Aizvien biežāk un biežāk mediķu aprindās izskan vajadzība pēc individuālu preparātu un devu noteikšanu sasirgušajiem. Taču tehnoloģiju straujajā attīstības laikmetā mediķi aizvien mazāk un mazāk vērību pievērš dažādām specifiskām grupām, kuras varētu korelēt ar vienu vai otru infekciju. Kā nozīmīgākais iedalījums pēc pacienta panesību pret vienu vai otru preparātu tiek uzskatīta pacienta asins grupa, kuras pavisam ir iedalīdas četrās dažādās klasēs un var būt rēzus pozitīvas vai negatīvas. Smalkāku dalījumu pētnieki nepiemēro, jo izdalot papildus specifiku asiņu aprakstīšanai, tas varētu padarīt izsekošanu vienai vai otrai pētāmajai lietai neiespējamu. Jo kopā patreiz ir pavisam astoņas dažādas kombinācijas, kuras var grupēt kā -0, -A, -B, -AB, +0, +A, +B un +AB.
Līdz šim neviena kaite nav spējusi iegūt pietiekau izplatību un modificēties tā, lai kādu slimību varētu sasaistīt vien ar asins grupu. Taču straujā antibiotiku izmantošana, neiedziļinoties pašā infekcijas raksturā liek lēst, ka drīz kāda no infekcijām varētu lauzt, asinīs sastopamo antivielu viendabību pret infekcijām un atsevišķas infekcijas varētu sākt kļūt par sērgu, kura varētu būt saistāma vien ar noteiktu asins grupu. Veinkāršāk izsakoties nākotnē varētu parādīties sērgas, kuru izplatība būs saistāma ar asins grupu, kas palielinās riska faktorus, kuri līdz šim tika izmantoti asiņu nodošanā un pārliešanā, jo izmantojot citas asins gurpas asins pārliešanas specifiku varētu arī palielināties riskis kādas noteiktas infekcijas noturības veicināšanai pret citu asins grupu.
Viss liecina, ka esošais asins dalījums ir pietiekami labi klasificēts un pētīts, taču bezatbildīga izturēšanās pret medikamentiem un preparātiem var šo dalījumu padarīt nedrošu, jo jaunie hormonālie preparāti netiek saistīti ar pacienta izcelsmi vai tā noturību pret vienu vai otru infekciju, kā arī azivien mazāk un mazāk vērība tiek veltīta pacienta vecumam, kas dažādos pacienta vecuma ciklos var būt kritisks izmantojot hormonālos vai organiskos preparātus ārstēšanas kursa noteikšanai.
lasi, vērtē, komentē