Trauku mazgātājas rokas bija tik nopietna lieta, ka varēja pat saraudināt sievietes.
Un trauku mazgātājas rokas traumēja arī vīrus, kuri, protams, nekad nemazgāja traukus.
Trauku mazgātājas rokas bija tik nopietna lieta, ka varēja pat saraudināt sievietes.
Un trauku mazgātājas rokas traumēja arī vīrus, kuri, protams, nekad nemazgāja traukus.
Kaut kādā veidā divdesmitgadīga sieviete varēja pazaudēt savu vīru viņas "pusmūža ādas" dēļ
Ja vīrs satiek jaunāka paskata sievieti, tad aizmirsti par viņu.
Tāpat sievietes atbildība bija neizskatīties vecai savā darba vietā.
Reklāmas tapat gribēja, lai sievietes pārdzīvotu par savu lūpu gludumu.
Reklāmā pāris aprunā nemīlētu sievieti ar ūsiņām
Bet dabīgi, ka sievietēm nekad nevajag izskatīties iedomīgām.
Šajā reklāmā vīram ir klīstoša acs, ko var izraisīt pat baltāki zobi.
Perfekta sieviete vienmēr baroja vīrieti ar īsta vīrieša ēdienu nevis kaut kādiem meiteņu saldajiem salātiem.
Nu, un kas tad tagad labāks? Sievietes tāpat kā toreiz izjūt spiedienu no reklāmām, varbūt ne tik uzkrītošu, bet nu... Daudzas lietas kļuvušas par normu jau kopš trīsdesmitajiem. Tas, ka sievietei ir jauki jāsmaržo, tas jau ir standarts.
MAn arī ir pazemojoši tas, ka ja es neēdīšu snikers palikšu tizls kā misters bīns un ja nedzeršu martini tad nebūšu Džordžš Klūnījs!
Izskatās pēc feministu pasākuma šis viss.. Tāpat kā Jennifer Lopez - Ain't Your Mama. Iedomājaties ka džeks teiktu meitenei - es neesmu Tavs sencis, pati remontē mašīnu, pati remontē māju, saskaldi malku! Es neesmu tavs tēvs!! Attiecības ir upurēšanās no abām pusēm. Nost ar feminismu!