Delta Air Lines reiss 1288. 1996.gada 6.jūlijs. Pensakola, Florida, ASV. Lidmašīna McDonnell Douglas MD-88 piedzīvo dzinēju atteici ieskrējiena laikā Pensakolas reģionālajā lidostā. Fragmenti no bojātā dzinēja iztriecas cauri fizelāžai, nogalinot divus pasažierus (māti un dēlu), un ievainojot vel piecus, divus smagi.
Komerciālo lidaparātu katastrofu bildes (Deviņdesmitie) 1994.-1999.g0
TWA reiss 800. 1996.gada 17.jūlijs. Atlantijas okēans, netālu no Ņujorkas. 12 minūtes pēc pacelšanās no Džona F. Kenedija lidostas Ņujorkā reisā uz Romu, uzsprāga aviokompānijas Trans World Airlines lidmašīna Boeing 747. Visi 230 cilvēki uz klāja gāja bojā un upuru skaita ziņā šis ir trešais nāvējošākais aviācijas negadījums ASV teritorijā, bet izmeklēšana, kas ilga četrus gadus - dārgākā un ilgstošākā šāda veida izmeklēšana. Pēc rūpīgas vraka apskates NTDP noraidīja terorisma vai raķešu uzbrukuma iespēju un secināja, ka TWA lidaparāta traģisko katastrofu izraisīja degvielas un degvielas tvaiku eksplozija degvielas tvertnē, ko, visticamāk, izraisījusi īssavienojuma dzirkstele. FAA kopš tā laika ir likusi veikt izmaiņas, lai samazinātu dzirksteles no bojātām elektroinstalācijām un citiem avotiem. Tikmēr Boeing ir izstrādājuši degvielas inertēšanas sistēmu, kas injicē slāpekļa gāzi degvielas tvertnēs, lai samazinātu sprādzienu iespējamību.
Spair Airlines reiss 3601. 1996.gada 19.augusts. Belgrada, Dienvidslāvija. 11 bojāgājušie, neviena izdzīvojušā.
Vnukovo Airlines reiss 2801. 1996.gada 29.augusts. Špicbergena, Svalbāra, Norvēģija. Neilgi pirms paredzētās nolaišanās sīku pilotu navigācijas kļūdu sērijas dēļ nokrita Krievijas aviokompānijas Vnukovo Airlines lidmašīna Tupolev Tu-154M. 141 bojāgājušais, neviena izdzīvojušā. Nāvējošākā aviokatastrofa Norvēģijas vēsturē.
TAM Transportes Aéreos Regionais reiss 402. 1996.gada 31.oktobris. Sanpaulu, Brazīlija. Īsi pēc pacelšanās dzinēja reversēšanās sistēmas aktivizēšanās dēļ blīvi apdzīvotā rajonā, netālu no Sanpaulu lidostas nogāzās aviokompānijas TAM Transportes Aéreos Regionais lidmašīna Fokker 100. Sekas bija katastrofiskas: 99 bojāgājušie (visi 95 lidmašīnā+4 uz zemes). Ceturtā nāvējošākā aviokatastrofa Brazīlijas vēsturē.
Sadursme virs Čarki Dadri. 1996.gada 12.novembris. Indija. 75 kilometrus uz rietumiem no Deli gaisā saskrējās aviokompānijas Saudi Arabian Airlines lidmašīna Boeing 747-168B ar 312 pasažieriem un apkalpes locekļiem uz borta un aviokompānijas Kazakhstan Airlines lidmašīna Ilyushin Il-76TD ar 37 pasažieriem un apkalpes locekļiem uz borta. Rezultātā gāja bojā visi 349 cilvēki abās lidmašīnās, padarot šo par nāvējošāko sadursmi gaisā aviācijas vēsturē.