local-stats-pixel

Skyway 59794

Reklāma

Ekoloģija un cilvēka ietekme uz apkārtējo pasauli uztrauc daudzus cilvēkus. Tiešsaistes kopiena aizvien biežāk jautā: kas cilvēcei ir jādara, lai izvairītos no antiutopiskas nākotnes, kurā bērni būs jāved ekskursijā uz pēdējo saglabājušos koku.

SkyWay projekts piedāvā savu stratēģiju. Kompleksā pieeja, kuras pamatā ir būtiskas izmaiņas transporta sistēmā uz Zemes un kosmosā, ko ierosina tā dibinātājs Anatolijs Junickis, ir vērsta uz vides saglabāšanu un kaitīgās rūpniecības izvešanu orbītā.

Tas stāstīts kosmonautikai veltītajā YouTube kanālā Hubble

SkyWay informācijas dienests turpina informēt par svarīgākajām projekta ziņām, tostarp – ražošanas platību paplašināšanu AS «Stīgu Tehnoloģijas».

Mūsu ziņojumos mēs vairākkārt stāstījām par jaunajām augsto tehnoloģiju iekārtām, ražošanas procesiem un nestandarta pieeju SkyWay projektēšanas organizācijas konstruktoru un tehnoloģiskajā birojā izmantoto inženiertehnisko problēmu risināšanā.

Pirmais šī gada videoklips turpina šo tradīciju.

Nevienam nav noslēpums, ka stīgu transporta izstrādātāji saņēma piedāvājumu, no kura nevar atteikties: vietu AAE Šārdžas Emirāta Inovatīvajā zinātniski pētnieciskajā tehnoloģiju parkā. Attiecībā uz SkyWay, AS «Stīgu Tehnoloģijas» pielāgos transportlīdzekļus Tuvo Austrumu apstākļiem. Papildus šai platībai, ir iedalīts vēl viens liels nogabals blakus esošajā emirātā, kur tiks veikti ātrgaitas SkyWay testi.

Neraugoties uz jaunu reģionu attīstību, neapstājas kompānijas attīstība arī Baltkrievijā. Gluži pretēji, tas bija nepieciešams, lai izveidotu jaunu ražotni AS «Stīgu Tehnoloģijas» blakus esošajām.

Kādas tieši iespējas paver ražošanas jaudu pieaugums, jaunajā intervijā pastāstīs būvniecības vadītājs Oļegs Kudjolko.

Junikārs tropiskā izpildījumā.

Kā darbojas SkyWay infrastruktūras iekārtas?

SkyWay centra būvniecība Šārdžas Emirāta Inovāciju zinātniski pētnieciskā tehnoloģiju parka sastāvā — ļoti liels un sarežģīts projekts. Tas ietver tādu lielu un nozīmīgu infrastruktūras objektu būvniecību, kā rotācijas aplis un pārslēguma pārmijas. Šie objekti ļauj mainīt satiksmes plūsmas virzienu, kā arī veikt transportlīdzekļu nobraukšanu stāvvietās un apkopes zonās.

Nepieciešamība izstrādāt savus konstruktīvus risinājumus bija saistīta ar SkyWay transportlīdzekļu atšķirību no klasiskā dzelzceļa un citām transporta sistēmām. Riteņu un piekares konstrukcija nosaka vairākas īpatnības, kas jāņem vērā, izstrādājot infrastruktūras objektus.

Šāda objekta piemērs ir pārslēguma pārmijas, kas atrodas apgrieziena aplī starp nokareno un puscieto ceļa līnijām. Šīs pārslēguma pārmijas darbs iepriekš nav rādīts sabiedrībai, jo tam ir tehnoloģiska nozīme SkyWay tehnoloģiju izmēģinājumu un demonstrēšanas centra ietvaros. To izmanto, lai uzmontētu transportlīdzekļus uz ceļa konstrukcijas — tas ir tās tiešais uzdevums. Turklāt, tas ļauj uzraudzīt konstrukcijas uzvedību faktiskās ekspluatācijas apstākļos. Transportlīdzekļus aizved uz izstādēm, paņem uzturēšanai un pilnveidošanai uz ražošanu, atgriež uz ceļa struktūras testēšanai un pārslēguma pārmijas darbojas diezgan intensīvā režīmā un, pats galvenais, jebkuros laika apstākļos. Priekšā stāvošo uzdevumu ietvaros un, lai ietaupītu līdzekļus, šī konstrukcija tika izstrādāta pēc iespējas vienkārša (lasi «uzticama») tomēr tā ļāva īstenot nepieciešamos projektēšanas un tehnoloģiskos risinājumus. Objekti AAE būs sarežģītāki, jo tiem ir augstākas prasības.

Plašāku informāciju par to uzzināsiet no videointervijas ar AS «Stīgu tehnoloģijas» KB «Infrastruktūras iekārtas» priekšnieku Alekseju Striženkovu.

Univind :) 

51 43 794 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 794

0/2000

SW ir šobrīd pilnīgi visiem priekšā ar savu tehnoloģiju. Neviens nevar realizēt ar esošo transportu to, ko var šodien izdarīt SkyWay. Te ir ļoti daudz plusi un visa sistēma ir kompleksa. Nav tādas tehnoloģijas, kad pa vienu trasi var palaist ātrgaitas transportu, pilsētas un vēl kravas transportu, kas ir jau vien kaut kas ļoti unikāls, jo citam transportam vajadzētu tam visam 3 dažādas trases, kas maksā milzu naudu un aizņem simtiem reižu vairāk vietas uz zemes. Te ir tikai viena īpašība apzīm'ta un paŗējas nesaukšu.

0 1 atbildēt

Nu cik tu gudrs un inteliģents esi. Vari tā lamāties pie vakariņu galda mājās, bet ne te. Kad vienreiz izaugsi?

0 2 atbildēt

Maks, kur nu tagad ir tava pārliecība par akumulatoriem? atceries ko es tev teicu, kad tu tik ļoti biji pārliecināts, ka akumulatoru efektivitāte kā tāda tagad stāvēs uz vietas un nevar izgudrot to, kā nav? 

Es ļoti labi atceros, kad tev teicu, ka nepaies daži gadi, kad ar vienu stundas uzlādi varēsi maukt 1000 un vairāk kilometrus, turklāt cena būs tādam aķītim pēc gadiem vēl zemāka, nekā tagadējiem litija aķīšiem. Šī tehnoloģija attīstās milzīgos tempos un tā attīstīsies tik vēl ātrāk, jo cilvēce pati attīstās tehnoloģiski un ļoti daudzi procesi ir atviegloti un notiek automātiski.

Toyota pašlaik izstrādā akumulatoru, kas būs par 50x evektīvāks nekā tagadējie. Akumulatori nebūs nekādā problēma un tie būs lēti nākotnē un domāju, ka lielākā daļa transportu pāries uz atjaunojamo enerģiju un darbosies vien tādā veidā nepiesārņojot vidi un esot klusiem.

Te Junickis redz uz priekšu un tas ir vairāk kā skaidrs, ka degvielu nākotnē vispār vairs nekur nelietos. Paies 10-20 gadi, kad degvielas auto būs retums un tā vairsn ebūs pieprasīta.

0 2 atbildēt
"Es esmu pārliecināts, ka vis viņam ir ar sliedēm kārtībā" ============================= Ha, ha, ha! Kuru vispār interesē par ko tu esi pārliecināts. Tu jau vispār šeit esi tik daudz reizes iebraucis auzās, ka tev jau būtu jānosarkst un jāpārstāj nākt uz šejieni. Tu esi feik cilvēks. Uz mani tavas runas neiedarbosies, es tev redzu cauri! Sen neesmu tik feik cilvēku redzējis.
0 2 atbildēt

Nu principā to var mierīgi izdarīt līdz aprīlim. Cik ir zināms, tad uzdevums jau nav visu pabeigt, bet, gan vienu trasi garo un tas arī vis, bet neviens nezina cik aizņemta ir kompānija un kādi vēl papildus uzdevumi viņiem ir jādara, tā kā ja arī tas pat būtu rudens, kāda starpība, ja daži mēneši vēlāk. Darbs ir iesākt un tas tiks pabeigts, tā pat, kā pabeidza parku BY.

0 2 atbildēt

Oi oi oi, kā skaivejistam pakaļa deg emotion Saproti, tu uzvedies tiešam neadekvāti savam vecumam. Tev cik ir, 45? vai 47? bet tav komunikācija un tie prikoli ir kā skolniekam. Kad aptrūkās argumenti, tā sāk maukt visu pēc kārtas, lai tik kaut kā mani aizskartu. Tu tikai parādi, cik "gudrs" tu esi emotion

0 3 atbildēt
« 2  3  4  5  6 »