Pievieno rakstu! Seko Draugiem Seko Facebook Seko Twitter

Mistiskais "Velna Tornis" Amerikas vidienē

Mistiskais "Velna Tornis" Amerikas vidienēMistiskais "Velna Tornis" Amerikas vidienē
Ceļojumi
Mieru, tikai mieru... Cik zināms šis tornis nav ne nolādēts, ne spoku apsēsts, bet tā iespaidīgums ir nenoliedzams un nedaudz pat maģisks. Lēnām ieripojam jau 9. ceļojuma dienā... Tākā nespējam atrast normālu "rest pointu" kur pavadīt nakti, nolemjam gulēt blakus šķietami mazam un klusam ceļam. Kā jau ierasts mēs smagi maldijāmies par to "klusu" daļu... Pirmkārt šis ceļš bija tukš tikai... Mieru, tikai mieru... Cik zināms šis tornis nav ne nolādēts, ne spoku apsēsts, bet tā iespaidīgums ir nenoliedzams un nedaudz pat maģisks. Lēnām ieripojam jau 9. ceļojuma dienā... Tākā nespējam atrast normālu "rest pointu" kur... Mieru, tikai mieru... Cik zināms šis tornis nav ne nolādēts, ne spoku apsēsts, bet tā iespaidīgums ir nenoliedzams un nedaudz pat maģisks. Lēnām ieripojam jau 9. ceļojuma...
Marta Erdmane , vakar 17:14
0306

Ceļojums uz Islandi | Islandē nedrīkst kakāt!

Ceļojums uz Islandi | Islandē nedrīkst kakāt!Ceļojums uz Islandi | Islandē nedrīkst kakāt!
Ceļojumi
Droši varu teikt, ka tā ir visskaistākā vieta kur es jebkad esmu bijis! Iesaku visiem, ja ir iespēja, noteikti aizceļojiet un izbaudiet visus Islandes krāšņumus. Droši varu teikt, ka tā ir visskaistākā vieta kur es jebkad esmu bijis! Iesaku visiem, ja ir iespēja, noteikti aizceļojiet un izbaudiet visus Islandes krāšņumus. Droši varu teikt, ka tā ir visskaistākā vieta kur es jebkad esmu bijis! Iesaku visiem, ja ir iespēja, noteikti aizceļojiet un izbaudiet visus Islandes krāšņumus.
Nukapa , 19.03.19 12:57
765 5
1107

Kā izbaudīt brīnišķīgas brīvdienas Anglijā!

Kā izbaudīt brīnišķīgas brīvdienas Anglijā!Kā izbaudīt brīnišķīgas brīvdienas Anglijā!
Ceļojumi
Sveiciens visiem! Iesākumā vēlamies pateikt lielu paldies mūsu draugiem no Latvijas, kauri mūs apciemoja un bija gana drosmīgi, lai kļūtu par galvenajām video zvaigzēm. Bija patiess prieks parādīt viņiem skaisto dabu Peak District nacionālajā parkā. Daudzi cilvēki maldīgi domā, ka viss, ko var redzēt Anglijā, ir tikai brūzmainas pilsētas, milzīgas noliktavas vai sēņu... Sveiciens visiem! Iesākumā vēlamies pateikt lielu paldies mūsu draugiem no Latvijas, kauri mūs apciemoja un bija gana drosmīgi, lai kļūtu par galvenajām video zvaigzēm. Sveiciens visiem! Iesākumā vēlamies pateikt lielu paldies mūsu draugiem no Latvijas, kauri mūs apciemoja un bija gana drosmīgi, lai kļūtu par galvenajām video zvaigzēm.
SundayWarriors , 19.03.19 07:34
0213

"Pazudis tulkojumā" [06.07-08.07]

"Pazudis tulkojumā" [06.07-08.07]"Pazudis tulkojumā" [06.07-08.07]
Ceļojumi
Šī ir mana bloga (redzama atsauksmēs) pirmā ieraksta kopija. Turpmākajās dienās pārkopēšu pārējās daļas spokiem.lv, bet nepacietīgie var jau tālākos notikumus lasīt tur. 2018 gads, februāris. Man paliek 28 un pirmo reizi savā mūžā es sajutos vecs. Ne tik ļoti cipara dēļ, bet vairāk tāpēc, ka savos 28 gados esmu panācis tik maz no visa par ko sapņoju. Un pirmo reiz mūžā... Šī ir mana bloga (redzama atsauksmēs) pirmā ieraksta kopija. Turpmākajās dienās pārkopēšu pārējās daļas spokiem.lv, bet nepacietīgie var jau tālākos notikumus lasīt tur. 2018 gads, februāris. Man paliek 28 un... Šī ir mana bloga (redzama atsauksmēs) pirmā ieraksta kopija. Turpmākajās dienās pārkopēšu pārējās daļas spokiem.lv, bet nepacietīgie var jau tālākos notikumus lasīt tur. ...
MaxPred , 19.03.19 06:47
149 2
025

Bifeļi, Kalni un Amerikas prezidenti...

Bifeļi, Kalni un Amerikas prezidenti...Bifeļi, Kalni un Amerikas prezidenti...
Ceļojumi
Jau pēdejās 2 dienas mēs cenšamies sasniegt passaulslaveno Rašmoras kalnu ar klintī izcirstajiem 4 Amerikāņu prezidentu portretiem. Bet tur ierodoties konstatējam ka šie portreti noteikti nav galvenais apskates objekts šajā valsts daļā! Nepārspīlēšu, ja teikšu ka tā bija viena no manām miļākajām ceļojuma dienām!! Tas dabas skaistums un varenīb, ko... Jau pēdejās 2 dienas mēs cenšamies sasniegt passaulslaveno Rašmoras kalnu ar klintī izcirstajiem 4 Amerikāņu prezidentu portretiem. Bet tur ierodoties konstatējam ka šie portreti noteikti nav galvenais apskates... Jau pēdejās 2 dienas mēs cenšamies sasniegt passaulslaveno Rašmoras kalnu ar klintī izcirstajiem 4 Amerikāņu prezidentu portretiem. Bet tur ierodoties konstatējam ka...
Marta Erdmane , 18.03.19 13:32
683 5
0478

Pieredzes stāsts: Kā tas īsti ir - pārcelties uz dzīvi Nigērijā?

Pieredzes stāsts: Kā tas īsti ir - pārcelties uz dzīvi Nigērijā?Pieredzes stāsts: Kā tas īsti ir - pārcelties uz dzīvi Nigērijā?
Ceļojumi
Natālija Jisa ir dzimusi Izjevskā, Krievijā, bet viņas vīrs pierunāja viņu pārcelties uz savu dzimteni – Nigēriju. Tagad Natālija aktīvi papildina savu blogu ar detaļām par savu dzīvi Nigērijā. Viņa uzsver, ka nevajag ticēt kaut kam pirms neesi par to pārliecinājies pats savam acīm. Natālija Jisa ir dzimusi Izjevskā, Krievijā, bet viņas vīrs pierunāja viņu pārcelties uz savu dzimteni – Nigēriju. Tagad Natālija aktīvi papildina savu blogu ar detaļām par savu dzīvi Nigērijā. Viņa uzsver, ka nevajag ticēt kaut kam... Natālija Jisa ir dzimusi Izjevskā, Krievijā, bet viņas vīrs pierunāja viņu pārcelties uz savu dzimteni – Nigēriju. Tagad Natālija aktīvi papildina savu blogu ar detaļām par savu...
The Diāna , 18.03.19 08:07
1361

Ceļojums uz trakajiem Karpatiem Ukrainā. 6. sērija (Salūza mašīna kalna galā)

Ceļojums uz trakajiem Karpatiem Ukrainā. 6. sērija (Salūza mašīna kalna galā)Ceļojums uz trakajiem Karpatiem Ukrainā. 6. sērija (Salūza mašīna kalna galā)
Ceļojumi
Salūza mašinai reduktors kalna galā, ripinam bluķus! Piecas ekipāžas "Norde Expedition Team" devās bezceļa ekspedīcijā uz Karpatu kalniem Ukrainā. Neizbraucami ceļi, salauztas mašīnas, apburoši skati. Tas viss šajās epizodēs! Salūza mašinai reduktors kalna galā, ripinam bluķus! Piecas ekipāžas "Norde Expedition Team" devās bezceļa ekspedīcijā uz Karpatu kalniem Ukrainā. Neizbraucami ceļi, salauztas mašīnas, apburoši skati. Tas viss šajās epizodēs! Salūza mašinai reduktors kalna galā, ripinam bluķus! Piecas ekipāžas "Norde Expedition Team" devās bezceļa ekspedīcijā uz Karpatu kalniem Ukrainā. Neizbraucami ceļi, salauztas...
Emchiks , 17.03.19 19:12
145 3
048

Ziemā uz Lake District, U.K.

Ziemā uz Lake District, U.K.Ziemā uz Lake District, U.K.
Ceļojumi
Ļaujoties kalnu, ceļa un piedzīvojumu vēlmei, devāmies uz vienu no Anglijas skaistākajiem dabas parkiem - Lake District. Tā ir vieta, kas vienmēr, aicina atgriezties, sniedzot jaunus iespaidus, emocijas un dabas piezīvojuma brīnumu. Mēs devmies ceļā ar vēlmi uzkāpt Helvellyn kalnā, bet spēcīgais vējš mainīja mūsu plānus un aizveda mūs līdz Seathwaite ciematiņam, kur novietojām auto un... Ļaujoties kalnu, ceļa un piedzīvojumu vēlmei, devāmies uz vienu no Anglijas skaistākajiem dabas parkiem - Lake District. Tā ir vieta, kas vienmēr, aicina atgriezties, sniedzot jaunus iespaidus, emocijas un dabas piezīvojuma brīnumu. Mēs... Ļaujoties kalnu, ceļa un piedzīvojumu vēlmei, devāmies uz vienu no Anglijas skaistākajiem dabas parkiem - Lake District. Tā ir vieta, kas vienmēr, aicina atgriezties, sniedzot jaunus...
SundayWarriors , 17.03.19 14:08
178 3
079

Ceļojums uz Parīzi 4. sērija

Ceļojums uz Parīzi 4. sērijaCeļojums uz Parīzi 4. sērija
Ceļojumi
Apskatam Parīzi no augšas Monmartres rajonā, nogaršojam vietējos burgerus un vakarā dodamies uz krogu malkot dzērienus. Vai patiešām visa Parīze smēķē? Apskatam Parīzi no augšas Monmartres rajonā, nogaršojam vietējos burgerus un vakarā dodamies uz krogu malkot dzērienus. Vai patiešām visa Parīze smēķē? Apskatam Parīzi no augšas Monmartres rajonā, nogaršojam vietējos burgerus un vakarā dodamies uz krogu malkot dzērienus. Vai patiešām visa Parīze smēķē?
101 3
071

Ceļojums uz Parīzi 3. sērija

Ceļojums uz Parīzi 3. sērijaCeļojums uz Parīzi 3. sērija
Ceļojumi
Trešās ceļojuma dienas mērķis Parīzē ir iespaidīgais mākslas muzejs Orsay. Pēc kura iemūkam oranžērijā dēļ sliktiem laikapstākļiem un nejauši apmeklējam dabas vēstures muzeju. 17 000 soļu. Trešās ceļojuma dienas mērķis Parīzē ir iespaidīgais mākslas muzejs Orsay. Pēc kura iemūkam oranžērijā dēļ sliktiem laikapstākļiem un nejauši apmeklējam dabas vēstures muzeju. 17 000 soļu. Trešās ceļojuma dienas mērķis Parīzē ir iespaidīgais mākslas muzejs Orsay. Pēc kura iemūkam oranžērijā dēļ sliktiem laikapstākļiem un nejauši apmeklējam dabas vēstures...
118 7
046

Ceļojums uz Parīzi 2. sērija

Ceļojums uz Parīzi 2. sērijaCeļojums uz Parīzi 2. sērija
Ceļojumi
Otrājā dienā apmeklējam Gallerie Lafayette, Džima Morisona kapliču, Bouillon Chartier ēdnīcu, pasāžas un uzmetam aci Parīzei no augšas. 20 000 soļu. Otrājā dienā apmeklējam Gallerie Lafayette, Džima Morisona kapliču, Bouillon Chartier ēdnīcu, pasāžas un uzmetam aci Parīzei no augšas. 20 000 soļu. Otrājā dienā apmeklējam Gallerie Lafayette, Džima Morisona kapliču, Bouillon Chartier ēdnīcu, pasāžas un uzmetam aci Parīzei no augšas. 20 000 soļu.
219 4
073

Ceļojums uz Parīzi 1. sērija

Ceļojums uz Parīzi 1. sērijaCeļojums uz Parīzi 1. sērija
Ceļojumi
Pirmajā dienā nekā īpaši daudz ko filmēt nebija. 12h ceļā bija ļoti nogurdinoš pasākums. Nākošajās dienās būs gana interesantāks materiāls tāpēc neaizmirsti iespiest laiku un abonēt YT kanālu Pirmajā dienā nekā īpaši daudz ko filmēt nebija. 12h ceļā bija ļoti nogurdinoš pasākums. Nākošajās dienās būs gana interesantāks materiāls tāpēc neaizmirsti iespiest laiku un abonēt YT kanālu Pirmajā dienā nekā īpaši daudz ko filmēt nebija. 12h ceļā bija ļoti nogurdinoš pasākums. Nākošajās dienās būs gana interesantāks materiāls tāpēc neaizmirsti iespiest...
243 5
068

Piecu dienu ceļojums Skotijas ziemeļos + video!

Piecu dienu ceļojums Skotijas ziemeļos + video!Piecu dienu ceļojums Skotijas ziemeļos + video!
Ceļojumi
Sveiki visiem! Sunday Warriors ir atpakaļ ar jaunu video! Kad saule sāk iesildīt Skotiju, mēs pošamies piecu dienu ceļojumam uz Skotijas ziemeļiem. Noskaties video un izbaudi skaisto Skotiju kopā ar mums. Mūsu mērķis bija apskatīt tādas vietas kā - The Isle of Skye, Lewis and Harris island, Glen Nevis valley un citas lieliskas vietas. Sveiki visiem! Sunday Warriors ir atpakaļ ar jaunu video! Kad saule sāk iesildīt Skotiju, mēs pošamies piecu dienu ceļojumam uz Skotijas ziemeļiem. Noskaties video un izbaudi skaisto Skotiju kopā ar mums. Mūsu mērķis bija... Sveiki visiem! Sunday Warriors ir atpakaļ ar jaunu video! Kad saule sāk iesildīt Skotiju, mēs pošamies piecu dienu ceļojumam uz Skotijas ziemeļiem. Noskaties video un izbaudi...
SundayWarriors , 15.03.19 19:50
0193

Pastaiga pa Lake District National Park + Video

Pastaiga pa Lake District National Park + VideoPastaiga pa Lake District National Park + Video
Ceļojumi
Sveiki visiem! Sunday Warriors ir sagatavojis jaunu bilžu galeriju un video priekš tevis, šoreiz bijām - Lake District National Park, Anglijā. Agrā 19. novembra rītā esam apstājušies netālu no Helvellyn kalna pakājes un dienai sākoties mēs sākam savu piedzīvojumu. No sākuma ir jāsasniedz kalna Helvellyn virsotne, kas ir 3. augstākais kalns Anglijā (950 m). To paveicām... Sveiki visiem! Sunday Warriors ir sagatavojis jaunu bilžu galeriju un video priekš tevis, šoreiz bijām - Lake District National Park, Anglijā. Agrā 19. novembra rītā esam apstājušies netālu no Helvellyn kalna... Sveiki visiem! Sunday Warriors ir sagatavojis jaunu bilžu galeriju un video priekš tevis, šoreiz bijām - Lake District National Park, Anglijā. Agrā 19. novembra rītā...
SundayWarriors , 14.03.19 08:32
2240

Ziemīgi nesteidzīga pastaiga Mežaparkā. Bet ne Rīgā

Ziemīgi nesteidzīga pastaiga Mežaparkā. Bet ne RīgāZiemīgi nesteidzīga pastaiga Mežaparkā. Bet ne Rīgā
Ceļojumi
Kādā skaistā ziemas dienā nonācām Cīravā. Pagastā, kur tagad ir pašiem savs Mežaparks un parks lēnām pārvēršas par tūristu pastaigu vietu. Īpaši tiem, kuriem ir bērni, jo šeit var ne tikai staigāt un izbaudīt dabas pirmmatnību, bet arī līdzdarboties. Un to pat vajag. Kādā skaistā ziemas dienā nonācām Cīravā. Pagastā, kur tagad ir pašiem savs Mežaparks un parks lēnām pārvēršas par tūristu pastaigu vietu. Īpaši tiem, kuriem ir bērni, jo šeit var ne tikai staigāt un izbaudīt... Kādā skaistā ziemas dienā nonācām Cīravā. Pagastā, kur tagad ir pašiem savs Mežaparks un parks lēnām pārvēršas par tūristu pastaigu vietu. Īpaši tiem, kuriem ir bērni,...
GargantijA , 13.03.19 21:57
0228

Pārgājiens gar Lojas upi

Pārgājiens gar Lojas upiPārgājiens gar Lojas upi
Ceļojumi
Tas bija lielisks 6km pārgājiens gar Lojas upes krastiem. Redzējām gan klinšu atsegumus, gan alu ar sikspārni, Katrīndzirnavas un veco Murjāņu sporta skolas koka kamaniņu trasi. Šoreiz mēs kopā bijām astoņi drosmīgie, kas neskatoties uz grūto maršrutu braši turējās līdz pašam galam. Video piedzīvojumus veidoja arī Rolands un Oskars jeb Rolis un Ozzy Channel. Noteikti iečekojiet viņu... Tas bija lielisks 6km pārgājiens gar Lojas upes krastiem. Redzējām gan klinšu atsegumus, gan alu ar sikspārni, Katrīndzirnavas un veco Murjāņu sporta skolas koka kamaniņu trasi. Šoreiz mēs kopā bijām astoņi drosmīgie, kas... Tas bija lielisks 6km pārgājiens gar Lojas upes krastiem. Redzējām gan klinšu atsegumus, gan alu ar sikspārni, Katrīndzirnavas un veco Murjāņu sporta skolas koka kamaniņu trasi. ...
Ervīna video blogs , 10.03.19 10:11
1142

Ceļojums uz Islandi | Viesuļvētra (001)

Ceļojums uz Islandi | Viesuļvētra (001)Ceļojums uz Islandi | Viesuļvētra (001)
Nukapa , 09.03.19 16:08
264 6
0113

Dienviddakotas dabas skaistums un sestā diena ceļā...

Dienviddakotas dabas skaistums un sestā diena ceļā...Dienviddakotas dabas skaistums un sestā diena ceļā...
Ceļojumi
Sestā diena cēļā, entā nakts mašīnā un jau kārtējo reizi mašīnai kkas noplīst... bet visādi citādi viss izdodas. Esam ceļā uz Rašmora kalnu - pasaulslaveno kalnu kurā iekaltas 4 ASV prezidentu sejas. Bet tākā mūsu ceļš šķiet nebeidzams un saprotam ka pie kalna būsim tikai naktī nolemjam uztaisīt nelielas pieturvietas pa ceļam lai izvēdinātu galvu... Sestā diena cēļā, entā nakts mašīnā un jau kārtējo reizi mašīnai kkas noplīst... bet visādi citādi viss izdodas. Esam ceļā uz Rašmora kalnu - pasaulslaveno kalnu... Sestā diena cēļā, entā nakts mašīnā un jau kārtējo reizi mašīnai kkas noplīst... bet visādi citādi viss izdodas. Esam...
Marta Erdmane , 08.03.19 17:36
367 6
1260

Amerikāņu kāzas, ieroči un mašīnas...

Amerikāņu kāzas, ieroči un mašīnas...Amerikāņu kāzas, ieroči un mašīnas...
Ceļojumi
Kas gan var noiet greizi!?!?!? Neliels miš-maš šajā video no Kanadas pierobežas jeb Mičiganas štata. Kā jau iepriekš minēju, mūsu pirmais ilgstošais pieturas punkts bija Dmitrija draudzenes kāzas Mičiganas štatā. Pie viņas iebraucām ap 2 naktī kāzu rītā traki nogurusi no Čikāgas izpētes. Kāzās neko dauzd nefilmējām lai paši... Kas gan var noiet greizi!?!?!? Neliels miš-maš šajā video no Kanadas pierobežas jeb Mičiganas štata. Kā jau iepriekš minēju, mūsu pirmais ilgstošais pieturas punkts bija... Kas gan var noiet greizi!?!?!? Neliels miš-maš šajā video no Kanadas pierobežas jeb Mičiganas štata. Kā jau iepriekš minēju, mūsu...