Galu galā nonākam arī pie Kristus automobīļa, kurš ir tik pat „sens,” kā baznīca un pieminētie ļaudis ciemā. Tas ir Dienvidslāvijā ražots auto ar visai komunistisku nosaukumu Zastava, kas latviski tulkojumā varētu nozīmēt „Priekšpostenis”. Auto Kristum esot uzdāvinājis Tito, par labu darbu Dienvidslāvijas zinātnes labā un izrādās, ka šis „Priekšpostenis” savu pienākumu pildot jau gandrīz 40 gadus, un pēc Kristus domām to pildīs līdz viņš vairs nebūšot spējīgs tajā iekāpt.
Pirms atvados no Kristus apjautājos par iepriekš redzēto Ilijas klosteri, kāpēc tas stāv tukšs? Kristus atbild, ka tas esot tādēļ, ka divas vietējās pareizticīgās baznīcas (Pareizticīgo Maķedonijas patriarhāta un Serbijas patriarhāta) nespēj sadalīt īpašumus. Izrādās, ka starp šiem patriarhātiem valdot tik naidīgas attiecības, ka dažkārt dēļ cīņas par to ietekmi izraisoties konflikti ar fiziska spēka pielietošanu un pat īpašumu dedzināšanu. Par šo konfliktu pacentīšos jums pastāstīt jau nākamajā stāsta daļā. Atvadoties Kristus man iesaka apmeklēt vēl Svētās Dievmates klosteri, kurš atrodoties tepat netālu. Labi, nebiju plānojis doties uz vēl kādu objektu, kurš saistīts ar reliģiju, bet ja nu to iesaka Kristus, tad pacetīšos to apskatīties, vēl jo vairāk, pa ceļām uzmetot aci kartei šķiet, ka šis klosteris atrodas pie Ļubojno ciema, kurš arī ietilpst manā ceļojuma maršrutā.
Prespas ezers un tā austrumu piekraste.
No Kurbinovo ciema dodos ezera virzienā un ierodos Pretoras (Претор) ciemā. Šis ir viens no retajiem ciemiem, kurš atrodas burtiski ezera krastā, jo lielākā daļā ciemu tomēr izvitoti atstatus no tā un šķiet, ka vitējās varas iestādes neļāuj veikt būvdarbus pie paša ezera. Pretoras ciemā ir izveidojies kaut kas līdzīgs mini kūrortam. Šeit ir ierīkotas smilšu pludmales, kuru tuvumā atrodas pāris nelielu restorāniņu un bufešu, kuri atvērtas ir tikai sezonas laikā. Pašas pludmales ir aprīkotas ar saulessargiem nojumēm un sporta laukumiem.