Šajā rakstā variet iepazīties ar transporta modeļu klāsta atjaunotu prezentāciju. Ir arī ievietots video, kurā redzami darbībāj au sertificēti un arī pārējie izstrādātie modeļi, kas tiek testēti.
Šajā rakstā variet iepazīties ar transporta modeļu klāsta atjaunotu prezentāciju. Ir arī ievietots video, kurā redzami darbībāj au sertificēti un arī pārējie izstrādātie modeļi, kas tiek testēti.
HIGH-SPEED UNIBUS U4-362: izstrādāts un notiek tā testēšana
Ietilpība: 6 cilvēki (izstrādē pašlaik 7, 10, 12, 20, 24 vietīgie)
Maksimālais ātrums: 500 km/st.
Ceļa struktūras tips: fermas estakāde
Energopatēriņš: 0,11 kg/100 km×pas
Ātrgaitas transportlīdzeklis, kas ļauj pārvadāt pasažierus ar līdz pat 500km/st. lielu ātrumu pa fermas sliežu ceļa struktūru, kas atrodas vairākus metrus virs zemes. Tas darbojas ar vilces elektrisko piedziņu, kas tiek barota vai nu no kopējā tīkla, jeb arī transportlīdzekļa akumulatoriem.
UNIWIND U4-651: izstrādāts un notiek tā testēšana
Ietilpība: 2 cilvēki
Maksimālais ātrums: 150 km/st.
Ceļa struktūras tips: supervieglā sliedežu-troses estakāde
Energopatēriņš: 0,3 kg/100 km×pas
Kapacitāte: 720 pas/st. abos virzienos
Transportlīdzeklis ar mazu ietilpību. Veic kustību pa īpaši vieglu sliedes struktūru. To darbina vilces elektriskā piedziņa, ko darbina kontakta tīkls vai iebūvēta enerģijas uzkrāšanas ierīce. Kā daļu no transporta un infrastruktūras kompleksiem to izmanto darbam pilsētas un piepilsētas maršrutos.
Prioritāras kompleksu pielietošanas jomas, kurās izmanto šāda veida mašīnu, ir transporta savienojumu nodrošināšana maršrutos ar nelielu pasažieru plūsmu mazapdzīvotos, attālos rajonos, kā arī reģionos ar smagiem klimatiskajiem apstākļiem vai bez attīstītas infrastruktūras. Salons ir aprīkots ar divām sēdvietām.
UNIBIKE U4-621: jau ir izstrādāts un sertificēts Krievijā un Baltkrievijā
Ietilpība: 2 cilvēki
Maksimālais ātrums: 150 km/st.
Ceļa struktūras tips: puscietā, mīkstā, fermas estakāde
Energopatēriņš: 0,34 kg/100 km×pas
Kapacitāte: 3500 pas/st. abos virzienos
Prioritāras kompleksu pielietojuma jomas, kurās izmanto šāda veida mašīnu, ir atpūtas zonas, apskates un tūrisma maršruti, vietējās transporta līnijas. Atsevišķa aprīkojuma iespēja ļauj pēc iespējas optimizēt unibike specifiskiem ekspluatācijas apstākļiem, pamatojoties uz reljefu, patērētāja uzdevumiem un vēlmēm, kā arī pasažieru plūsmu. Salons ir aprīkots ar divām sēdvietām.
UNICAR U4-430: izstrādāts un jau sertificēts Baltkrievijā un Krievijā
Ietilpība: 6 cilvēki (pēc pasūtījuma var būt līdz pat 300 cilvēkiem sastāvā)
Maksimālais ātrums: 150 km/st.
Ceļa struktūras tips: puscietā, mīkstā, fermas estakāde
Energopatēriņš: 0,17 kg/100 km×pas
Muļķu ķeršana turpinās, Hameleonu rotaļas kaktā nervozi benčikus pīpē😂😂😂
Vai tik nav tā pati kompānija par ko brīdināja fktk?
https://www.fktk.lv/klientu-aizsardziba/fktk-bridina-par-skyway-capital-sniegtajiem-pakalpojumiem/
Eu, Astrāli, es jau kādus dažus mēnešus esmu piemirsis par mūsu diskusiju. Nu, iekešoji kādus dažus miljonus vai aizgāja pa pip€lēm visi vērtspapīri? Vai joprojām notiek nopietns darbs, naudas slaukšana un neviens nav apkrāpts? Ha, ha, ha, ha, hā! Kā ir?
Un nedomā ka man kas pret tevi personīgs, vienkārši man dziļi riebjās šitie "investoru" meklētāji.. kas stāsta "pasakas" .. Es labāk roku paspiežu civēkam ar netrodencionālu orentāciju vai vegānam, nekā ;siem investoriem.. - kuri pārsvarā uzmet vienkāršos stradniekus..
Pie tam - ev tāpat kā vegāniem - dziļi pofig uz loģisku argumentu, jop pretī nespēj neko dot..
TNT,kas tas tāds ir 0,17 kg/100 km×pas.... jaudas patēriņš? .kaut kāda veļasmašina vai kas!!?? Izskaidro man muļķim, kas ir 0,17 kg ,kas ir /100km un kas ir x pas?? pa detaļām lai saprastu,ka nejau uz 100kmh kāds stundā mauks tērējot 0,17 gramus iztērētās jaudas ..??
TNT ja vari paskaidro, ko tas SW energopatēriņš konkrēti nozīmē...?? pagaidām izskatās ka tas 0,17 kg/100 km×pas ir AAA klases veļasmašīnas elektromotora jaudas koeficents???
TNT Tu varbūt spēj saprast mani, kapēc es nespēju saprast kā SW uz doto brīdi var nodrošināt pastāvīgu jaudas padevi savam transportam, jo pa ritošo sliedi nav vienkārši tehniski iespējams padot jaudu un kur nu vel caur riteņiem pa nesošo sliedi!!
SW pastāvīgu jaudas nodrošinājumu var piedāvāt tikai tad kad visa esošā SW koncepcija izskatīsies pa visam savādāk. Teiksim SW pasažieru moduļiem vai nu būs pantogrāfi un virs-vai zem līnijas kaut kāda jaudas līnija.... vai .. nezinu kaut kur sānā kaut kāda jaudas sliede vai kas kar kuru braucot var pieslēgties pie sprieguma vai kā....?? Tapēc es nesaprotu kur SW var rasties pastāvīgās jaudas nodrošinājums, vel piedevām līdzstrāvā tad ik pēc 1,5-max-3 kilometriem jābūt jaudas ģeneratoriem un ik pēc 25-30 kilometriem jaudas apakštacijai . Metro atmaksājās jo līdzstrāvas ģeneratori ir katrā stacijā un teiksim tādai lielpilsētai kā Stokholma uz visu metro pietiek ar vienu jaudas apakštaciju.... bet Latvijas pasažieru vilcienam ir jāuztur 30 apakštacijas ar simtiem jaudas ģeneratoru pārvadājot 100 reiz mazāk pasažieru nekā Stokholmas metro nedēļā...!??
Šis ir "arāba teiktais" un ne pušplēsta vārda par SW - EXPO-2020 Dubai, UAE Vehicles developed for urban and cargo transport will be demonstrated at the world exhibition Expo-2020 in Dubai
Moderni un skaisti. Trosu un sliežu ceļi reti kur piemēroti individuālam transportam, kravas transportam vieglās estakādes nederēs. It kā būtu jācīnās par transporta veidiem, kas mazāk piesārņo vidi. https://www.youtube.com/watch?v=9Gcaoel6QFY Asprātīga dzinēja shēma, ar lielu potenciālu piesārņojuma mazināšanā traktoriem, kravas mašīnām, kuģiem, pat lidmašīnām. Viegliem it kā arī, bet elektro piedziņa vai nebūs efektīvāka.
Un ko viņi pielādēs, stiklenes- putaplasta korpusu- tad viņš pēc pāris dienām noģībs- ja ne uzreiz pēc pirmā pamatīgā akmes trāpijuma... - normāli šahtās/raktuvēs kurpusus iztaisno ar kuvaldu, un mauc tālāk..
Piemēram 12 attēlā vai 15 attēlā
Es neredzu tehniskās iespējas pa sliedi veidot pastāvīgas jaudas nodrošinājumu!Jo pa vienu sliedi ir jalaiž strāva..pa otru zemējums. Cik liels ir attālums-atstarpe -intervāls starp divām sliedēm?Un kas tie pa vidu starp sliedēm ir kaut kādi izolātori vai kas???
TNT, tu stulbo tēlo vai ko??? SW pirms 6 gadiem NET vidē piesaistīja ieguldītājus ar savu lielisko piedāvājumu.....ieeguldi 1000$ pēc diviem gadiem atgūsi 2000% no ieguldītā.... bbbBļā vainē TNT!! ?/ Un TNT nedirs, ka SW nav solījuši 2000% pe''lņu.... ...... ???
TNT, Juņickijam ir asinhronie elektrodzinēji-motorriteņi , kuru princips ir sens kā pasaule,kad rotors ap asi rotē lēnāk nekā iekšējā ass stacionārais tinums, kā rezultātā veidojās statiskā izlāde,kuru var daļēji ekumulēt uz k-kaut kādiem jaudas uzkrāšanas elementiem, bet,,bet niecīgi, jo statiskā izlāde asinhronajos elektromotoros ko varētu uzkrāt akumulatoros ir niecīga pret iespējamo ieguvumu!!! ... tuvu Nullei...to jau sen sen visi pasaules ģēniji ir izmēģinājusi ,pat Okfordā,uc augstkolās!!! Bezjēdzīgs pasāķums .... Problēma ir siltuma zudumos.... jo nekas ne no kā nerodās, var līdz simta desmitajai daļai samazināt siltuma zudumus tērējot enerģiju, bet .. bet Elektro dzinēju kurš ražos jaudu un būs ar 20% centu efektīvs..... Liec priekšā kura firma ko tādu spēj ražot, nevis k kādus AAA klases veļasmašīnas parametrus te publicē
LV Valsts Valodas inspekcijas speciālistiem būtu atkal darbs kā pareizi latviskot latīnicismus kā intervāls un distance! teiksim intervālu VVC jaunu Latviskimumus varētu nosaukt par atšķirbu,blakusšķirbu vai starpšķirbu nosaukt, bet distanci par atstutumu vai tālumredzekli vai tālumolektu...!) Viens olekts 53,75 centimetru!!)
TNT tapēc jau magoņa liet;a tiesnesi ( kuram jau vair;akas disciplin;ar;as lietas par to ka nejēdz likumus un vajadzīga kvalifikācijas paaugstināšanau) tiesā tik valstiski nozīmīgu lietu....abet cik atceramies tiesnesis Jansons pirms bla bla laika izručīja k-kādu itkā ar sevi kopā nesaistītu dāmīti no braukšanas pa pjanku, kad pati dā'mite poličiem atzinās, ka nedaudz švirlaku bija dzērusi.....
..un kapēc ASV izstājās no tā saucamā Irānas kodolvienošanās....Kremļa atejas propogandisti savējiiem var liet savu ateju paši sev tagad uz galvas, jo ASV jau vairākus gadus atpakaļ Krievan prasīja lai uzrāda iedotā-un atpakaļ saņemtā urāna daudzumu ko krievija iedevusu Irānai MIERMĪLGĀ atoma vajadzībām...krievi k-ko bleķo un locās un neko nevar uzrādīt cik saņēmuši atpakaļ...tjipa tagad var jebkurš kurš rok urānu un to piegādā k-kam ne par ko neatskaitīties .....Vienošanās bija ka Kanāda DAR Krievija ASV utt dažas valstis uzrāda citiem savus urāna ieguves apjomus un cik paliek atkritumos var elementāri izrēķinat......ko Krievija līguma ietvaros neuzrāda un locās kā uzcepin;ats zutis uz pannas........Par Ēģiptei iedoto urānu un atgrieztiem atlikumiem Krievija nemelo, bet uz Irānu iedoto urānu un cik saņēma atpakaļ datus uzrādīt nevar......Tapēc ASV mērs bija līdz lūpai..cik tad ilgi var lūgties lai uzrāda iedotā-atgriestā urāna daudzumu!!