Nigeria Airways reiss 2120. 1991.gada 11.jūlijs. Džida, Saūda Arābija. Pacelšanās laikā no Karaļa Abulaziza starptautiskās lidostas Džidā aviokompānijas Nigeria Airways lidmašīnai Douglas DC-8-61 sprāga divi kreisās šasijas riteņi. Šasijas gondolā sākās ugunsgrēks, kas drīz vien pārņēma visu lidmašīnu. Lidmašīna nokrita, mēģinot veikt avārijas nosēšanos. 261 bojāgājušais, neviens izdzīvojušais.
Komerciālo lidaparātu katastrofu bildes (Deviņdesmitie) 1990.-1994.g0
Scandinavian Airlines reiss 751. 1991.gada 27.decembris. Zviedrija. Pasažieru lidmašīna McDonnell Douglas MD-81 ar 129 pasažieriem un 6 apkalpes locekļiem uz borta pēc abu dzinēju atteices veic piespiedu nolaišanos piesnigušā laukā netalu no Stokholmas. Lidmašīna salūza trijās daļās, bet bojāgājušo nebija. Lidmašīnas kapteinis un otrais pilots vēlāk saņēma pasaules pilotu savienības prēmiju Polaris.
Air Inter reiss 148. 1992.gada 20.janvāris. Netālu no Strasbūras, Francija. Sliktas redzamības apstakļos, nolaižoties Strasbūras lidostā, pilota navigācijas kļūdas dēļ mežā nogāzās Francijas aviokompānijas Air Inter lidmašīna Airbus A320-111. 87 bojāgajušie, 9 izdzīvojušie.
USAir reiss 405. 1992.gada 22.marts. Lagardijas lidosta, Kvīnsa, Ņujorka. Lidmašīna Fokker F28 avarē pacelšanās laikā no Lagardijas lidostas, jo uz tās spārniem bija uzkrājies ledus. 27 bojāgājušie, 24 izdzīvojušie.
TWA reiss 843. 1992.gada 30.jūlijs. Džona F. Kenedija starptautiskā lidosta, Ņujorka. 292 izdzīvojušie, neviena bojāgājušā. Visi paspēja evakuēties, pirms lidmašīnu pēc atceltas pacelšanās aprija ugunsgrēks.