Taisot motoram kapitalku, bez precīziem instrumentim neiztikt, arī savam pirmajam žigulītim pārķidāju motoriņu.
Pie virpotāja pasūtīts paštaisīts vārstu blīvslēgu uzsitamais, šim instrumentam jau trīsdesmit gadiņi.
Taisot motoram kapitalku, bez precīziem instrumentim neiztikt, arī savam pirmajam žigulītim pārķidāju motoriņu.
Pie virpotāja pasūtīts paštaisīts vārstu blīvslēgu uzsitamais, šim instrumentam jau trīsdesmit gadiņi.
Paštaisīti virzuļu gredzenu savilcēji, pie motora salikšanas bez tādiem neiztikt, protams ka labāki ir oriģinālie, bet pie bada arī ar tēdiem var izlīdzēties.
Primitīvs riteņu sagāzuma kontroles instruments, plus-mīnus ar tādu regulējām špūri krievu laikā.
Uz korķu viļķa bāzes uzklonēts auto stikla gumijas ievilcējs, kādreiz bija ļoti noderīgs rīks.
Tagad turieties pie biksēm, mana pirmā krāsošanas pistole, cena 4.rubļi un 80.kapeikas. Visu savu žigulīti gruntēju ar šo rīku, vēlāk pat dažas detaļas čomiem piekrāsoju kamēr pie kaut cik normālas pistoles tiku.
Aptuveni tā tas izskatījās, bet vislabāk derēja aluspudele no Sencīša. Gaisu man dampēja paštaisīts kompresors no saldējamās iekārtas uzklonēts un darbība notika turpat smiltīs zem nojumes. Pāris reizes gadījās arī kuriozi, pudele no gaisa spiediena uzsprāga rokās.
Atradu vēl dažas bundžas ar ML krāsu, ar tādām agrāk autiņus krāsoja, tagad tai pat pielietojmu nevaru izdomāt.
Krāsošana agrāk bija traka padarīšana, sintētiskās krāsas obligāti bija jākarsē vismaz līdz 90 grādiem, dažas pat līdz 115. Savu pirmo autiņu un arī citus ko vēlāk gatavoju pēc tam dzinu krāsot pie pazīstamiem krāsotājiem vai nu uz centrālo VAZ krāsotavu vai uz Ogres Trikotāžas Kombināta krāsotavu, bija arī dažas privātās krāsotavas (nelegāli uzbūvētas). Savu žigulīti arī vilku krāsot uz Centrālo VAZ krāsotavu.
Pāris gadiņus padarbojoties brīvā dabā un dažreiz pa ziemu arī tēva garāžā kur likās ka ir aukstāks kā ārā. Nolēmu būvēt savu darbnīcu un krāsotavu lai būtu neatkarīgs un beidzot normālos apstākļos varētu darboties.
Super raksts!!!
Tagad tiešām viss ir vienkāršāk. Pats nodarbojos ar celtniecību, un agrāk visu laiku metu šķību aci uz citiem, kuriem pilns ar visādiem instrumentiem, bet man jāmocās ar sūdiem. Bet tā skatoties nekas nemainās, tāpēc pamazām jāgādā vajadzīgais, ja gribi pelnīt. Lai gan ar tiem instrumentiem tā ir kā ir... Nopērc vienu štrumu, otru, trešo... Liekas daudz kas ir jau sapirkts. Bet kad savāc visu vienā vietā... Nekā jau nemaz īpaša nav, bet nauda iztērēta nonormāla!
Eu ja vari pastāsti kā un kam lieto to mērāmo štrumu oranžajā kastītē. rokoties pa opja plaktiem atradu tādu, bet vēl nav radies pielietojums viņai...
Daudz kas atgādina manis paša pieredzēto. Ar lūžņiem ņemos no 12 (apmēram) gadiem-to es saku,jo tad sāku jēgties ar "voshondu" Rāmis svēra kā 4 es... Arī tiku pats taisījis visādus štrumentus,Pirmais ko atceros,bija -izjaucu bračka BMW moci-karalaiku relikvija...līdzīgs emkai. kaut ko biju gaņģenei sadarījis-braukt jau mācēju. Izjaucu,bet salikt nemācēju-bračka bija "krievos"citādi jau nevarētu tik viegli rīkoties. Atnāca brotans no '"krieviem" dabūju tādus "pizdjuļejus'" ka maz neliekas.(p.s.) Foršas bildes!