local-stats-pixel fb-conv-api

Skyway 59794

Ekoloģija un cilvēka ietekme uz apkārtējo pasauli uztrauc daudzus cilvēkus. Tiešsaistes kopiena aizvien biežāk jautā: kas cilvēcei ir jādara, lai izvairītos no antiutopiskas nākotnes, kurā bērni būs jāved ekskursijā uz pēdējo saglabājušos koku.

SkyWay projekts piedāvā savu stratēģiju. Kompleksā pieeja, kuras pamatā ir būtiskas izmaiņas transporta sistēmā uz Zemes un kosmosā, ko ierosina tā dibinātājs Anatolijs Junickis, ir vērsta uz vides saglabāšanu un kaitīgās rūpniecības izvešanu orbītā.

Tas stāstīts kosmonautikai veltītajā YouTube kanālā Hubble

SkyWay informācijas dienests turpina informēt par svarīgākajām projekta ziņām, tostarp – ražošanas platību paplašināšanu AS «Stīgu Tehnoloģijas».

Mūsu ziņojumos mēs vairākkārt stāstījām par jaunajām augsto tehnoloģiju iekārtām, ražošanas procesiem un nestandarta pieeju SkyWay projektēšanas organizācijas konstruktoru un tehnoloģiskajā birojā izmantoto inženiertehnisko problēmu risināšanā.

Pirmais šī gada videoklips turpina šo tradīciju.

Nevienam nav noslēpums, ka stīgu transporta izstrādātāji saņēma piedāvājumu, no kura nevar atteikties: vietu AAE Šārdžas Emirāta Inovatīvajā zinātniski pētnieciskajā tehnoloģiju parkā. Attiecībā uz SkyWay, AS «Stīgu Tehnoloģijas» pielāgos transportlīdzekļus Tuvo Austrumu apstākļiem. Papildus šai platībai, ir iedalīts vēl viens liels nogabals blakus esošajā emirātā, kur tiks veikti ātrgaitas SkyWay testi.

Neraugoties uz jaunu reģionu attīstību, neapstājas kompānijas attīstība arī Baltkrievijā. Gluži pretēji, tas bija nepieciešams, lai izveidotu jaunu ražotni AS «Stīgu Tehnoloģijas» blakus esošajām.

Kādas tieši iespējas paver ražošanas jaudu pieaugums, jaunajā intervijā pastāstīs būvniecības vadītājs Oļegs Kudjolko.

Junikārs tropiskā izpildījumā.

Kā darbojas SkyWay infrastruktūras iekārtas?

SkyWay centra būvniecība Šārdžas Emirāta Inovāciju zinātniski pētnieciskā tehnoloģiju parka sastāvā — ļoti liels un sarežģīts projekts. Tas ietver tādu lielu un nozīmīgu infrastruktūras objektu būvniecību, kā rotācijas aplis un pārslēguma pārmijas. Šie objekti ļauj mainīt satiksmes plūsmas virzienu, kā arī veikt transportlīdzekļu nobraukšanu stāvvietās un apkopes zonās.

Nepieciešamība izstrādāt savus konstruktīvus risinājumus bija saistīta ar SkyWay transportlīdzekļu atšķirību no klasiskā dzelzceļa un citām transporta sistēmām. Riteņu un piekares konstrukcija nosaka vairākas īpatnības, kas jāņem vērā, izstrādājot infrastruktūras objektus.

Šāda objekta piemērs ir pārslēguma pārmijas, kas atrodas apgrieziena aplī starp nokareno un puscieto ceļa līnijām. Šīs pārslēguma pārmijas darbs iepriekš nav rādīts sabiedrībai, jo tam ir tehnoloģiska nozīme SkyWay tehnoloģiju izmēģinājumu un demonstrēšanas centra ietvaros. To izmanto, lai uzmontētu transportlīdzekļus uz ceļa konstrukcijas — tas ir tās tiešais uzdevums. Turklāt, tas ļauj uzraudzīt konstrukcijas uzvedību faktiskās ekspluatācijas apstākļos. Transportlīdzekļus aizved uz izstādēm, paņem uzturēšanai un pilnveidošanai uz ražošanu, atgriež uz ceļa struktūras testēšanai un pārslēguma pārmijas darbojas diezgan intensīvā režīmā un, pats galvenais, jebkuros laika apstākļos. Priekšā stāvošo uzdevumu ietvaros un, lai ietaupītu līdzekļus, šī konstrukcija tika izstrādāta pēc iespējas vienkārša (lasi «uzticama») tomēr tā ļāva īstenot nepieciešamos projektēšanas un tehnoloģiskos risinājumus. Objekti AAE būs sarežģītāki, jo tiem ir augstākas prasības.

Plašāku informāciju par to uzzināsiet no videointervijas ar AS «Stīgu tehnoloģijas» KB «Infrastruktūras iekārtas» priekšnieku Alekseju Striženkovu.

Univind :) 

51 43 794 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 794

0/2000

https://slikti gulēju/video229436824_456240198

0 0 atbildēt

Gribēju iemest linku video no "stroikas" Sardzā bet kā parasti Spoki bloķē.Tā kā kam interese,meklējiet paši SKYWAY VK.

0 0 atbildēt

Ja tev būtu kaut kāds sakars ar būvniecību, tad saprastu, ka tas darbs ir ļoti nopietns. Pats projekts ir nestandarta ar sarežģītiem uzdevumiem. Jebkura būve sākās no pamatiem un nopietns darbs arī ir sagatavošanās darbi. Es nesaprotu, par ko tu smejies? Par tevi drīzāk ir jāsmejās.

0 0 atbildēt

Labvakar.Astraali apskaidro kā tā var būt un vai var būt kā te daži gudro ka vispirms būs dividendes un tad IPO??? Manā skatījumā IPO buus stipri aatraak jo kaadas var buut dividendes ja NAV realizzets projekts un neiet pribilj pasai kompaanijai???

0 0 atbildēt

Manā FB lapā sen jau tā informācija ir, tur visus jaunumus dzenu iekšā. 

0 0 atbildēt

Es neko nerēķinu un neskaitu, jo nezinu kas un kā būs. Ļoti iespējams, ka kompānija sāks atpirkt, jo RSW  bija uz mirkli jauna poga ieviesta, bet viņi fiksi aizvāca, laikam kaut ko testēja un tur bija par atpirkšanu. Kaut arī nekas neatliek, kā gaidīt un tad būs redzams ko viņi ir ieplānojuši.

0 0 atbildēt

Čau veči!!!  Jūs te skaldat matus par iebetonētām, vai neiebetonētām pēdām!!  Jāpiekrīt Astraalim, ka būvniecības uzsākšana prasa zināmu laiku, un nekas nenotiek dažās nedēļās!  Bet liela mēroga būvniecība nesākās ar dažu balstu iebetonēšanu OFISA vai EKOMĀJAS būvniecībai!!  Jo šāda būvniecība no biznesa viedokļa ekomājai ir neloģiski ieguldījjmi bez atdeves!!emotion)        

Ieteiktu Astraalim ieguglēt  Andris Dambis elektro satiksmes autobusi......  

Latviešu inženieris, kurš sevi nekādīgi neuzskata par ģēniju, nospraudis nākamos trijos gados radīt ražotni pilsētas elektroautobusu ražotni----sākumā 100 elektromikroautobusi gadā!!    

Astraali, nevajag ne 4, ne 6, ne 10, ne kā Juņickim 40 gadus, lai savu produktu no izstrādes tehnoloģiju cehā novest līdz pārdošanas produktam!!     Dambis savu INTELEKTUĀLO kapitālu, ar ko nopelnīja pirmos miljonus radot elektro-sporta mašīnas un pārdodot savu INTELEKTUĀLO kapitālu leilajiem autoražotājiem, tagad sāks ražot elektro-mikroautobusus uz Mercedes  mikroautobusu bāzes!!!  Standartā Mercedes konkrētais satiksmes mikroautobus-17 pasažieru vietām maksā ap 80.000 euro.....Dambis pārbūvēs PLATFORMU uz elektro -mikroautobusu, un gala rezultātā tāds brīnums maksās...Astraali,klausies un iegaumē ciparus....ap   240 000 Euro!!!          Esot jau pasūt]ijumi,un Dambis šogad sāk jau projektu realizēt,sākumā būs 100 elektro-mikroautobusi gadā......!.... Astraali, cik transportvienību Juņickis ir pārdevis , vai savas tehnoloģijas brīnumus  un nopelnījis vai vienu  $ ar savu inte;ektu????   

Astraali, nekautrējies, ieGooglē par Dambi, varbūt Tev acis atvērsies ,un sapratīsi, ka Juņickis ir parasts PSRS  PSKP laiku inženierītis, kurš sava'dzīvē nekādus ievērības cienīgus izgudrojumus nav radījis, vel mazāk spējis kādam  piedāvāt lietojamu tehnoloģiju lai to pārdotu pūstošā kapitālisma vajadzībām!!   

Juņickis visu dara no otra gala....Dodiet man miljonus-miljardus un  triljonus, es jums uztaisīšu nebijušas tehnoloģijas....    Dambis ar savām zina''sanām un saviem nopelnītajiem līdzekļiem radīja tehnoloģijas, kuras izķer lielie autoražotāji kā KARSTUS pīrādziņus, un tagad Dambis var ATĻAUTIES  par nopelnīto naudu uzturēt savu INOVĀCIJAS -TEHNOLOĢISKO cehu, un neprasot Tev vai SWISTAM beztermiņa aizdevumu, lai uzsāktu jau masveida ražošanu produktam, kuru pirks, kau arī padārgi sanāk gala produkts!!   

0 0 atbildēt

Tu arī meloji un fantazēji savlaik par metāla cenām. Es tev iedevu izcenojumus ar konkrētām firmām, cenām un materiāliem, bet kad saprati, ka iekriti, tad aitbildēt man tā arī neatbildēji. Tagad atkal tas pats, tikai jauna tēma un iepriekš vēl vismaz tādas 10 ir bijušas. 

0 0 atbildēt
15 etaps nevar buut aatraak kaa naakamgad kad palaiž pirmo Uni testa režimaaa
0 0 atbildēt
http://rsw-systems.com/news/wgs-summary     LASĀMVIELA IKVIENAM !!!
0 0 atbildēt
По прогнозам компании, уже в 2019-2021 гг. холдинг SkyWay сможет выйти на IPO rakts no forex pros.ru
0 0 atbildēt
Ico nelaiž arii deel taa ka tirgus sobriid sux.
0 0 atbildēt

SkyWay – один участок длиной 2,5 километра под городские и грузовые комплексы, в том числе для перевозки морских контейнеров массой до 35 тонн, где мы планируем получить скорость 150 км/час, второй участок – длиной 25 километров, где мы планируем получить скорость до 600 км/час, с увеличением длины участка до 60 километров, где в будущем мы построим форвакуумную трубу Гипер-Ю и получим скорость 1250 км/час

0 0 atbildēt

Vienīgais kaut ticamais avots šeiha tvīts, kurā pats atzīst, ka tiek veikti riskanti soļi. Kas ir pārējais info? Pašpasludināts Baltkrievijas līderis finanšu portālos (Lukašenko režīms diez vai ir tas, ko varētu saukt par drošticamu info - ko liks saukt par labu tas būs labs, līdzīgi kā Krievijā) Unicka un pārējo SW dalībnieku blogi, kā arī aizdomīgs YT kanāls, protams krievu valodā. Ja tēmējat uz rietumu tirgu vai Austrumu tirgu vai tiešām YT kanāls krievu valodā ar 400k subiem ir īstā vide? Palaidiet info rietumu YT kanālos ar kaut cik jēdzīgu subu skaitu. 400k pat tikai Krievijas mērogam ir maz. Turklāt SW YT konta moderatora uzvedība pie šī te video komentāriem ir īpaši smieklīga - tiek brutāli uzspiests tas, ka viss ko saka video par SW ir pareizi. Negatīva informācija vai viedoklis - tu esi muļķis!.

Un pēdējais - lieli crowdfunding. MMM arī bija Crowdfunding.

2 3 atbildēt

Tev ar psihiku vis ir kārtībā vai nē? vakar tu te mētājies ar visādiem uzbraucieniem un apvainojumiem, bet šodien prasi cenu? es tevi varu aizsūtīt uz vienu vietu vecais. Vari man neprasīt tādas lietas.

Turklāt tu esi ļoti feiks cilvēks, pirmais kas pirks tokenus, bet pašam kauns to atzīt, kauns no pārējiem savu kompleksu dēļ, tā kā lelles jūs uzvedaties. Raksturs nekāds vispār.

0 1 atbildēt

Nu ko džeki  

Gulf News: Viena piektdaļa no Dubaijas budžeta tiks novirzīta transportam, starp jaunajiem projektiem - Sky Pods (SkyWay) AAE Satiksmes Ministrijas vadība publiski paziņo par atbalstu SkyWay. SkyPods - zem šī nosaukuma tika prezentēti SkyWay ritošā sastāva paraugi AAE.

 http://rsw-systems.com/assets/files/shares/documents-2019/Gulf.pdf

Dubaijas Autoceļu un Transporta Iestāde (RTA) ir saskaņojusi stratēģisko transporta infrastruktūras attīstības plānu ar astoņiem pārvaldības principiem, plaša mēroga ceļvedi, ko janvāra sākumā prezentēja Apvienoto Arābu Emirātu viceprezidents, Apvienoto Arābu Emirātu premjerministrs un Dubaijas valdnieks Sheikh Mohammad bin Rashid Al Maktum. RTA izpilddirektors un valdes priekšsēdētājs Mattar Al-Thayer sacīja, ka Dubaijas autoceļu un transporta iestāde darbosies saskaņā ar noteikto stratēģiju. Tostarp transporta ministrija plāno īstenot vairākus novatoriskus projektus, tostarp SkyWay.

iekļauto projektu sarakstā ir arī autoceļi, lidojošie takši un vēl daži. Bet jūs tak turpiniet meklēt visādus negatīvos komentārus un starp 1000 pozitīvajiem to vienu nelaimīgo sameklēsiet un nāksiet te man grūst sejā, kā baigo faktu. Klausieties visādus idiotus Ziļevus, nebaidīšos viņu tā nosaukt, jo Junickis tam cilvēkam atbildēja videomateriālā veselu stundu un visu pa punktiem izlika. Domājiet ar savu galvu džeki. Jūs pat iedomāties nevariet, ko tas nozīmē būt izbīdītam no RTA Dubaijas valdībai. Protams - piramīda tak, krāpnieki!

0 1 atbildēt

Sāksim un beigsim ar to, ka tu nosauci SW tehnoloģiju par mnevienam nevajadzīgu mēslu un man ar tādu cilvēku kā tu vispār tālāk nav nekas runājams.

0 1 atbildēt

Es te nerunāju par to, kas var nebūt, bet galvenais akcents ir parādīt visiem tiem pamuļķiem, kuri te raksta, ka SW tehnoloģija nav inovatīva, ka tie sūda transporti nevienam nav vajadzīgi un Junickis ir neizdevies inženieris. Te starp tiem cilvēkiem, kurus varu nosaukt par idiotiem ir vairāki.

RTA ir faktiski Dubaijas valdība. AAE grib sev SW tieši efektivitātes dēļ par kuru es jums stāstu, bet man mēģina ieskaidrot pretējo. SkyWay transports tiek izvēlēts tādēļ, ka tas ir modernākais sabiedriskais transports kas vispār eksistē uz doto brīdi, tas aizņem vietu uz zemes par desmitiem reižu mazāk, nekā tradicionālais transports, tas ir ātrs un ļoti drošs, kā arī ievērojami lētāks, nekā citi transporti līdzīgi.

Jūs šo visu esat noradījuši kopš paša sākuma tikai dēļ saviem kompleksiem un nepatikas pret mani kā personu, ne jau pret tehnoloģiju. Neviens no jums troļļiem nekad neatzīs savu kļūdu, kaut arī tiks uzbūvēts tur AAE. Cilvēki dzīvo ar milzīgiem kompleksiem un kauna sajūtu, fake personības, kurām uztrauc tikai sava reputācija un lepnums.

Tagad vairs vispār neiet runa par tehnoloģiju, kā tādu, jo tā jau ir pierādīta un tā pastāv, turklāt kā inovatīva tehnoloģija. Tagad jau ir pavisam cits posms. 

AAE un it sevišķi Dubaija ir ļoti augsti attīstīta pilsēta, turklāt viņi nākamajos gados ievieš super modernas lietas, lidojošos takšus, autonomas iekārtas, veido valsti uz blockchain sistēmas un viņi tam visam līdzās ir izvēlējušies SW tehnoloģiju, kas idiotiem liekas nekam nevajadzīgi sūdi, bet lūk vienai no attīstītākajām tehnoloģiski valstīm tā liekās, kā inovatīvs transports.

0 1 atbildēt

Normāli cilvēki jau sen ir sapratuši, ka SW nav ne krāpnieki un piramīda, bet visi tie, kas apgalvo pretējo ir vienkārši muļķi emotion Tu uzvedies un smejies kā bērns. Es nevaru saprast, kā tev pieaugušam cilvēkam nav kauns. Tu vispār izskatās, ka neesi audzināts, jo tas tavs "bazars", kā tu saki atgādina kaut kādu sētas puišeli 15 gadso, bet nu ne jau ģimenes cilvēku, kas turklāt strādā valsts iestādē. 

Reāli tev ir jākaunās par savu uzvedību, kas nav normāla un normālai sabiedrībai pieņemama. Ar tādiem cilvēkiem sabiedrība nekontaktējās vispār, lai negradētos tādā pašā līmenī.

Pakaļa tev svilst un tas arī vis. Vienīgais uz ko tu esi spējīgs, rupji lamāties un izteikt kaut kādus tiešām bērnišķīgus jociņus, kā to dara pārējie, kuriem vienkārši vairs nav ko teikt un tad ir jāsāk pie tādiem primitīviem apvainojumiem. 

0 1 atbildēt

Nelausies to muļķi maksu. Smieklīgi vienkārši lasīt. Var redzēt, kā džekam deg. Neviena vārda vispār laba un tas konkrēti norāda, ka cilvēkam vienkārši jau ārā spiežas. Dubaijas kroņprincis ar vice Prezidentu izteicās, ka tās ir viennozīmīgi nākotnes tehnoloģija un turklāt inovatīva, bet maksam problēmas ar ātrumiem un pedāļiem. 

Drīz tie troļļi te vispār nenāks rakstīt neko, jo kauns būs un man viņu vietā jau sen būtu bijis kauns.

0 1 atbildēt
« 2  3  4  5  6 »