Oppenheimer režisors Kristofers Nolans ir bēdīgi slavens ar to, ka noraida CGI izmantošanu savās filmās. Britu-amerikāņu režisors ir pazīstams ar savām vizuāli pievilcīgajām filmām neatkarīgi no tā, vai tā ir triloģija "Dark Knight", "Inception" vai "Dunkirk". Par savām filmām nominēts piecām Oskara, BAFTA un Zelta Globusa balvām, Nolans tiek uzskatīts arī par vienu no ietekmīgākajiem cilvēkiem pasaulē (saskaņā ar žurnāla Time publicēto 2015. gada sarakstu) un tika iecelts par Britu impērijas Ordeņa komandieri. Papildus tam, ka Nolans ir rakstnieks, producents, režisors, kinematogrāfs un pat redaktors, 2014. gadā Nolans savam CV pievienoja vārdu “lauksaimnieks”. Kukurūzas audzētājs, lai būtu precīzi
Kristofers Nolans iesēja 200 hektārus ar kukurūzu filmai "Interstallar"5
Nolans, zemnieks
Režisora 2014. gada filma Interstellar (Starp zvaigznēm) ir vizuāls gardums, kas apskata iespēju, ka Zeme var kļūt neapdzīvojama. Aktieris Metjū Makonhijs spēlē Kūperu, bijušo NASA pilotu un zemnieku, kurš vada pētnieku grupu kosmosā, lai atrastu citu cilvēcei apdzīvojamu planētu.
Mēģinot būt pēc iespējas vizuāli reālāks, Kristofers Nolans nolēma neizmantot nekādu CGI veidu, lai attēlotu Kūpera fermu, un tā vietā kinematogrāfiska reālisma labad iesēja 500 akrus kukurūzas. Skripts liecināja, ka fermu ieskauj kukurūzas lauki un kalni, un bija grūti atrast tādu vietu. Tāpēc Nolans, iedvesmojoties no režisora Zeka Snaidera, kurš audzēja kukurūzas ražas savai 2013. gada filmai "Tērauda vīrs", devās pa to pašu ceļu un iesēja 100 000 USD vērtu kukurūzas lauku ārpus Kalgari, Kanādā. Faktiskās fermas izveides izmaksas nebija lielas izmaksas filmas 165 miljonu dolāru budžetā, taču tās radīja lielu risku, ka saimniecība nespēs sevi uzturēt filmas filmēšanas laikā.
Intervijā laikrakstam "The Hollywood Reporter" režisors minēja, ka aizrāvies ar ideju prezentēt zinātniskās fantastikas pastardienas scenāriju lielā mērogā. “Tā izskatījās kā Kena Bērnsa filma "Dust Bowl", ko viņš uzņēma PBS, kas patiešām bija ievērojams darbs. Mums tiešām bija jāatkāpjas no realitātes, kas patiesībā bija "Dust Bowl", jo, skatoties uz fotogrāfijām, tas šķiet pārāk traki, ”viņš teica. Saskaņā ar ziņojumiem Nolans un studija guva lielu peļņu no kukurūzas pārpalikumiem, kas netika iznīcināti filmas filmēšanas laikā, nopelnot gandrīz 162 000 USD
Nolans, vizuālais meistars
Tā kā Nolans ir sava veida tradicionālists filmu veidošanā, viņa uzstājība izmantot praktiskus vizuālus efektus nevis datorizētus efektus, ir izpelnījusies viņam lielu uzmanību un atzinību par pūlēm, ko viņš pieliek, lai visas detaļas būtu precízas. Piemēram, "Tenet", kur filmas veidotājs iznīcināja lidmašīnu, par ko filma saņēma Oskaru par labākajiem vizuālajiem efektiem, vai atomsprādzienu, ko viņš radīja savai filmai "Oppenheimer", neizmantojot CGI. Atgdināšnu, ka filmas "Interstellar", "Inception" un "Tenet" ir ieguvušas Oskarus par vizuālajiem efektiem.