Šis ir turpinājums iepriekšējām 3, biogrāfiskā stāsta par amerikāņu progresīvā metāla grupu ''Dream Theater'', daļām. Lai būtu skairāk, kas šeit notiek, ieteicams izlasīt iepriekšējās 3 daļas, tās atrodamas manā profilā.
Stāsts par grupu, kas apvienoja lielāko tiesu mūzikas žanru vienā: 4. daļa1
Esam nonākuši līdz 1999. gadam, kad DT pārtrauc attiecības ar leiblu ''East West Records'', kurš palīdzēja grupas iepriekšējam albumam izgāzties, un dabū kontraktu ar citu, ne mazāk populāru, ''Elektra Records''. Tad DT izlemj, ka turpmāk vēlas koriģēt savu materiālu paši, lai nesanāk ka leibls rezultātā pats visu interpretē, tāpēc bija nepieciešami viņiem pašiem savi producenti. Par tiem kļuva Petrucci un Portnojs.
Aizskrienot nedaudz tālāk, uz tā gada Ziemassvētkiem, DT fanklubs izlaida ''Cleaning Out the Closet'' disku, kurā bija mūzika, kas neiekļuva ''Falling Into Infinity'' albumā.
Uz 1999. gadu, mums labi pazīstamajā studijā ''Bear Tracks'' ienāca arī DT.
Arī, jo Liquid Tension Experiment tur jau no visiem spēkiem rakstīja savu otro albumu 1998. gada oktobrī-novembrī.
Tādā veidā, Liquid Tension Experiment 2 iznāk 1999. gada vasarā, un guva vēl lielāku atzinumu, nekā iepriekšējais projekta šedevrs.
Liquid Tension Experiment 2 principā bija izveidots ļoti interesantā, priekš Petrucci laikā - kad viņi rakstīja dziesmu ''When the Water Breaks'', Petrucci uzzināja, šis process, no nosaukuma, notika viņas sievas organismā.. jeb civilāk sakot, viņam piedzima meita. Dziesma ''914'' bija sarakstīta un ierakstīta vispār bez viņa, jo viņš bija slimnīcā, pie sievas.
Vēlāk Petrucci ierakstīja pirmos jaundzimušās kliedzienus, kuri iekļuvā ''When the Water Breaks'' dziesmā.
DT, savukārt, ar jaunām iespējām un pilnību brīvību materiāla koriģēšanā (saprāta robežās), ķērās atpakaļ klāt pie Metropolis pt.2 idejas.
Lai gan arī pašlaik tā bija tikai viena instrumentāla demo-dziesma, pārvērst viņu albumā neizraisīja problēmas, pavisam.
Uz to laiku cilvēki pat īsti nespēja noticēt, ka Liquid Tension Experiment taustiņnieks nomainīja Dereku.
Albuma koncepcijai, DT ļoti ietekmējās no 1991. gada filmas ''Dead Again'' - tajā bija stāsts par diviem brāļiem, kuri nesadalīja meitēnu, un viens no viņiem lika galu visiem trijiem. Pēc sižeta, meitēns ir ilgu laiku vēlāk, pārdzimis vīrietī, kuram šī traģedija traucē gulēt katru nakti, bet killer-puika pārdzima sievietē, kas strādā par psihologu, pie kura meiteņpuika nāca sūdzēties.
Aktīva labuma darba laikā, DT čaļi pamanīja, ka ar Jordanu sastāvā, jau viss skan krietni labāk, svaigāk.
Leiblam, DT lūdza neizplatīt jebkādu informāciju par jauno albumu, bet tas vienalga ar laiku publiskoja albuma nosaukumu, un dziesmu sarakstu. Auditorija bija šokā.
Albuma aizmugures bildē bija pati ''Bear Tracks'' studija, kura šoreiz bija domāta, kā māja no albuma sižeta.
Albums ''Metropolis, pt.2: Scenes From A Memory'' iznāca 1999. gada beigās, un ļoti izcēlās abu iepriekšējo fonā. Līdz pat mūsdienām viņu iekļauj pirmajās vietās, dažnedažādos albumu topos, arī pēc 25 gadiem tas vēljoprojām ir dzīvs šedevrs.
Lai gan arī čarts Billboard200 iestūķēja albumu tikai 73. vietā (kas ir vēl trakāk nekā ar ''Falling Into Infinity'', tomēr, tā paša Billboard, tikai Top interneta albumu nominācijā, ''Scenes From A Memory'' ieņēma veselu 2. vietu.
Bet, neskatoties uz visiem čartiem, albums vienalga kļuva ļoti populārs, labi atzīts progresīvās mūzikas klausītāju vidē.
Var droši teikt, ka Jordans Rudess deva DT otro iespēju.
2000. gads bija priekš grupas tūres gads, tūre saucās ''Metropolis 2000'', un katrā koncertā, pirmajā aktā tika spēlēts viss jaunais albums, no sākuma līdz beigām.
Liquid Tension Experiment, savukārt, pēc pāris koncertiem 1999. gadā, izlēma pārtraukt eksistenci, jo DT fonā zaudēja aktualitāti.
Tūres laikā, DT sakrāj pietiekami līdzekļu, lai varētu nofilmēt pilnā formāta koncerta albumu, jo pirmie divi bija un ir pieejami tikai audio formātā.
Filmēts tika Ņujorkas koncerts, zālē ''Roseland Ballet Hall''. Koncerts gāja diezgan jautri, it īpaši Portnoja gadījumā. Pēc nospēlēšanas, Maiks zaudēja samaņu, jo pārāk ilgi nebija ēdis, un tā vietā lietojis RedBull enerģijas dzērienus.
Kad samaņu viņš atkal guva, nācās pārciest riktīgu saindēšanos, un devās gultā. Kādēļ es šo izstāstīju? Jo koncerta laikā Maiks izskatījās pilnībā vesels, un enerģijas pilns.
Pēc ļoti interesantas sakritības, albums iznāca 2001. gada 11. septembrī, un uz bildes jūs vara redzēt vēl tā laika Ņujorkas atribūtiku, kura tik līdz tai dienai vispār stāvēja pilsētā.
Albuma kopijas bija momentāli atsauktas, un izlaistas no jauna, jau tikai ar Majesty simbolu vidū.
Viss koncerts, starpcitu, netika nofilmēts - tikai pilns jaunais albums. Viss otrais akts bija ievietots CD bonusa diskā, tur bija vecās dziesmas, un gabals no Liquid Tension Experiment.
Pēc Metropolis 2000 tūres, 2001. gada sākumā, DT dodas atpakaļ tajā pašā ''Bear Tracks'' studijā, darboties ar savu nākamo albumu.
Šoreiz albuma ideja bija pastāstīt par visām psihiskajām novirzēm, atkarībām, utt...
Portnojs, uzzinot, ka DT taisās pieminēt arī alkoholismu, pat atteicās spēlēt..
Te nu jāsaka, ka kaut kur vēl 1986. gadā, Maiks sāka traki dzert, kad viņa mamma ar savu lidmašīnu pazuda no radariem, tā tas notika līdz 90to vidum, kad viņš iestājās anonīmo alkoholiķu klubā, kur atrada daudz, līdzīgas mūzikas izpildītājus, un nākamajos 5 gados pilnībā pārstāja dzert.
Rezultātā, Maiks sāka ar šī albuma pirmo dziesmu ''The Glass Prison'', rakstīt savu dziesmu suītu, par savu alkoholisma pieredzi.
Albuma veidošanas gaitā, DT tika atļauts izmantot divus diskus jaunajam, kārtējam šedevram, tā īstenojās 42 minūšu gara.. varētu teikt, metāliska simfonija, ļoti skaista!
Kaut arī, viena no galvenajām idejām, bija albumu uzrakstīt smagāku, līdzīgi kā ''Awake'', savulaik.
2002. gada janvārī, DT laiž pasaulē ''Six Degrees Of Inner Turbulence'' albumu, kas kļuva pat vēl veiksmīgāks par iepriekšējo.
Viņš, protams, nevar būt kā pats smagākais, drīzāk, pats progresīvākais, un daudzpusīgākais.
Billboard Top interneta, jeb tīkla albumu čartos, albums ieņēma godīgi nopelnīto, 1. vietu.
Parastajā Billboard200 jau 46.vietu.
World Tourbulence tūrē, DT nospēlēja divus veltījuma koncertus - Metallica ''Master Of Puppets'' albumu, un Iron Maiden ''The Number Of The Beast'' mākslasdarbu.
Tūre ilga visu 2002. gadu, un tās laikā, LaBrie gandrīz pilnībā atguva balsi, kopš 1994. gada incidenta.
Šī bija raksta 4, daļa, tiekamies jau pavisam drīz, nākamajā!
Paldies par uzmanību, ceru, ka jums nekļuva garlaicīgi lasot!