local-stats-pixel fb-conv-api

Latvijas veiksmes stāsta realitāte199

1792 30

Šoreiz raksts par pasaku valstības veiksmes stāstu un realitāti, jeb abu iepriekš minēto salīdzinājums. Centīšos apskatīt manuprāt samilzušās problēmas valstī, secinājumus un ieteikumus izsakiet komentāros.

Neaizmirsti, ka iesakot šo rakstu sociālajos tīklos, Tu saņem +10 cepumus, kā arī sniedz iespēju saviem sekotājiem paspriest par "veiksmes stāstu".

Ja kādam ir vēlme, tad rakstu var arī pārpublicēt, norādot atsauci!

1792 30 199 Ziņot!
Ieteikt: 000
Izmantotie avoti:
http://daudz avotu
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 199

0/2000

emotion sūdus visur var saskatīt, tā nav māksla, bet pamēģini atrast arī labo un skaisto, to var un to ir daudz..... tik vajaga paplašināt savu redzesloku un ieskatīties.

Jā, mūsu valstij ir kur augt, bet esam daudzko arī sasnieguši, ir bijuši spīdoši kāpumi un sasniegumi, bet ir arī graujoši kritumi un zaudējumi, bet tāda ir dzīve.

Priecājājieties par to kas jums ir nevis sūdzaties par to ,kas jums nav.

Sūdzoties un meklējot problēmas ,tās neatrisināsim, atliek tik plaši smaidīt, samīļot mīļotos un ar prieku doties pasaulē. 

3 0 atbildēt

Un arī par to darba atrašanu ir smieklīgs stāsts, es nezinu nevienu savu paziņu, draugu, radu kuram būtu problēmas ar to, es zinu daudzus studentus kuri strādā 2 darbos pelna 500-600 Latus mēnesī un dzīvo zaļi, tikai sliņķiem kas grib ātru naudu šeit nepatīk. Par politiku gan ir vienā vietā viss, diemžēl nākamo Ulmani vēl nekur neredz, jāskatās un jāgaida. Dombrovskis savu darbu dara godam, pat daudz labāk nekā cerēts zinot situāciju un laiku kurā viņš tika izvirzīts par Latvijas PM.

3 0 atbildēt

Kā naglai uz galvas!

3 0 atbildēt

Ko var visu laiku dirst ? Ekonomikai ir vajadzīgi vismaz 5 gadi,lai atkoptos un pagaidām tas notiek labi, bet šeit lieliksi var redzēt mūsdienu latvieti : visu vajg tagad un tulīt, kas ir pilnīgi nereāli, kad jūs beidzot sapratīsiet, ka nevar visu sagaiadīt no valdības, ja šeit būtu diktatūra, tad varbūt , bet ne jau demokrātisā republikā.

3 1 atbildēt

Tevi par prezidentu.

un jā sabiedrība ir sašķēlusies maksimāli.

2 0 atbildēt

Latvijai ir veiksme?

2 0 atbildēt

Ceļa nodokļa kā tāda nav, lai nevarētu piesieties, bet ir Transportlīdzekļa ekspluatācijas nodoklis.

2 0 atbildēt

Latvijas veiksmes stasts ir tikai uz papīra ko parādit citam vaistim, Patiesibā nekas nav mainijies. Civēki bomžo -bezdarbs liels, un ta tas būs vēl vairākus gadus.

2 0 atbildēt

pārsi komentāri: 1. atalgojuma līmeņi latvijā ir klasifircēti pa līmeņiem. taču tie ir nepilnīgi un tur nav daudzu amatu.  pirmais eimels kāpēc viens speciālists saņem vairāk par otru, viens varbut  nek onedar un otrs visu dienu dara līdz ar to algas dažādas. turklāt Latvijā labu speciālsitu ir ļoti mazs, kau vai tos pašus autoservisus. Rīgā neesmu redzējis neveinu labu servisu, kur neapkrāptu. Līdzīgi ir ar frizētavām, tās ir ļoti sliktā līemnī plus tur maksā ļoti dārgi. un par korupciju izglītības nozarēs tu ļoti kļudies ka tā ir maza, šogad tā ir palikusi par 200% lielāka nekā tas bija prims krīzes. emotion patiesībā viss ir daudz sliktāk nekā tas biaj pirms krīzes. Algām pat nav leilas nozīmes jo valstī inflācija ir nereāli gājusi uz augšu, paldies EIRO!

2 0 atbildēt

Baigi labs raksts un labi sakārtots un noformēts :) pat visu izlasīju, jo parasti gartekstainos rakstus laižu garām :) emotion emotion

2 0 atbildēt

Par  ceļiem Latvijā ir 100% taisnība. Noveļ uz laika apstākļiem un viss. Lietuva un Igaunija ir kā tropos un tā'dēļ tur ir čikiniekā. Derētu mūsu mudakus nosūtīt uz Murmansku lai paskatās kādi tur ceļi. Tur pie ziemeļu klimata ir daudz labāki nekā mūsu Latvijā.

2 0 atbildēt

Uzskatu ka latvieši pārāk strauji skrien uz to Eiropas līmeni.

No sākuma ir jāsakārto Valsts iekšējās problēmas (ceļu stāvoklis; algas; bezdarbs) nevis jāmaina vecais labais lats, pret eiro! Es uzsaktu, lai tas eiro iet ieskrieties, kam mums viņu tagad vajag? 

2 0 atbildēt

labs

2 0 atbildēt

Par ko var runāt ja man pašam gandrīz visi ko es pazīstu jau ir ārvalstīs. Kas palika var uz pirkstiem saskaitīt. Pats arī vēl grozos šeit kā varu, bet saprotu ka no tā jēgas nav. Mūsu valdībai ir galīgi vienalga kas būs ar Latviju, un neko lietas labā viņi nedara, tik izdomā kā vēl izspiest no uzņemējiem un tautas naudu lai samaksātu sev algas un prēmijas. Izkatās pēc pirmsnāves konvulsijām.

Pazīstu tikai kādus 5 cilvēkus kuri vēl neplāno braukt prom, pārējie visi tuvakajos 2-3 gados plano tīt makšķeres. Nozēlojami ka Latvija ir šadā stāvoklī.

2 0 atbildēt

Lielā daļā piekrītu, bet nu ceļi patiešām ir labāki nekā bija 4 gadus vai pat senāk atpakaļ, varbūt tikai vēl nomaļākās vietās ir sūdīgs ceļš, bet nav jau tā, ka būtu kaut kādi 4 milj ceļu strādnieku, cik viņu ir, tik ir paātrināt processu ir neiespējami. Lai gan tavs skats ir diezgan drūms, es neuzskatu, ka mūsu tauta ir patiešām dalīta Bagātajos un Nabagos, ir pietiekoši liela vidusškira. Bet ko gan arī darīt, paši tādu valdību ievēlējāt kas neko nejēdz, man vēl 1 gads jāgaida līdz es spēšu piedalīties..  Arī tas fakts, ka mēs kā valsts un tauta šobrīd esam vēl maza bērna līmenī protams mums būs savi klupšanas akmeņi un savi labie līderi kas ligs tautu pirmo, bet tā nu notiek valstij progresējot un tas skats uz ekonomiku arī samērā depresīvs, kā arī par skolēniem kuri tik sapņo aizbraukt, tā jau arī nemaz nav, es nezinu nevienu kas PLĀNOTU aizbraukt. Un par Laukiem arī galīgākie meli, protams ir samazinājušies iedzīvotāju skaiti, bet tā nu notiek kad par zemi maksā tik maz un darbu nevar iegūt šeit, dodas uz Rīgas pusi, bet ir pietiekoši daudz cilvēku kas ir uzņēmīgi un paliek un rada sev biznesu.

2 0 atbildēt

Runājot par ceļu stāvokli, vislielākās problēmas rada tiešām tas, ka teju nekas netiek piešķirts ceļiem. Esošajos apstākļos remontdarbu apjomiem vajadzētu būt reizes desmit lielākiem, kā tie ir pašlaik, taču tā vietā ceļu vairāk sabrūk nekā tiek atremontēti. Kā arī, valdībai laikam liekas, ka lētāk ir kaut ko sataisīt tikai tad, kad tas ir pilnībā sabrucis, nevis, kad jānomaina kaut kas nedaudz. Tas pats stāsts par visiem tiltiem. Piemēram, jebkuram tiltam divas reizes gadā kā minimums ir jātīra deformācijas šuves, citādāk viņas vairs nevar pildīt savu uzdevumu un tilta konstrukcija sāk pūt no iekšpuses, maigi izsakoties. Savas dzīves laikā neesmu redzējis tiltu ar tīrītām deformācijas šuvēm. 

Un mans viedoklis, kā cilvēkam, kas studē un mēģina strādāt ceļu nozarē. Ir baigi grūti kaut ko izdarīt, kad sistēma ir tā sadrāzta. Un, esot kaut kur vidējā līmenī, uzņēmumā tu neko nevari izmainīt, ja viss bija pakaļā, tad viss tā arī paliks. Respektīvi, ir pavisam nedaudz uzņēmumu, kas tiešām cenšas rīkoties pēc vislabākās sirdsapziņas, bet tie tiek noēsti, jo, piemēram, Binders sāk nodarboties ar dempingu un visus viņus nobankrotē. Un, piemēram, var meklēt darbu mazajos uzņemumiņos, bet tur pastāv risks iekārtoties kādā sviestainā vietā, kur vasaras vidū vairs divus mēnešus nav darba, jo "objektus nevarot atrast". 

2 0 atbildēt

Raksts super! emotion Apkopotas katra saprātīga Latvijas iemītnieka domas, ko reti tik vienkārši un atklāti dabū dzirdēt!

Tikai sīka piezīme: "Lietuvā tehniskā apskate visiem auto ir jāveic reizi 2 gados, bet Igaunijā jauniem auto reizi 24 mēnešos..."  ak,lēnie igauņi... un ja kur citur būtu 730 dienas, tas vēl ilgāk, ja emotion

  

2 0 atbildēt

es ar registrejos lai ieliktu treknu +

Reali tev ir laba galva un tev vajadzetu sedet tur augsa pie resnajiem un vbt pat kko mainitu.

jacer tik ka neinficetos no viniem ar korupcijas triperi un resnuma kaiti :D

2 0 atbildēt

Pēc visa šī gudrā texta kļusti par uzņēmēju, pieņem darbā citus ... un tad jau parunāsim tālāk

2 0 atbildēt

Es nesaprotu kā var salīdzināt mūs ar citām valstīm, ja tās ir neatkarīgas jau simtiem gadu, bet mēs tikai 20. Tas būtu tieši tāpat kā pirmklasnieku salīdzināt ar studentu. STULBI! 

1 0 atbildēt
« 1  2  3  4  5 »