Strādāju datorpreču veikalā. Klients jautāja, vai šī datorpele derēs arī datoram ar Windows 7.
Vai esi strādājis klientu servisā?
Strādāju datorpreču veikalā. Klients jautāja, vai šī datorpele derēs arī datoram ar Windows 7.
Vai esi strādājis klientu servisā?
1. Nē, es neuztaisīju dzērienu nepareizi. Tu pasūtīji lielu, karstu dzērienu, samaksāji un 10 sekundes vēlāk kolēģis nokliedzās: ‘’Anna!’’, jo bija pagatavojis maza izmēra AUKSTU dzērienu citai Annai. Tas, ka tu to paķēri un uzreiz sāki dzert, ir tava vaina.
2. (telefona zvans no laika, kad strādāju Depo/Ksenukai tipa veikalā)
-Labdien! Kā varu jums palīdzēt?
-Sveiki! Es vēlētos pie jums izņemt savas recepšu zāles.
-Atvainojiet, šķiet, ka būsiet sajaukusi numuru. Šis ir būvniecības preču veikals.
*5 sekunžu pauze*
-Tad jūs man nepalīdzēsiet ar recepšu zāļu izņemšanu?
-Kādas recepšu zāles jūs domājat?
-Pretapaugļošanās tabletes.
-Šis ir būvniecības preču veikals, mēs nepiedāvājam ne pretapaugļošanās, ne cita veida zāles.
-Jūs vispār neesat izpalīdzīgs!
*nomet*
3. Esmu Walmart pārdevējs, es nekontrolēju ķīmiju, kura tiek izmantota bērnu rotaļlietu ražošanā.
4. Strādāju datorpreču veikalā. Klients jautāja, vai šī datorpele derēs arī datoram ar Windows 7.
5. -Kāpēc veikals rīt būs slēgts?
-Jo rīt ir Ziemassvētki.
-Bet ja nu man kaut ko vajadzēs nopirkt?
-Jūs atrodaties veikalā. Kādēļ nenopirkt to tagad?
-Jo man to NEVAJAG tagad!
6. Liftam bija pielikta zīmīte ‘’nestrādā’’. Apmeklētājs jautāja, vai lifts nestrādā visos stāvos.
7. Sieviete nāca sūdzēties, jo visiem arbūziem viena puse bija dzeltenīga un plakana. Es atbildēju, ka tā ir puse, kura bija uz zemes. ‘’Uz ZEMES?! Tas ir kā?’’ Klients domāja, ka arbūzi aug kokos.
8. Ja vairākas reizes pēc kārtas ievada nepareizu PIN kodu, karte automātiski tiek bloķēta. Gadu gaitā man ir bijuši tik daudzi klienti, kuri uz mani kliedz, lamājas, apvaino manu inteliģenci un nevēlēšanos kaut ko darīt lietas labā. Esmu kasieris lielveikalā.
9. Kliente katru reizi iepirkās uz īpašo atlaižu dienām (visam -30%) un KATRU reizi pēc tam nāca atgriezt preci, pieprasot par to pilnu summu. Un katru reizi kādam nācās viņai skaidrot, ka viņa par šo preci nesamaksāja pilnu summu, tāpēc atpakaļ nevar saņemt pilnu summu (bez tās 30% atlaides).
10. Strādāju tehniskās palīdzības dienestā. Tik daudz reižu esmu skaidrojis klientam, ka monitora izslēgšana un datora izslēgšana nav viens un tas pats.