Te pēkšņi ivērojam, ka paralēli autotransporta tiltam atrodas otrs tilts un uzreiz var saprast, ka tas nav mūsdienās būvēts. Pirms braukšanas uz Kosovu biju izpetījis mūsu maršrutus, bet šādu tiltu tiešām nebiju pamanījis. Plānojot gan atradu tiltu citā vietā, kurš izskatās ļoti līdzīgs šim. Sākotnēji pat iedomājos, ka kaut kur esmu kļūdījies un šis ir tilts, ko biju jau plānojis apskatīties. Tomēr neesmu kļūdījies. Šis tiešām ir cits tilts un tagad jau zinu, ka to sauc par Tabaketas tiltu un tas būvets 1771. gadā. Tilta kontrukciju veido 14 arkas 127 metru garumā un galējās arkas laika gaitā jau ir nonākušas zem zemes, jeb kultūras slāņa. Intersanti ir tas, ka tilta laidiens kopē arku izliekumus un atgādina tādus kā uzkalniņus. Izrādās, ka šis tilts līdz pat 1962. gadam, kad tam blakus tika uzbūvēts jaunais tilts, bija atverts transporta satiksmei.
Šķērsojam Erenikas upīti un esam nonākuši Džakovā. Šinī pilsētā neesam plānojuši ilgi aizkavēties, jo līdz vakaram, kad esam plānojuši sasniegt Šarplaņinas kalnu sniegotās virsotnes nav atlicis daudz laika. Protams, ka daudz laika zaudējām arī no rīta, kad ilgi nogulējām. Tādēļ atsakāmies arī no plāna iegriezties Džakovas Vecajā tirgū.