Kuklicas akmens veidojumi atrodas nelielas upītes ielejā un tās piekalnēs, un šajā teritorijā ir izveidots dabas parks ar taciņām un celiņiem pa kuriem var doties arī garākos pārgājienos. Tātad, lai kārtīgi apskatīt šo dabas veidojumu, ir iespējams nostaigāt labus gabalus. Tā kā mans laiks ir ierobežots, es izmetu tikai nelielu loku pa tuvākajiem objektiem. Te varu arī piebilst, ka paši iespaidīgākie veidojumi pārsvarā atrodas tieši šeit, netālu no auto stāvlaukuma.
Joahima Osogovska klosteris (Свети Јоаким Осоговски манастир)
Pēc pastaigas pa Kuklicu varu doties tālāk. Nakošais objekts, kuru vēlos apskatīt, atrodas aptuveni 30 kilometrus tālāk, netālu no pilsētiņas Krivaplanka (Крива Паланка). Turp tad arī dodos. Atgriežos uz maģistrālā ceļa, sekoju kādus 5 kilometrus ziemeļu virzienā un nonāku uz šosejas Skopje-Sofija, kur pagriežos pa labi Sofijas virzienā. Tātad austrumu virzienā.
Paralēli šij maģistrālei, ik pa gabalam, var redzēt uzbērumus un dzelzceļa tiltu jaunbūves. Precīzāk sakot, tās vairs nav jaunbūves, jo būvniecības darbi te nenotiek jau bez maz vai 20 gadus. Dzelzceļa līnija, kura savienotu Maķedonijas galvaspilsētu Skopji ar Bulgārijas galvaspilsētu Sofiju, tika izprojektēta vēl vienotās Dienvidslāvijas laikos. Tad tika uzsākti šī dzelzceļa būvniecības darbi, kuri deviņdesmito gadu vdū tika apturēti. Tā nu daļēji izbūvētie dzelzceļa uzbērumi un neskaitāmie tilti pāri upēm, un gravām stāv bez darba. Te gan jāpiebilst, ka pirms gada, it kā, esot atsākti šī dzelzceļa būvdarbi un Maķedonijas valdības pārstāvji esot apsolījuši, ka 2021. vai 2022.gadā starp Skopji un Sofiju kursēs vilcieni.