39

 1217  8

Nu paceļ roku tie studenti, kuri ne reizi nav strādājuši kādā no apģērbu veikaliem! Nu tur teiksim, piemēram, Sportland, Mahito, Bershka, Reserved utt. Katrs 5. varbūt arī nav. Bet nu...

Komentāri 39

0/2000

Raksta autore ir no tām pārdevējām, uz kurām paskatīties negribas, jo "labdien" nepateiks, par "paldies" vai "lūdzu" vēl piecīti pieprasīs, bet "uz redzēšanos" sakot domās "kaut tu nosprāgtu". 

 132  3 atbildēt

Principā, par visu minēto situāciju novēršanu un rūpēšanos lai viss būtu kārtībā, pārdevējam maksā algu. Neba nu tādēļ, lai viņš stāvētu veikalā un smuki izskatītos. Nenoliedzu, ka ir tieši tā kā aprakstīts un nekā īpašī patīkama tur nav, bet tāda nu ir šī darba specifika UN katram amatam ir sava specifika. Ja neiet pie sirds, vienmēr var izvēlēties citu nodarbi, kaut iet pēc lekcijām sakopt svešus dzīvokļus un/ vai ofisus un alga būs tāda pati kā pārdevējam, īsāks darba laiks un mazāka saskarsme ar "nepatīkamajiem klientiem".

 73  1 atbildēt

Tieši tādēļ es nevarētu strādāt veikalā. Parāk daudz debilu apmeklētāju un pārāk liels naids pret darbu ar cilvēkiem.  Mani nervi neturētu, atri vien pret klientiem paliktu rupjš un agresīvs. Pats nekad nevienā veikalā nečakarēju pārdevējiem smadzenes, un reāli izbesītitu ja pagaditos tie "čakarētāji. Ta pirks, ta nē, tad pusstundu mēra, tad atkal domā vai pirks vai nē, tad seko kaudze debilu jautājumu...

 71  4 atbildēt
Nu man pat bija prieks,ka nedaudz izvandītas un atstātas ģērbtuvēs drēbes, jo tad kartojot, tas nolādētais,laiks ātrāk paiet
 50  0 atbildēt

Par 4. es tev nepiekritīšu. Pēc manas pieredzes tiešām ja aiziet pārbaudīt uzrodas tas kas ir vajadzīgs. Es saprotu ka ir lieliski pārdevēji, bet nu ir arī ļoti daudz tādu "pilnīgi nekādi" pārdevēji

 47  0 atbildēt

Pēc tevi rakstītā var secināt ,ka tu esi slikta pārdevēja.  Tas nav priekš tevis.

 48  2 atbildēt

Redzot cik daudz un cik pareizi tiek lietoti angļu valodas vārdi, var izsecināt, ka diži augstāk par drēbju locītāju uzkalpoties nesanāks! Ar to es gribu teikt, ka jāmeklē cits darbs, vai jāpamācās un tad jāmeklē. 

 42  6 atbildēt

Un vispār, ko tu mokies tajā apģērbu veikalā? Tava rakstu popularitāte parāda, ka tavs talants nav būt par pārdevēju!

 28  2 atbildēt

Darbs ar cilvēkiem... 

Tas, kurš ir teicis''klientam vienmēr taisnība'' nekad nav strādājis ar cilvēkiem un nezina, ka dažiem cilvēkiem stulbumam nav robežu

 26  0 atbildēt

Šīs lietas ir normālas darba dienas pārdevējam (izklausās,ka kaut kādā maksimālajā- H&M, Reserved utt) ar to ir jārēķinās. Tāpat jārēķinās,ka visi klienti nav cūkas.  Savulaik strādāju apakšveļas salonā. Tas ir pi*ģets, vienkārši pi*ģets. Darbs kaulus nelauž, bet nervu sistēmai un vestibulārajam aparātam gan nodara kaitējumu, kad 70gadīgas kundzītes (lasi-modes dāmas) mēģina spītīgi iespraukties 2 izmērus mazākā krūšturī, vēlas,lai tu to vizuāli novērtē, turklāt neklausās argumentus,ka tur viss pa visām pusēm gāžas ārā- tas esot seksīgi un piesaista kungu uzmanību. -_-

 25  0 atbildēt

Ja maksātu adekvātāku algu par visiem pienākumiem, kas jāpilda, domāju, ka šāds raksts nebūtu tapis. Kāda jēga censties, ja maksā grašus??? 

+ no manis 

 22  1 atbildēt

Pārsteidzoši sakarīgs raksts no šī profila, if u know what I mean. Jā, un es jūtu līdzi visam apkalpojošam personālam - nebeidzams facepalmings un kārtīgs nervu treniņš...

 21  0 atbildēt

"....bet, ja tu pēc uzmērīšanas man tās atdosi atpakaļ un pateiksi, ka neņemsi, es tevi nolādēšu, jo man te manekens ar pliku dirsu jau pusstundu stāv..."     

 18  0 atbildēt

Gaidīju vēl vienu svarīgu cilvēku grupu -

tie,kuriem no bikšu/kreklu salocītās kaudzes vajag tieši tās, kas ir pašā apakšā un, jā, no palīdzības šie cilvēki atsakās un , jā, viss, kas pirms 2 minūtēm ir salocīts tagad ir jāloka vēlreiz.

+šiem cilvēkiem pēc uzmērīšanas tāpat parasti vajag ''citu izmēriņu,lūdzu!''

 17  0 atbildēt
Kas ir ar filiju un shkiltavu???? Gribu gribu zinat
 15  2 atbildēt

Par #2 nepiekrītu, var arī būt citi iemesli.. Kopumā raksts liek domāt par to, ka to uzrakstījis kaut kāds heiteris, kas spļauj ārā savu sakrāto žulti.

 13  1 atbildēt
Es domāju, ka virsraksts būtu mazliet savādāk jāuzrakst- "Mans viedoklis, nostāja un attieksme par darbu apģērbu veikalā"! Es pati pašlaik strādāju apkalpojošā sfērā un ne pirmo gadu vien. Sāku no zemākā amata un tagad esmu vadības komandā! Mans ieteikums tev- maini attieksmi un skatījumu uz darbu! Mazliet pozitīvāku skatu uz nākotni, domā par karjeras izaugsmi un par pieredzi, ko tev dod šis darbs. Un viss aizies, bet ja nē, tad pamēģini savus spēkus kādā citā jomā. Varbūt darbs ar klientiem nav priekš tevis..? Bet jebkurā darbā ir gan plusi, gan mīnusi. Good luck!
 12  1 atbildēt

Varu piebilst, ka šajos veikalos parasti strādā jaunas  seksīgas koptas dūdiņas tā pat kā smaržu veikalos  

 11  1 atbildēt

apģērbu veikalā es aiznesu uzlaikotās drēbes atpakaļ, kur tās paņēmu, un nokritošos no pakaramajiem t-kreklus uzvelku atpakaļ. jā esmu malacis, paglaudiet mani

 10  0 atbildēt

Nesaprotu, kā vispār var apsmiet citu profesijas, piemēram, kaut to pašu pārdevēju, jāprieājas ka viņš tāds ir - kas tevi apkapos un dos padomus. SKolotājs- cilvēks kas Tevi izaudzina dzīvi.  APKOPĒJS - PERSONA, KAS RŪPĒJAS LAI TEV BŪTU TĪRI, PATĪKAMI UN SMARŽĪGI, NEVIS PASLĪDĒTU AIZ BANĀNU MIZAS UN SALAUZTU ROKAS.  SĒTNIEKS- Cilvēks kas padara tavu pagalmu skaistāku ( Protams, mums sētnieks pamainījās, un šīs tāds sliņķis, bet nu es nesmejos un neko nesaku, tikai prieājos ka sakoptāks.)

 9  0 atbildēt