Banat Air reiss 166. 1995.gada 13.decembris. Verona, Itālija. Lidmašīna Romavia Antonov An-24 pārslodzes un spārnu apledjuma dēļ nokrīt īsi pēc pacelšanās no Veronas lidostas. 49 bojāgājušie, neviena izdzīvojušā.
Komerciālo lidaparātu katastrofu bildes (Deviņdesmitie) 1994.-1999.g0
American Airlines reiss 965. 1995.gada 20.decembris. Kolumbija. Bugas pilsētas tuvumā dzinēja bojājuma dēļ kalnainā apvidū nogāzās aviokompānijas American Airlines lidmašīna Boeing 757-223 reisā Maiami-Kali. 159 bojāgājušie, 4 izdzīvojušie.
Aviokompānijas Air Africa lidmašīnas Antonov An-32 katastrofa. 1996.gada 8.janvāris. Kinšasa, Kongo Demokrātiskā Republika. Pamatīgi pārkrauta aviokmpānijas Air Africa lidmašīna Antonov An-32 nespēj pacelties no skrejceļa un nokrīt ielu tirdziņā, kurā tobrīd atradās tūkstošiem cilvēku. Lai gan izdzīvo 4 no 6 lidmašīnas apkalpes locekļiem, uz zemes iet bojā 225-348 cilvēki (par precīzu bojāgājušo skaitu avoti nav vienisprātis).
Faucett reiss 251. 1996.gada 29.februāris. Arekipa, Peru. Piecas minūtes pirms paredzētās nolaišanās Arekipas lidostā, biezā miglā aviokompānijas Faucett lidmašīna Boeing 737 ietriecās kalnā. 123 bojāgājušie, neviena izdzīvojušā.
ValuJet reiss 592. 1996.gada 11.maijs. Evergleidas nacionālais parks, Florida. Tikai 9 minūtes pēc pacelšanās no Maiami starptautiskās lidostas, zemo cenu aviokompānijas ValuJet lidmašīnas DC-9 salonu piepildīja dūmi. Lidmašīna pēc tam pazuda no radaru ekrāniem, 20 jūdzes uz rietumiem no Maiami. Kad glābēji ieradās purvainajā avārijas vietā Evergleidas nacionālā parka teritorijā, viņi ātri saprata, ka nebūs neviena ko glābt. No lidmašīnas pāri bija palikušas tikai nelielas atlūzas un bija skaidrs, ka visi 110 pasažieri un apkalpes locekļi bija zaudējuši savas dzīvības. Saskaņā ar izmeklēšanu, ugunsgrēku uz DC-9 izraisīja nepareizi iepakoti skābekļa ģeneratori.
Garuda Indonesia reiss 865. 1996.gada 13.jūnijs. Fukuoka, Japāna. Dzinēja defekta dēļ pacelšanās laikā Fukuokas lidostā avarēja aviokompānijas Garuda Indonesia lidmašīna McDonnell Douglas DC-10-30. 3 bojāgājušie, 272 izdzīvojušie.