local-stats-pixel

Skyway 662620

Reklāma
Reklāma

Kā tiek nodrošināta pasažieru drošība SkyWay transportā?

Ietekme uz vidi, transporta ceļu īpatnības un motora uzticamība – transporta tehnoloģiju drošība ietver daudzus aspektus. No transporta drošības līmeņa cilvēkiem un videi, ir tieši atkarīgas tā tirgus izredzes.

SkyWay tehnoloģiskās īpatnības ļauj mūsu transportam nodrošināt augstu drošības līmeni kravas un pasažieru pārvadājumu jomā, kas nav sasniedzams pašreizējiem transporta tirgus pārstāvjiem.

No jaunā video jūs uzzināsiet, kuri risinājumi nodrošina visaugstākos SkyWay transporta drošības standartus.

Anatolijs Junickis iemācīja Unibus-u reaģēt uz cilvēkiem

Stīgu transporta izgudrotājs Anatolijs Junickis personīgi pārbaudīja stīgu transporta objektu atpazīšanas sistēmas. Tagad mēs varam skaidri apgalvot, ka Unibus-s var atpazīt cilvēku neatkarīgi no tā, ko viņš dara: skrien, slēpjas aiz balsta vai stāv uz ceļa.

SkyWay sistēmā visa komunikācija notiek vairāku metru augstumā, tā ir droša cilvēkiem, dzīvniekiem un sauszemes transporta līdzekļiem. Tomēr, ir ceļa posmi, kuros būtu ieteicams būvēt ceļu nelielā augstumā. Līdz ar to radās nepieciešamība iemācīt mašīnām ne tikai komunicēt savā starpā vai mijiedarboties transporta tīklā, bet arī reaģēt uz neplānotām spontānām darbībām. Un, pirmkārt, uz cilvēku.

Jauna drošības sistēmas pārbaude deva iespēju pārliecinaties, ka ne putns, ne ceļā esošs objekts, ne skrienošs cilvēks nevar kaitēt junibusam. Pateicoties stīgu tehnoloģijām, jums nebūs jāuztraucas par to, kā jūsu tuvinieki nokļuva no vienas pilsētas otrā, bet ceļojuma laikā varēsiet pa logu vērot tikai asfalta neskartas ainavas.

TV kanāls MŪSU: VTL – labākā alternatīva raķetēm

16.augustā Ukrainas televīzijas kanālā «Mūsu. Maksi-TV» iznāca sižets, veltīts SpaceWay — inženiera Anatolija Junicka projektam par kosmosa bezraķešu industrializāciju. Sižets stāsta par visplanētas transportlīdzekļa (VTL) projektu, kas kosmosa apguvi paceļ pilnīgi jaunā līmenī.

Kosmoss – burtiski neizsmeļams resursu avots. Galvenā tā rūpnieciskas apgūšanas problēma joprojām ir augstās izmaksas preču piegādei orbītā, kas galvenokārt saistītas ar mūsdienu piegādes transportlīdzekļu zemo efektivitāti.

Atgādinām, ka 21. jūnijā Baltkrievijā notika II Starptautiskā zinātniski-tehniskā konference «Kosmosa bezraķešu industrializācija: problēmas, idejas, projekti», kurā piedalījās zinātnisko aprindu pārstāvji no visas pasaules.

Tropu junikars dodas uz Šārdžu

Junikars U4-431-01 (tropu junikars) ir sekmīgi nokārtojis rites testus EkoTehnoParkā un gatavojas nosūtīšanai uz Šārdžas Inovatīvo zinātnisko pētījumu tehnoloģiju parku AAE. Transportlīdzekļa pieņemšanu veica personīgi SkyWay ģenerālkonstruktors Anatolijs Junickis.

Šo SkyWay ritošā sastāva modeli esam izstrādājuši speciāli ekspluatācijai Tuvo Austrumu klimatiskajos apstākļos. Atšķirībā no sava priekšgājēja, mašīna ir aprīkota ar dubultu galvenās piedziņas komplektu, lai palielinātu jaudas rezervi, uzlabotu dzesēšanas sistēmu un dubultu mikroklimata sistēmu pasažieriem, kā arī salonu VIP izpildījumā.

Atgādināsim, ka SkyWay inovāciju centrs (SWIC) Šārdžā – ir zinātniski pētnieciskais klasteris, kas palīdzēs parādīt SkyWay tehnoloģijas efektivitāti, izejot Tuvo Austrumu un Āzijas tirgos. Centrs prezentēs visu veidu pilsētas un kravas transporta kompleksus: piekares un uzkares, viensliedes un divsliežu, ar elastīgu, pusstingru un stingru ceļa struktūru, būtiski pilnveidotus un uzlabotus.

SkyWay speciālisti SWIC veiks jauno transporta veidu un infrastruktūras risinājumu pārbaudi un sertifikāciju, kā arī izveidos savas pētnieciskās laboratorijas turpmākai tehnoloģiju attīstībai. Perspektīvā Centram ir jākļūst par daļu no SRTIP infrastruktūras – Šārdžas zinātniskajā pētniecības un tehnoloģiju parkā, kura sastāvā tas ir iekļauts.

Kravu pārvadājumi SkyWay stilā

SkyWay ražošana: jaunais korpuss nodots ekspluatācijā

SkyWay projektēšanas organizācijas teritorijā atklāta jauna ēka, kurā atradīsies SkyWay ritošā sastāva un citu stīgu transporta kompleksu elementu montāžas iecirknis.

Sarkano lenti pie ieejas jaunajā ēkā pārgrieza SkyWay Technologies Co ģenerāldirektore Nadežda Kosareva un ģenerāldirektora vietnieks ražošanas jautājumos Aleksejs Savins. SkyWay ģenerālkonstruktors Anatolijs Junickis pasākumā nevarēja piedalīties, jo bija darba braucienā AAE.

Jaunās darbnīcas, apvienojumā ar administratīvo ēku, kopējā platība ir aptuveni 1200 м². Tajā ir uzstādīts balsta krāns-sija ar 10 tonnu celtspēju, kā arī paredzēta noliktava ar atsevišķiem vārtiem. Tuvākajā laikā uz turieni tiks pārvietots esošais montāžas iecirknis, kura vietā tiks izvietota jaunais mehāniskās apstrādes aprīkojums.

Jaunā teritorija paātrinās metālkonstrukciju, SkyWay ritošā sastāva un tā sastāvdaļu mazsēriju ražošanu, lai atbalstītu projektus Apvienotajos Arābu Emirātos.

 

SkyWay kanālā TOP-Five

Populārais YouTube izklaides kanāls «TOP-Five» kura auditorija pārsniedz 4 miljonus abonentu, ir publicējis pārskatu par perspektīviem risinājumiem, kas tuvākajā nākotnē var aizstāt tradicionālos transporta veidus.

Video autori ir novērtējuši trīs ambiciozākos projektus, kas pretendē uz nosaukumu «nākotnes transports», viens no kuriem — SkyWay.

EkoTehnoParkā atklāts jauns SkyWay izmēģinājumu komplekss

EkoFesta 2019 laikā festivāla viesi pievērsa uzmanību jaunajiem SkyWay EkoTehnoParka objektiem. SkyWay ģenerālkonstruktors Anatolijs Junickis savā  ziņojumā paskaidroja to rašanās iemeslu:

«Piemēram, lai testētu atsevišķus agregātus un mezglus, mēs pat uzbūvējām laboratoriju kompleksu – tas atrodas pa labi aiz jums, aiz sestās līnijas, kas tiek būvēta. Drīz tur pilnā sparā notiks mūsu sliežu, riteņu, strāvas savācēja dažādu konstrukciju testi – uz nodilumu, troksni un izturību. Dažas tur esošās telpas ir pastiprinātas ar bruņu aizsardzību, jo, piemēram, saplīstot testa ritenim pie ātruma vairāk nekā 500 kilometru stundā, fragmenti var lidot līdz pat vairākiem simtiem metru. Līdzīgi gadījumi ir notikuši gan autobraucējiem, gan dzelzceļa darbiniekiem, un mēs vēlamies no tā izvairīties jau projektēšanas stadijā. Šie pētījumi mums ir nepieciešami, lai apsteigtu visus un uz visiem laikiem.

Jaunā video intervija ar SkyWay Technologies Co stendu izmēģinājumu biroja vadītāju Vasiliju Muravski stāsta par izmēģinājumu platību atklāšanu, kur notiks atsevišķu ritošā sastāva mezglu un SkyWay ceļa struktūras elementu rūpnīcas testi. Testu nogabals tika nodots ekspluatācijā pavisam nesen, un šobrīd tas tiek papildināts ar dažādu stenda aprīkojumu.

« 1  2  3 »
96 82 2620 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 2620

0/2000

Toties tie ir īsti komentāri, nevis spamam emotion

0 2 atbildēt

Latvijā tik nopietnas CNC mašīnas reti kur atradīsi, bet tādas parastās iesācēju, kas griež ar vienu galvu koku, var trasts katrā desmitajā galdniecībā, bet ne jau tādas, ar kādām strādā SkyWay kompānijā. Tad tagad saprati, kurš tad te ir daunis, ko?

0 3 atbildēt

Dubaijā ir krietni lielāka sabiedriskā transporta sistēma, nekā Latvijā. Tur ir ļoti liela to lietotāju plūsma un tā tikai palielinās. Maks, izskatās, ka tomēr tev pensijā jāiet? Ko tu vari visu laiku melot un izplatīt sagrozītu un melīgu informāciju? es no tevis tādu brīnumus esmu dzirdējis. Tu runā to, ko tev gribās dzirdēt un kas tev liekās pareizs, bet īstenība tu praktiski visur aizšauj konkrēti garām. Paskaties kāda sabiedriskā transporta sistēma ir Dubaijā un tās plūsma un tad 'velreiz te atnāc, ja tev vispār ir iekšās un atskaities, bet tu uz to neesi spējīgs. Atbildi par saviem vārdiem vienreiz, bet ja nevari, tad ej pensijā...

0 3 atbildēt

Un neaizmirsti, ka tas ir pavisam normāli, ka tiek pieļautas kļūdas izstrādē, jo tieši tādēļ jau tā ir izstrāde. SW izstrādāja ātrgaitas moduli un uztaisīja repliku, speciāli bez iekšējās apdares un maksimāli mazāk dzelžiem iekšā, lai varētu vienkārši piekļūt tehniskajām daļām un strādāt pie tās pilnveidošas, upgreidošanas, pielabošanas un tā tālāk, - tas ir ir vienīgais pareizais risinājums, kā tādos gadījumos ir jarīkojās, jo neviens nepārjauks jau gatavu moduli pa 10 reizēm. Tā notiek un tas ir pavisam normāli, tur nav nekā vispār neparasta.

0 3 atbildēt

1. Приобретение БАНКОВСКОЙ ЛИЦЕНЗИИ.

Теперь мы сможем осуществлять практически все банковские операции:

(ниже выписка из лицензии)

* принимать депозиты и другие фонды *

кредитовать *

осуществлять инвестиции в ценные бумаги *

выполнять функции перевода денежных средств *

держать на балансе и управлять ценными бумагами *

выдавать аккредитивы *

принимать на хранение ценности *

услуги по осуществлению платежей *

торговля валютой и форекс на правах брокера и ДИЛЕРА *

выпуск облигаций *

создание группы Банков *

торговля золотом *

проводить консультационные услуги корпоративным клиентам *

принимать межбанковские кредиты *

лизинг :point_up:2.

Приобретение первой БРОКЕРСКОЙ КОМПАНИИ в США с

краудфандинговой лицензией. Любой крупный Инвестор мечтает иметь в собственности брокерскую компанию. --------------------

*БРОКЕР — это посредник между инвестором и биржей. Выход на биржу без брокера для частного Инвестора невозможен. -------------------- Такая мечта, продиктованная здравой необходимостью была и у А. Ховратова, и у И. Романенко. И в июле эта мечта осуществилась. Была приобретена брокерская компания, которая находиться в Америке и имеет лицензию на осуществление брокерских операций.

А также (и это ВАЖНОЕ преимущество!) лицензию на краудфандинг. Мы планируем приобрести три брокерских компании в разных регионах мира. Следующая брокерская компания будет из Европы. А третья — охватит Азиатский регион, т. к. мы очень заинтересованы в действиях на Мумбайской фондовой бирже, т. к. считаем, что Индия в ближайшие 20-50 лет будет показывать очень сильный рост. :point_up:3. В начале сентября будет подписан договор на создание Инвестиционного Холдинга (ИнвестБутик), в который будут входить все компании, которые у нас есть + 3 брокерских компании + Мигом Банк + компания по осуществлению платежей и работе с пластиковыми картами + и ряд других компаний.

0 3 atbildēt

Nu vot, tad padomā pats vai tu normāli izturies pret tiem, kas tev taisa iespējamo nākamo peļņu. Visi grib ātrāk, bet nāksies samierināties ar to, kā tagad ir un psihošana neko nepalīdzēs vispār nekad. Kompānija rāda labu darbu un vispār reti kura kompānija pasaulē varētu izpelnīties tādu uzmanību un panākumus demonstrējot un prezentējot inovatīvu tehnoloģiju šeihiem. Darbi iet uz priekšu un tas ir pats galvenais. Ja tev negribās gaidīt vai neesi apmierināts, tad pieprasi no kompānijas atpkaļ naudu vai rakstī iesniegumu policijā, varbūt ātrāk dabūsi un miers, bet ja gribi gaidīt, tad vismaz uzvedies normāli adekvāti un nedirs virsū tiem, kas tavā vietā dara darbu.

Bet tādus idiotus kā maks un Pliiners nav ko klausīties, jo tiem troļļiem nekā nav galvās. Viens Pliiners, kurš šo gadu laikā nav pat spējīgs iepazīties ar unibusu un saprast, ka Delta aķīši nav tie akumulatori, kas kustina unibusu, bet gan tie kalpo citiem mērķiem. Unibus kustās ar akumulatoriem, kas atrodas ritošās daļas rāmja apakšā pa visu plakni un tad tāds cilvēks vēl kaut ko man pārmet, ka pats nesaprot par ko iet runa. Tie visi pārmetumi ir tieši tādā pašā līmenī, kā tas aķītis, jo ne maks ne Pliiners nav spējīgi pat painteresēties, bet vienkārši bezspēcīgi mēģina man pierādīt un ievilkt viņu debīlismā emotion apmēram tā, kā tas Zilevs un tas, ka viņš ir institūta profesors vai kas, pilnīgi neko neizsaka un tādi cilvēki arī var kļūdīties, ko viņš arī izdarīja, jo Junickis ar atbildes video parādīja un izskaidroja visus Zileva apvainojumus, bet Maksam ir kauns to atzīt, kompleksains bērns. 

0 4 atbildēt

Pats labākais ir tas, ka mēs jau par Dubaijas transporta sistēmu runājām un es tev jau tad pierādīju, ka tu vienkārši nesaproti par ko iet runa un atklāti izplati melus, bet tev ir problēma ar atmiņu un esmu ne vienu vien reizi par to ierunājies. Pēc kāda laika tu sāc atkal runāt jau sen izrunātu tēmu un atkārtojies, aizmirstot to, kas tika izrunāts. Kas tev ir par problēmām? atmiņa vai kas? tak pasaki.

0 4 atbildēt

Te arī ir screenshots no tā faila: http://www.yunitskiy.com/news/2019/news20190702_1.pdf

Te laikam arī ir tas SDG fails. SkyWay ir vienīgā transporta kompānija tajā sarakstā. Tak nevar būt, ka ponzi shēma, krāpnieki un kas tik vēl būs SDG sarakstā?

Faila augšā ir teksts:

"25+5 tīkla dalībnieki tika uzmanīgi izvēlēti, balstoties uz to īpašajām centībām, unikālajām darbībām un daudzsološajiem nākotnes projektiem"

0 5 atbildēt
« 9  10  11  12  13 »