1999. g. gadā Bils Geitss uzrakstīja grāmatu, kurā izteica paredzējums, kas toreiz varētu likties pārdroši un neiespējami. Tomēr 20 gadus vēlāk tas viss ir kļuvis par realitāti.
1999. g. gadā Bils Geitss uzrakstīja grāmatu, kurā izteica paredzējums, kas toreiz varētu likties pārdroši un neiespējami. Tomēr 20 gadus vēlāk tas viss ir kļuvis par realitāti.
Foto: Pixabay
Mājaslapas, kur var salīdzināt cenas.
Nepietiek ar to, ka visu var nopirkt internetā un to tev mājās atvedīs, ir daudz dažādu lapu, kas parādīs vēl lētāko variantu.
Foto: Pixabay
Mobilās ierīces
Geitss uzskatīja, ka nākotnē cilvēki nesās sev līdzi ierīces, kas ļaus lasīt ziņas, nodarboties ar biznesu un citām lietām. Nu ko, tā nākotne ir pienākusi.
Foto: Pixabay
Finanšu pakalpojumi tiešsaistē
Patiešām, tas ir nenovērtējami, ka var ielogoties savā bankā un samaksāt rēķinus, gluži ka Geitss paredzēja.
Foto: Pixabay
Personālie asistenti un lietu internets
Visas ierīces mājās būs savienotas savā starpā un nepārtraukti apmainīsies ar datiem. Mēs pamazām virzāmies šajā virzienā. Vēl daži gadi un tā būs ikdiena.
Foto: Pixabay
Mājas monitorēšana tiešsaistē
Kamēr tevis nav mājās, tikmēr tev ir iespējams saņemt paziņojumus, tiešo video no mājām uz savu telefonu. Bils Geitss neiedomājās, ka tas viss satilps telefonā, bet ideja bija precīza
Foto: Pixabay
Sociālie tīkli
Tas sākās jau sen. Vai atceraties Draugu portālu? Tas principā radās vienlaicīgi ar Bila Geitsa paredzējumu, ka būs vietnes, kur varēs dalīties ar personīgo informāciju.
Foto: Pixabay
Automatizēti atlaižu piedāvājumi
Programmatūra, kas seko līdzi tavām rezervācijām un apvienojumā ar iepriekšējo reižu izvēlēm piedāvā tev ceļojuma galapunktā dažādus pakalpojumus, nav vairs nekāda fantastika
Foto: Pixabay
Vietnes, kurās var apspriest sporta pārraidi tiešraidē
Twitter pat eksperimentē ar sporta pārraižu translāciju, ļaujot cilvēkiem komentēt notiekošo. Mums vairs nav jāklausās profesionālie sporta komentētāji, pateicoties dažādām platformām, ikviens var par tādu kļūt.
Foto: Pixabay
Gudrās reklāmas
Izteikti līderi šajā ziņā ir Google un Facebook, kas balstoties uz tavām vēlmēm piedāvā tieši tev domātas reklāmas. Kā jau Geitss domāja, ka būs ierīces, kas zinās, ko tu gribi.
Foto: Pixabay
Linki uz dažādām vietnēm tiešraides laikā
Vai katra reklāma piedāvā sekot mājaslapai Facebook vai apmeklēt kādu speciālu vietni.