Agrīnās "Midol" reklāmas iedrošināja sievietes nodarboties ar savām lietām mēnešreižu laikā.
Tāpat tika uzsvērts, ka sievietēm mēnešreižu laikā nevajag likt ciest saviem vīriešiem.
Agrīnās "Midol" reklāmas iedrošināja sievietes nodarboties ar savām lietām mēnešreižu laikā.
Tāpat tika uzsvērts, ka sievietēm mēnešreižu laikā nevajag likt ciest saviem vīriešiem.
Šajā reklāmā sievietei ir jāpaliek skaistai un jaunai, lai atstātu iespaidu uz vīra priekšinieku.
Saskaņā ar reklāmu vajag tikai vienu pinni, lai sabojātu plaukstošu romantiku.
Ņemot vērā apkārtējo spiedienu, ir saprotams, kāpēc sieviete ar akni grib slēpties.
Mīlestība, romantika, popularitāte - to visu var iegūt ar sievišķīgu šarmu un šis sieviešu šarma noslēpums ir apjomīgas, formīgas krūtis.
Tomēr, neskatoties uz to, kāda krūšu līnija var nokarāties par daudz.
Lai arī 20.gs. laikā bija stilīgi būt ar lielām vai mazām krūtīm, viena lieta bija nemainīga - vēlēšanas noslēpt kotrē sav vēderu.
Pat reklāmas no 70-tajiem piedāvāja mainīt ķermeņa formu, padarīt to labāku.
Saskaņā ar reklāmu, aizcietējumi nav ne tikai nepatīkami sievietēm, bet arī nogalina viņas personību un tādējādi randiņu dzīvi
Nu, un kas tad tagad labāks? Sievietes tāpat kā toreiz izjūt spiedienu no reklāmām, varbūt ne tik uzkrītošu, bet nu... Daudzas lietas kļuvušas par normu jau kopš trīsdesmitajiem. Tas, ka sievietei ir jauki jāsmaržo, tas jau ir standarts.
MAn arī ir pazemojoši tas, ka ja es neēdīšu snikers palikšu tizls kā misters bīns un ja nedzeršu martini tad nebūšu Džordžš Klūnījs!
Izskatās pēc feministu pasākuma šis viss.. Tāpat kā Jennifer Lopez - Ain't Your Mama. Iedomājaties ka džeks teiktu meitenei - es neesmu Tavs sencis, pati remontē mašīnu, pati remontē māju, saskaldi malku! Es neesmu tavs tēvs!! Attiecības ir upurēšanās no abām pusēm. Nost ar feminismu!