Alitalia reiss 404. 1990.gada 14.novembris. Šveice. 46 bojāgājušie, neviena izdzīvojušā.
Komerciālo lidaparātu katastrofu bildes (Deviņdesmitie) 1990.-1994.g0
Sadursme Detroitas metropolitēna lidostā. 1990.gada 3.decembris. Detroita, ASV. Aviokompānijas Northwest Airines lidmašīna DC-9 uz skrejceļa saduras ar vēl vienu Northwest Airlines lidmašīnu Boeing 727. Sadursmē iet bojā 8 no 54 cilvēkiem uz DC-9 borta, visi 154 uz Boeing 727 borta esošie izdzīvo. Sadursme notika, jo DC-9 kļūdas dēļ biezā miglā nokļuva uz tā paša skrejceļa uz kura pacelšanos veica Boeing 727.
Sadursme Losandželosas starptautiskajā lidostā. 1991.gada 1.februāris. Losandželosā aviokompānijas USAir lidmašīna Boeing 737 saskrējās ar vieglo lidmašīnu Fairchild Swearingen Metroliner. Bojā gāja visi 12 cilvēki uz Fairchild Swearingen Metroliner borta un 23 no 89 cilvēkiem uz Boeing 737 borta.
LAN Chile reiss 1069. 1991.gada 20.februāris. Čīle. 20 bojāgājušie, 52 izdzīvojušie.
United Airlines reiss 585. 1991.gada 3.marts. Koloradospringsa, Kolorado, ASV. Aviokompānijas United Airlines lidmašīna Boeing 737 nokrita, mēģinot nolaisties Koloradospringsas lidostā, nogainot visus 25 cilvēkus uz borta. Avārijas iemesls bija defekts (iesprūdis vārsts) lidmašīnas stūres kontroles sistēmā, kas lika tai sasvērties gandrīz augšpēdus un spirālveidīgi traukties pretī zemei. Šis defekts tiks identificēts un novērsts tikai pēc līdzīgas katastrofas, kas notiks ar Boeing 737 pie Pitsburgas 1994.gadā.