local-stats-pixel fb-conv-api

Uzzini, kā ir strādāt apģērbu veikalā Rīgā39

1221 8

Nu paceļ roku tie studenti, kuri ne reizi nav strādājuši kādā no apģērbu veikaliem! Nu tur teiksim, piemēram, Sportland, Mahito, Bershka, Reserved utt. Katrs 5. varbūt arī nav. Bet nu...

1221 8 39 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 39

0/2000

ak vai. Savākt drēbes ģērbtuvē. Strādāju par metinātāju, un 3x nedēļā ceham ventilācijas sistēmā jāmaina filtru, un viņš vēl jātīra. Pamēģini emotion

7 0 atbildēt

Nu ja pircēji ir cūkas. Kā paliek ar sarunas vadīšanu? Tā vietā, lai ļautos pircēja untumiem, viņu vajag ievadīt pareizajā virzienā, bet nu tas jau ir darbs ar klientiem. Izskatās, ka ne katram ir lemts to saprast. 

8 1 atbildēt

Pa lielam raksts parāda cik aprobežotie darbinieki apģērbu vaikalā. Tas ir tavs darbs un visi šie punkti Tava darba sastāvdaļa par ko Tu saņem algu. Ja nepatīk, ej dari citu darbu, kas Tev patīk!

6 0 atbildēt

Gribēju piebilst mazliet, (nē, nēesmu strādājis apģērbju veikalā). Nēesmu ne bagāts, drīzāk nabags. Bet Jūs brīnāties ka cilvēki ka idioti, samētā Jums mantas, sliktāk uzvedās utt. Es Jūs saprotu, ka tā ir necieņas izrādīšana utt. Bet vai esat kaut maz bijis uz tiem dārgajiem veikaliem (neskaitot HM, Pull and Bier, zaraza utt)? Es kad ieeju dārgajā veikalā, mani reāli laipni apkalpo, es saprotu, ka esmu svarīgs klients viņiem, ieejot HM, tur visiem par mani ir uzspļaut un pat drīzāk acīs lasāms: pi**** prom no šejienes ātrāk vai pērc un pi**** prom.  Arī cik pabūts Vācijā, tur pat lētajos veikalos TU esi svarīgs. Palīdz izvēlēties ar apģerbu, vai izlemt kas labāks, vai pat ar izmēriem reāli paskaidro kas un kā. Man ir prieks, un nebūs velme ātrumā ieskriet un paķert, bet ja nepatīks tad ātri skriešu tālāk meklēt. Pirku ļoti dārgu kurtu šoziem (cenu neatklāšu, jo kurta man ir uz vairākām sezonām).  Es kā parasts klients, ieeju iekšā mēru un saku gribu šo, bet tā man saka ka šī nebūs laba ar izmēru, pateica lai pamēru ŠO jaku (cits izmērs), kautgan es sākumā pasmējos un domāju - nu labi, ja jau tik dārgā veikalā esmu var jau pamēģināt, un ziniet ko- tiešām 2x mazāks izmērs bija daudz labāk. emotion  

6 0 atbildēt

Vinreiz dabuju to specigo magnetu. Nosaucu vinju par ''Galaktiko karti'' emotion . Bet ne reizi neizmantoju,lidz kads nospera vinju. emotion

7 1 atbildēt

Riktīga huiņa.

8 3 atbildēt

par shkjiltavam gan nezinu , bet par foliju zinu ka izklaj sominjas viss apkart un ejot aara pikstulis nenostraadas ,stradajis esmu apsardze tapec zinu par sho lieto bet shkjiltava pirma dzirdeshana ,varbut nodedzina  emotion bet tad jau drebi sabojaatu

4 0 atbildēt
Šo rakstu sapratīs tikai tie, kas strādājuši klienta apkalpošanas sfērā! Nepiekrītu par sliktu pārdevēju.. Ja vien cilvēki redzētu sevi no malas!? Esmu strādājusi restorānā un arī veikalā, tas ko dara cilvēki...ir apbrīnas vērts, jo mājās tā pārsvarā nedara. Piemēram, brokastojot mājās galdu necūko ar drupačām, sulām, sviestu un olu, bet restorānā gan var atstāt svirsta naxi uz galdauta, mētāt olu dzeltenumu pa galdu, utt. Tā pat veikalā...izvilkt salocītu kreklu no pašas apakšas tā, lai viss savandīts, diez vai mājās tā dara. Un tagad pateikšu no pircēja puses...cik briesmīgi mērīt apģērbu uz kura palikusi kādas sievietes pārmālētā seja...weeee
3 0 atbildēt

ā tātad tas nozīmē ka jāklanās līdz grīdai ?

3 0 atbildēt

Klientu vidū ir pietiekoši daudz jauku cilvēku arī, kurus priecājies redzēt atkal.

Ja ir klientu grupa, kura organiski riebjas, tad tie ir politiķi - pazīstu kā klientus kādus 10. Ir gan tārpi. Visa tā bara vidū neviena normāla cilvēka, kuru gribētos redzēt vēlreiz. ( netirgoju apģērbus, man ir pāris citu lauciņu)

2 0 atbildēt

Noblatoji?

2 0 atbildēt

nu ko murgo..viss ir ļoti precīzi.. emotion

2 0 atbildēt

Raksta autoram reāli kremt, sūdīga pieredze bijusi.  emotion 

8 7 atbildēt

 emotion 

0 0 atbildēt

👍

0 0 atbildēt