Vilciena ierašanās Salemā, Masačūsetā. 1910. g.
Vēl viena ikdienišķa diena pludmalē, šoreiz gan peldkostīmos. Atlantiksitija, 1905. g.
Vilciena ierašanās Salemā, Masačūsetā. 1910. g.
Vēl viena ikdienišķa diena pludmalē, šoreiz gan peldkostīmos. Atlantiksitija, 1905. g.
Tā varētu izskatīties roka nometne 1915. g.
Tikai ar to atšķirību, ka roks vēl nebija radies un tā varēja atpūsties tikai bagātnieki.
Gliemeņu tirgonis Mazajā Itālijā, Ņujorkā. 1900. g.
Bērni laiza ledu Ņujorkā 1912. g. karstuma viļņa laikā.
Trīs draugi izpriecas izbraucienā ar "jauno" automobīli. Ohaijo, 1924 .g.
Pat slidošana toreiz 1904. g. izskatījās tik klasiska pateicoties slidotāju apģērbam. Ņujorka, 1904. g.
Itāliešu imigranti ierodas Amerikā 1905. g.
Vecās piestātnes Ņujorkā jeb "Banānu doki" 1910. g.
Vai tev arī ir kādas vecas fotogrāfijas no pagājušā vai 19. gs.?
Mūsdienās varētu ieviest nepiedienīgās ģērbšanās kontroli, lai visas mazās padauzas, drag queenus, transvestītus un slavenības varētu arestēt!
paskatoties 19.bildes jaunieša sejas vaibstos, tas varētu būt diKaprio vecvectēvs.
kaut kur lasīju, ka pirmās bildes un filmas bija saceptas uz materiāla, kurš visu uzņēma krāsainu, tikai nebija tehnoloģijas, lai attīstītu krāsainu, un tad vēl ilgu laiku nebija kā rādīt krāsainu. Tāpēc šodien daudzi kantori spēj no vecajiem negatīviem dabūt laukā krāsainu, kurš nedaudz ir jāpielabo uz datora, jo šis tas un pazudis vai izbalējis, kā arī daudz kas bija atkarīgs no ekspozīcijas ilguma.
Man gan šķiet, ka krāsu nozīme vēsturiskajās fotogrāfijās ir krietni pārvērtēta.