatavojas nosūtīšanai uz Šārdžas Inovatīvo zinātnisko pētījumu tehnoloģiju parku AAE. Transportlīdzekļa pieņemšanu veica personīgi SkyWay ģenerālkonstruktors Anatolijs Junickis.

Šo SkyWay ritošā sastāva modeli esam izstrādājuši speciāli ekspluatācijai Tuvo Austrumu klimatiskajos apstākļos. Atšķirībā no sava priekšgājēja, mašīna ir aprīkota ar dubultu galvenās piedziņas komplektu, lai palielinātu jaudas rezervi, uzlabotu dzesēšanas sistēmu un dubultu mikroklimata sistēmu pasažieriem, kā arī salonu VIP izpildījumā.

Atgādināsim, ka SkyWay inovāciju centrs (SWIC) Šārdžā – ir zinātniski pētnieciskais klasteris, kas palīdzēs parādīt SkyWay tehnoloģijas efektivitāti, izejot Tuvo Austrumu un Āzijas tirgos. Centrs prezentēs visu veidu pilsētas un kravas transporta kompleksus: piekares un uzkares, viensliedes un divsliežu, ar elastīgu, pusstingru un stingru ceļa struktūru, būtiski pilnveidotus un uzlabotus.

SkyWay speciālisti SWIC veiks jauno transporta veidu un infrastruktūras risinājumu pārbaudi un sertifikāciju, kā arī izveidos savas pētnieciskās laboratorijas turpmākai tehnoloģiju attīstībai. Perspektīvā Centram ir jākļūst par daļu no SRTIP infrastruktūras – Šārdžas zinātniskajā pētniecības un tehnoloģiju parkā, kura sastāvā tas ir iekļauts.

Kravu pārvadājumi SkyWay stilā

SkyWay ražošana: jaunais korpuss nodots ekspluatācijā

SkyWay projektēšanas organizācijas teritorijā atklāta jauna ēka, kurā atradīsies SkyWay ritošā sastāva un citu stīgu transporta kompleksu elementu montāžas iecirknis.

Sarkano lenti pie ieejas jaunajā ēkā pārgrieza SkyWay Technologies Co ģenerāldirektore Nadežda Kosareva un ģenerāldirektora vietnieks ražošanas jautājumos Aleksejs Savins. SkyWay ģenerālkonstruktors Anatolijs Junickis pasākumā nevarēja piedalīties, jo bija darba braucienā AAE.

Jaunās darbnīcas, apvienojumā ar administratīvo ēku, kopējā platība ir aptuveni 1200 м². Tajā ir uzstādīts balsta krāns-sija ar 10 tonnu celtspēju, kā arī paredzēta noliktava ar atsevišķiem vārtiem. Tuvākajā laikā uz turieni tiks pārvietots esošais montāžas iecirknis, kura vietā tiks izvietota jaunais mehāniskās apstrādes aprīkojums.

Jaunā teritorija paātrinās metālkonstrukciju, SkyWay ritošā sastāva un tā sastāvdaļu mazsēriju ražošanu, lai atbalstītu projektus Apvienotajos Arābu Emirātos.

 

SkyWay kanālā TOP-Five

Populārais YouTube izklaides kanāls «TOP-Five» kura auditorija pārsniedz 4 miljonus abonentu, ir publicējis pārskatu par perspektīviem risinājumiem, kas tuvākajā nākotnē var aizstāt tradicionālos transporta veidus.

Video autori ir novērtējuši trīs ambiciozākos projektus, kas pretendē uz nosaukumu «nākotnes transports», viens no kuriem — SkyWay.

EkoTehnoParkā atklāts jauns SkyWay izmēģinājumu komplekss

EkoFesta 2019 laikā festivāla viesi pievērsa uzmanību jaunajiem SkyWay EkoTehnoParka objektiem. SkyWay ģenerālkonstruktors Anatolijs Junickis savā  ziņojumā paskaidroja to rašanās iemeslu:

«Piemēram, lai testētu atsevišķus agregātus un mezglus, mēs pat uzbūvējām laboratoriju kompleksu – tas atrodas pa labi aiz jums, aiz sestās līnijas, kas tiek būvēta. Drīz tur pilnā sparā notiks mūsu sliežu, riteņu, strāvas savācēja dažādu konstrukciju testi – uz nodilumu, troksni un izturību. Dažas tur esošās telpas ir pastiprinātas ar bruņu aizsardzību, jo, piemēram, saplīstot testa ritenim pie ātruma vairāk nekā 500 kilometru stundā, fragmenti var lidot līdz pat vairākiem simtiem metru. Līdzīgi gadījumi ir notikuši gan autobraucējiem, gan dzelzceļa darbiniekiem, un mēs vēlamies no tā izvairīties jau projektēšanas stadijā. Šie pētījumi mums ir nepieciešami, lai apsteigtu visus un uz visiem laikiem.

Jaunā video intervija ar SkyWay Technologies Co stendu izmēģinājumu biroja vadītāju Vasiliju Muravski stāsta par izmēģinājumu platību atklāšanu, kur notiks atsevišķu ritošā sastāva mezglu un SkyWay ceļa struktūras elementu rūpnīcas testi. Testu nogabals tika nodots ekspluatācijā pavisam nesen, un šobrīd tas tiek papildināts ar dažādu stenda aprīkojumu.

« 1  2  3 »
96 74 2620 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 2620

0/2000

Tieši kā likās, ka jau notiek aktivitātes https://www.youtube.com/watch?v=fhk9EvoX0tE&feature=youtu.be

1 0 atbildēt
Каждый,кто в компании-уже миллионер! Кто-то раньше,кто-то позже! Главное беречь себя теперь,чтобы дожить до лавров !!! Apbrīnoju šitos slimos emotionemotionemotion
1 0 atbildēt

Oficiāli prezentēts Šeiham un ne tikai, jo sanākuši bija daudz ietekmīgi cilvēki un tas ir tikai pats sākums emotion https://www.facebook.com/SkywayGhana2019/videos/760150084501273/UzpfSTEwMDAwNDgyNzU3MjM3OToxMjgxMzE0OTcyMDM5NDEw/

His Highness Sheikh Dr. Sultan bin Muhammad Al Qasimi, Supreme Council Member and Ruler of Sharjah, has blessed the first phase of the development and testing of suspended trains at Sharjah Research, Technology and Innovation Park.

Alongside the Ruler of Sharjah, the launch of the experimental phase was attended by Mohammad Obaid Al Zaabi, Head of Protocol and Hospitality Department; Dr. Eng Rashid Al-Leem, Chairman of Sharjah Electricity and Water Authority; Abdullah Salem Al Tarifi, Chairman of Sharjah Social Security Fund; Engineer Salah Bin Butti Al Muhairi, Advisor of Sharjah Planning and Survey Department; Dr. Kevin Mitchel, Chancellor of the American University in Sharjah; and number of academics and officials.

https://gulfnews.com/uae/transport/shaikh-sultan-inspects-sharjah-skyway-project-1.67409881

Gulfnews jau nav nekas, tā tak nav Eiropa emotion

1 0 atbildēt

TNT,  Juņicka HAIPER-u, vai cik saprotu Juņicka  tunelis  ir   pilnīgi nerelizējams tehniskais risinājums, jo  Juņicka  vaakuma tunelim vajag visā  trubā  uzturēt  zemāku atmosf

erisko spiedienu nekā ārpus trubas, kad iekšējam  atmosf]eriskajam spiedienam jabūt tuvu  vaakuma   stāvoklim!!      TNT, kapēc   Kosmosā    starptautisko kosmisko  astaciju  iekšējais   uzturētais  1,5 atmosfēriskais spiediens neuzspridzinā  SKS no iekšas uz VAAKUMU??       TNT, jo    450 kilomstarpība tikai ap 1,5 metrus virs zemes ir  kosmiskajā stacijā  atmosfēriskās skalas  rē'[kinos     starpiba starp ārējo un iekšējo spiedienu ir apm[eram  tikai  vienas atmosfēras spiediena starpība!!       Baseinā kad  galvu iebāzīsi  2 metrus zem ūdens, būs lielāks spiediens uz galvu,..   Lab tas tā     Juņickim vel tunelis apkārt zemeslodei  kosmosā  jauztaisa    līdz kam???     

1 0 atbildēt
Tā es arī neesmu sapratis kurš un ar ko ir noslēdzis kādu līgumu par adrešprojekta būvniecību AAE. Tikai kaut kāds šeiha Twiteris un RTA "paziņojums". Līguma, tātad, nav!
1 0 atbildēt
Nuke Mars!
1 0 atbildēt
Nē, nē, šitais toč nav pi*ģjož, jo ja jau tajā audio tika pieminēts Junickis, tad, noteikti, ka informācija ir legit. Loģiskā domāšana! Tagad īstais brīdis vēl brangu paketi doļas pagrābt, kamēr vēl arābi visu nav izpirkuši. Jā, jā!
1 0 atbildēt

 Kam tāds Unitrucks būtu vajadzīgs atkal kārtējais jautājums. Neiedziļinoties  dziļos aprēķinois cik daudz metāla tie izmantots tām Unigruck konsterukcijas būvniecībā, tīri vizuāli novērtējot  jau vien var secināt ka no tā visa metāla daudzuma kas vajadzīgs Unitruckam var uz zemes  pieciem vilcieniem sliedes noguldīt nemaz nerunājot par balstu sistēmas konstrukciju izbūvi.....Jābūt pilnīgi aklai ticībai lai būtu paŗliecība ka šitais te Unitrucka b rīnums  var izmaksāt lētāk nekā uz zemes noguldītās  dzelzceļa sleides!!!     Un vietās kur apgrūtinoši ir izbūvēt sliežu ceļus beramkravu transportēšanai uz ka'du konkrētu punktu A vai B, jau  sen ir izgudrota un pielieto daudz vienkāršāku beramkravu transportēšanu pa gaisu...ar gaisa troses vagoniem kad nepieciešama tikai viena trose nevis tāds kvantums kaut kādu fermu konstrukciju estakādes .Šādus gaisa vagonus esmu redzējis kādus izmanto Zviedrijā kalnrūpniecībā  vietās kur apgrūtinoši būtu izmantot dzelzceļu.....ticiet man ,un lai Juņickis godīgi sakot iebāž savu kārtējo Uni brīnumu kuru nevienam vienkārši nevajadzēs, jo Zviedrijā izmantotajā analogā Juņitruckam gaisā pakarināto  beramkravu vagonu ietilpības  ir piecas reizes lielākas nekā Juņicka plastmasas kastēm, piedwvām smuki izskatās tikai tagad  , bet kalnrūpniecības vajadzībām grūti iedomāties kādā skatā tie smukie glancētie vagoniņi izskatīsies jau pēc dažu dienu lietošanas peč būtības...emotion)

1 0 atbildēt

Kur ir oficiaala informaacija ka ir nosleegti liigumi uz desmit jardiem un araabi buuvees komerctrasi?? Kur ir oficiaals pazinojums ka pusgada laikaa investori varees paardot doļas??? Nav.Taatad ir pamats uzskatiit audio par meliem.

1 0 atbildēt

...piemēram Zviedrijā un konkrēti Stokholmā ar sabiedrības pareizu audzināšanu ekoloģiski  veselīgāk izmantot sabiedrisko transportu  cīnās ar represīvām metodēm..emotion    uzliekot nodokļus  privātiem autobraucējiem un nodokļus ik pa laikam palielinot tiem kas vēlās iebraukt Stokholmas centrā ar savu privāto autotransportu.Dānijā-Kopenhāgenā pielieto tādu pašu represīvu audzināšanas politiku, Vācijā arī.....   Savādāk jau nav iespējams pēc brīvprātības principiem sabiedrību izaudzināt līdz vēlamajam līmenimemotion)     bet.. bet kad pāraudzina'tie turīgā viduslāņa transporta lietotāji sāk vairāk izmantot sabiedrisko transportu, tas sabiedriskai pilsētransports tāpat ir jādotē....kur dotācijas atrast ir katras pašvaldības iekšējā finansu darīšana, un  Juņicka SW gaisa tramvajs vispār bez dotācijām x reiz 2  nevarētu funkcionēt pat blīvi apdzīvotā un skaitliski apjomīgā pilsētā!!!     ..un piedevām Eiropā nevienā lielajā pilsētā tādu SW neviens neielaidīs dēļ Eiropas seno pilsētu vēsturiskās apbūves un UNESCO nosacījumiem!!!

1 0 atbildēt

Astrāli, kāpēc Uniļotam ir tikai četri riteņi, ja SW visus svarīgākos mezglus dublē? Tad jau būtu jābūt riteņu pāriem, kā tradicionālaja dzelzceļā. Un trešajā kontūrā pa diviem dzeses devējiem uz kartu riteņa gultni. Un vēl viens devējs uz abiem iepriekšminētajiem devējiem - vagars! Un vēl viens devējs - priekšnieks! Un vēl divi devēji - priekšnieks vietnieks temperatūras jautājumos un priekšnieka vietnieks smērvielu noplūdes jautājumos. Un to visu būtu jāizfrēzē ar HAAS frēzi trešas rūpnīcas otraja cehā frēzētājam Gavrilam ar 320$ mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas.

1 0 atbildēt
Kungi, akcionāri! Viss ko es vienmēr esmu teicis un teikšu ir tas, ka jūs savu ieguldīto naudu nekad neatgūsiet atpakaļ. Nav svarīgi, kādā papīrītī jums iesaiņos šo ziņu. Savus ieguldītos līdzekļus jūs neatgūsiet un neko nenopelnīsiet. Pārāk daudz naudas ir izdalīts referalkās un nopludināts salās. Kas attiecas uz akcijām, tad jums tādu nemaz nav. Beigās jums, varbūt, arī uztaisīs "iekšējo" biržu, bet akcijas būs jāmaina pret doļam pēc kursa 1:2000, piemēram, kā tas jau bija ar tokeniem. Un arī tad jums sasies rokas un atļaus tikai pirkt, nevis pārdot. Redzēsiet! Jūs variet zem deķīša raut ķepā katru vakaru, skatoties vebinārus un klausoties solījumus, bet makā no tā vairāk nepaliks.
2 1 atbildēt

Toļas kreesls ir sašūpojies un viņš lieliski saprot ka ilgi vairs nesanāks DIRST taapeec kameer veel ir lohi, kaa vienu no galvenajiem Satrdzas darbu aizkaveesanaas iemesliem izdomaa probleemas ar metināšanas darbiem.Tas ir tas par ko es dolbajobam Astraalim vislaik runaaju ka Toļa izdomās visprofesionālākās otmazkas lai tik nebuutu jaapasaka taisniiba ka nebija,nav un nebuus nekas ne Sardzā ne citur AAE.

1 0 atbildēt
TNT tu vai nu esi cirvis vai kaa bet tikai taads dolbajobs kaa tu nesapratiis ka visas Toļas runas ir klaja diršana.Kaatad kaatad.Saaka buuveet maaju Sardzaa un kad jau bij iebetoneeti pamati,tikai tad uzzinaaja ka AAE nevar kocenes buuveet.Taapat Uztaisija Fermas Sardzaa un tad kad taas bij uzslietas,tikai tad uzzinaaja ka nedriikst volfraamu pielietot.emotion Skazkas pieaugušiem beerniem emotionemotionemotion
1 0 atbildēt
Kā lai noņem paziņojumus šitam sūdam? 🤨
1 0 atbildēt
Tu jau, Astrāli, nesaproti, ka junickis tīri mehāniski visu uz kalkulatora sareizina un - lūdzu - ieguvām maksimālo sliežu ceļa caurlaidību. Junickis jau neies tev atzīties, ka parastam dzelzceļam šādi, mehāniski aprēķinot max slodzi tā būs 10 reize lielāka. Iedomājies? 2 500 000 000 tonnas/ gadā! Kas tur liels? 1 vagons/sekundē pie ātruma 100 km/h. Īzī!
1 0 atbildēt
Tu pats āpsi izlasiji savu postu??? Tur skaidri pateikts ka SW vajag sertificēt un ka SW nav patenti.Viss ko Toļa ir baazis acīs investoriem ir FAKE
1 0 atbildēt

Nu labi, akcionāri, rēķinam! Iegulgam SW 1000 baksus un sapērkamies doļas

ir diskontu 1:600. Tātad laimīgajam pircējam Ļičnajā kabiņetā ieskaitam

600 000 doļas. Pusi no 1000$ izdalam visu līmeņu referalkās. Paliek 500 $,

kurus teorētiski iztērējam nevis algā, bet nopērkam, piemēram, datoru.

Neaizmirstam, ka kompānijas dibinātājs tālredzīgi ir paturējis sev tikpat

doļas plus 1%. Tātad tirgū teorētiski ir nedaudz virs 1 200 000 doļām. Un

gaidam, kad tad beidzot mūsu doļas maksās 1$ gabalā. Un bļaujam virsū

katram, kurš sauc mūs par idiotiem. Kurš pirks mūsu kompāniju, kurai

pieder lietots dators, par 1 200 000$? Muļķi esiet? Kāda mārrutka dēļ?

Dators maksā 500$, kam vajadzēs, tas aizies un nopirks veikalā.

1 0 atbildēt
...turklāt SW ir sertificēts Krievijā... ============================ Nu, nu? No šīs vietas, lūdzu, konkrētāk - kas un ko Krievijā ir sertificējis? Ar visiem sertifikātiem, lūdzu. Un bez tās šķidrās diršanas, ka tu jau sen visu esot parādījis un vairs negribi meklēt...
1 0 atbildēt
Oi astraali.Divreiz noklausijos to audio un tikai tagad ierubiju ka tie ir Hovratova meli,tiesi taapat kaa doļu cebu 3 un 5$ jau 2018 gada beigaas.
1 0 atbildēt
« 1  2  3  4  5 »