local-stats-pixel

Lielceļu karaļi79

1249 17

Tātad par visu pēc kārtas. Šovasar izlēmu savā dzīvē kaut ko mainīt un nokārtoju visas atlikušās kategorijas savā autovadītāja apliecībā, izņemot, protams, uz moci. Nepārprotiet mani, bet man ar savu masu ap 100 kg + ātrums, galīgi negribās nokrist. Bet katrs motobraucējs var apliecināt, ka VISI motobraucēji iedalās divās kategorijās, tie kas ir nokrituši un tie kas vēl nokritīs.

Tā nu uzrakstīju atlūgumu savā iepriekšējā darbavietā. Un pēkšņi viens no bijušajiem kolēģiem, no senākiem laikiem, zvana un saka, nu tā kā tu noliki tiesības uz smago un piekabi, negribi pamēģināt pabraukt ar fūri? Es principā ar bosu parunāju, viņš neiebilst, atbrauksi, paskatīsies, ja patiks, varēsi pats mēģināt. Nu ko? Plāni nebija gluži tādi, bet paskatīties jau var.

Turpmākajā stāstā centīšos parādīt tālbraucēja dzīvi no gaišās puses. No skaistākās un smieklīgākās puses. Par negatīvo centīšos nerunāt. Izbraukājām visu Rietumeiropu krustu, šķērsu. Pirmos pāris mēnešus vizinājos līdzi, skatījos, brīnījos, priecājos, mācījos. Un pienāca tā diena, kad bija jāizlemj, palikšu vai meklēšu ko citu. Īsti pārliecināts nebiju, bet nolēmu - riskēšu!

Uzreiz varu pateikt, ka šis darbs mani salauza. Un pie tam tādā veidā, kā es vismazāk gaidīju. Sākumā prombūtne no mājām bija kā izraušanās no rutīnas, jaunu iespaidu gūšana. Bet ļoti ātri to nomainīja jauna rutīna, ģimenes, sievas neredzēšanas rutīna. Sākumā dēls ļoti lepojās, ka tētis brauc ar fūri, bet ļoti drīz attieksme mainījās. Nāca klāt ar asarām acīs un teica - tēti, es negribu, ka tu brauc projām. Un ko es varēju pateikt? OK? Nebraukšu? Atlika atstrādāt norunāto.

Ļoti daudz fotogrāfijas neiekļuva šajā rakstā, jo no braucošas mašīnas bieži vien ir grūti noķert fokusu. Lielāko daļu no iespaidiem vispār neizdevās iemūžināt, jo kamēr sameklē telefonu, jau esi pabraucis garām. Tad kad jau braucu viens pats, braucot vispār neko nenobildēju. Un vispār, viss ir bildēts tikai ar telefonu. Secība arī galīgi aplama.

P.S. Lielākas bildes ar dubultklišķi.

Reklāma
Reklāma
Reklāma
« 1  2  3  4  5 »
1249 17 79 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 79

0/2000

jauks gabals emotion

2 0 atbildēt

👍

1 0 atbildēt

👍

1 0 atbildēt

👍

1 0 atbildēt

Prāmi Klaipēda - Ķīle mēs vienmēr izmantojam braucot no Nīderlandes uz Latviju un atpakaļ.  Ēdienkarte man liekas laba, ēdieni garšīgi. Labierīcības gan ne vienmēr darbojas kā nākas.

1 0 atbildēt
lielisks apraksts
1 0 atbildēt

 emotion 

1 0 atbildēt

Nopietni? Neatceros vairs. Man gan likās, ka ilgāk. Paspēj ieiet dušā, paēst, kafiju sadzerties un vēl pāris reizes uzpīpēt.

3 2 atbildēt

Jā visas šitās regulas un dirktīvas 95. koda kursos mācīja, tikai galvā to visu paturēt diezgan pagrūti. Vēl no svara kādas paaudzes tahogrāfs. Ar jaunākajiem viss ir ļoti vienkārši, rāda cik h/min atlicis braukt un kāds minimālais pārtraukums būs jātaisa. Vecie tahogrāfi ir vienkārši briesmas, labāk pašam uz lapiņas rakstīt. Dažas reizes ir nācies arī pārtraukt pauzes uzbraucot/nobraucot no prāmja, tad gan jātaisa izdruka, jāatzīmē uz kuru direktīvas punktu atsaucies un tahogrāfs visu nākamo maiņu rādīs, ka tu pārkāp darba režīmu.

3 2 atbildēt

Nedrīkst pārsniegt 3h bez pārtraukuma, es domāju. Ja brauc divatā, tad ik pa 3h nomainās, ja?

3 2 atbildēt

Tā cīņa sāpīgi sit arī vietējos pārvadātājus. Parasti šoferi rēķinās ar garās pauzes netaisīšanu Beļģijā, Holandē, bet vai tad Francija arī bija to vidū? Jo tieši Kalē (Calais) stāvējām pat pie trim diennaktīm. Varbūt runa gāja, ka grasās pieņemt, bet vasarā, cik zinu, Francijā drīkstēja stāvēt.

3 2 atbildēt

Par to 45h pauzi Benelux valstīs es zinu, jā. 24h drīkst, pēc tam viesnīca. Bet šobrīd jau grasās atcelt. Neviens nespēj nodrošināt, ka atgriežoties no viesnīcas bākā būs degviela un piekabē vēl būs prece. Un pareizi, par Milch pavisam biju piemirsis, tur man arī daži pazīstami brauc. Pats gan vairs cerams nebraukšu.

3 2 atbildēt

Pazīstams strādā par tālbraucēju. Maksā jau labi, bet darbs nav nemaz tik viegls. Nogurdinoši, maigi sakot. Nemaz nerunājot par konfliktiem.

1 0 atbildēt

super

1 0 atbildēt
Par kafiju- normāls espresso tilpums (30-40) grami, ko tad tu gribēji, kafijšluru puslitra tilpumā?, tad jābrauc pie jeńkiem.
0 0 atbildēt

pirmo reiz, kad braucu viena, ar tikko noliktām tiesībām,  un tur nopirktu auto no Vācijas, Polijas mazceļos, (uz bāņiem vēl tā ne) mani, tādu nepieredzējušu losenīti, smagie noveda līdz izmisīgai neizpratnei.

Tagad, jau pēc trešās reizes, apmēram ierubījos, kapēc man smagais nakts stundās stumj pakaļā, un midžina ar tālajiem. Bet būtu forši, ja man tomēr vēl izskaidrotu, ko tie smagie uz ceļa reizēm grib no manis, un kā es viņiem uz ceļa traucēju, ja ir laiks un patikšana, varbūt var ielikt tādu rakstiņu?

1 1 atbildēt

👍

0 0 atbildēt

77. zajebis bļa emotionemotionemotion

1 1 atbildēt

Paldies par rakstu! Godīgi sakot, fūru braucēji ir vieni no sakarīgākajiem braucējiem uz ceļiem. Bez jums braukt būtu daudz grūtāk emotion

Skati pazīstami. Savulaik tika izbraukts pa UK un Spāniju ar vieglo auto. Spāņi parkojās, nedomājot par citiem... pats redzēju, ka Peugeot īpašnieks viegli iebrauc Fordam bamperī un tā arī atstāj mašīnu, aiziet veikalā. Forda īpašnieks neizbrauktu ārā vispār, jo saspiests no abām pusēm...

2 2 atbildēt

Tā tas ir, tev taisība.

3 3 atbildēt
« 1  2  3 »