United Express reiss 5925. 1996.gada 19.novembris. Kvinsija, Ilinoisa, ASV. Kvinsijas regionālajā lidostā uz skrejceļa sadūrās lidmašīna Beechcraft 1900 ar privātu vieglo lidmašīnu Beechcraft King Air. Sadursmes rezultātā gāja bojā visi 14 cilvēki abās lidmašīnās..
Komerciālo lidaparātu katastrofu bildes (Deviņdesmitie) 1994.-1999.g0
Ethiopian Airlines reiss 961. 1996.gada 23.novembris. Komoru salas. Nolaupītajai aviokompānijas Ethiopian Airlines lidmašīnai Boeing 767-260ER izsīkst degviela un tā avarē Indijas okeānā pie Komoru salām. 125 bojāgājušie, 50 izdzīvojušie. Lidmašīnas nolaupītāji bijas trīs etiopieši, kuri meklēja patvērumu Austrālijā.
Comair reiss 3272. 1997.gada 9.janvāris. Mičigana, ASV. 29 bojāgājušie, neviena izdzīvojušā.
Stavropolskaya Aktsionernaya Avia reiss 1023. 1997.gada 18.marts. Čerkeska, Krievija. Lidmašīnai Antonov An-24 lidojuma laikā no Stavropoles uz Trabzonu, Turcijā nolūzt aste un tā nokrīt mežā netālu no Čerkeskas. 50 bojāgājušie, neviena izdzīvojušā.
China Southern Airlines reiss 3456. 1997.gada 8.maijs. Šeņdžeņa, Ķīna. 35 bojāgājušie, 39 izdzīvojušie.
Air Littoral reiss 701. 1997.gada 30.jūlijs. Florences lidosta, Itālija. Lidmašīna ATR 42-500 noskrien no skrejceļa nolaišanās laikā Florences lidostā. Izdzivoja visi 17 lidmašīna esošie, tomēr kapteinis no gūtajām traumām nomira 4 dienas pēc negadījuma.
FedEx Express reiss 14. 1997.gada 31.jūlijs. Ņuarkas starptautiskā lidosta. Izdzīvoja visi 5 lidmašīnā esošie.