Hei, Taksi! Jautra galda spēle 2- 4 dalībniekiem. Iespēja ikvienam iejusties taksista lomā, kura uzdevums ir pēc iespējas ātrāk nogādāt pasažieri galamērķī. Katrs taksists var izvēlēties kā izvietot ceļa zīmes, lai atvieglotu sev ātrāku ceļa veikšanu, bet konkurentiem radīt grūtības ātrāk tikt līdz finišam. Esi ātrākais un attapīgākais taksists un uzvara būs Tava!
Lai cik mēs būtu dažādi, mūs noteikti vieno dažas kopīgas atmiņas. Retais nebūs savulaik saskāries ar slaveno izmeklētāju Šerloku Holmsu, viņa uzticīgo pavadoni doktoru Vatsonu, un viņu nervus kutinošajiem piedzīvojumiem, izmeklējot visdažādākos noziegumus. Nu jums ir iespēja izjust slaven
dedukcijas metodi visā tās krāšņumā, un piedalīties ļaundara ķeršanā, … vai būt meklētajam ļaundarim.
Spēle Mr. Jack pārstāv neparastu spēļu žanru — stratēģijas spēle diviem spēlētājiem. Nereti spēļu izdevēji rauc pieri, ja pie viņiem ierodas autors ar lielisku ideju spēlei diviem spēlētājiem, jo šī veida spēles gluži vienkārši iesaista relatīvi mazāk cilvēku, un tādējādi lēnāk gūst popularitāti. Nu jau droši varam teikt, ka 2007. gada februārī izdotā spēle ir ne tikai ievērota, bet arī guvusi plašu atzinību, piemēram saņēmusi organizācijas International Gamers Awards balvu „labākā 2 spēlētāju spēle”.
Šī spēle ir par cīņu starp izmeklētāju un ļaundari. Pa pilsētas kvartālu pastaigājas astoņi personāži, kas apņēmušies kopīgiem spēkiem atrast ļaundari. Tikai viena bēda: ļaundaris ir viens no viņiem. Spēlētājs, kas tēlo izmeklētāju, spēles laikā cenšas noskaidrot ļaundara identitāti, savukārt Džeks (tā dēvē spēlētāju, kas tēlo ļaundari) dara visu, lai maldinātu izmeklētāju un izvairītos no noķeršanas. Rit stunda pēc stundas, un ja līdz rītausmai izmeklētājs nepagūs ļaundari noķert, Džeks būs uzvarējis. Katrā nakts stundā (raundā) abi spēlētāji katrs drīkst veikt gājienus ar diviem personāžiem. Katram personāžam ir savas unikāla spēja. Tieši personāžu pārvietošana un unikālo spēju prasmīga pielietošana ļaus izmeklētājam aizrakties līdz patiesībai, jo kad raunds ir beidzies, Džekam ir jāatdzīst, vai viņam ir liecinieki vai nav. Protams, ka vairākiem personāžiem uz spēles laukuma var būt tāda pati situācija kā noslēpumainajam ļaundarim, tādēļ izmeklētājs varēs uzzināt vien daļu taisnības, taču soli pa solītim dedukcijas metode dos gaidīto rezultātu. Galvenais, ka ne par vēlu!
Savvaļas dzīvnieku spēle. Dalībnieku skaits 2-6.
Spēles mērķis- sakrāj viena dzīvnieciņa puzles gabaliņus, atbildot uz jautājumiem. Uzvar tas spēlētājs, kurš ir sakrājis sava dzīvnieciņa visus puzles gabaliņus.
Komplektā ietilpst: spēles laukums, 300 kārtis (258 Dzīvnieku kārtis, 36 specifiskās kārtis, 6 biļetes), 6 spēļu laukumiņi, 6 puzles, instrukcija.
Torpedē sava pretinieka kuģus un kļūsti par jūras pavēlnieku!
Spēlētaju skaits 2
Mēs visi pazīstam populāro Queen dziesmu We Will Rock You. Tās ritma skaņas - Bum-Bum-Ča, Bum-Bum-Ča, šķiet, atmodina mūsos antīkas atmiņas par rituālām šamaņu dejām ugunskura gaismā. Bet šī spēle neievedīs jūs transā, nē. Tā drīzāk novedīs jūs vēl tālākā senatnē, liekot visādi mērkaķoties viens otram pakaļ.
Spēlētāji sēž ap galdu tā, lai visi var viens otru labi redzēt. Katram spēlētājam tiek izdalīta kāda no 40 dažādām zīmju kārtīm. Katrs spēlētājs iepazīstina pārējos ar savu zīmi, un spēle var sākties. Spēlētāji kopā sāk sist We Will Rock You ritmu: divas reizes uzsit pa ceļiem un vienreiz sasit plaukstas. Kad nu ritms ir noteikts, viens spēlētājs uzsāk zīmju rādīšanu: pirmās plaukstu sasišanas vietā viņš parāda savu zīmi, bet otrās plaukstu sasišanas vietā - kāda pretinieka zīmi. Tagad ir kārta "uzrunātajam" pretiniekam rādīt savu zīmi, un rādīt kāda pretinieka zīmi. Spēles laikā spēlētājam var parādīties arī vairāk kā viena zīmes kārts, un, lai visu saputrotu vēl vairāk, spēlētāja kļūdas gadījumā zīmes var ceļot no viena spēlētāja pie cita. Tātad, ir jābūt ļoti uzmanīgam, jo tā pati zīme, kas bija tavam pretiniekam, pēkšņi var izrādīties tavējā. Un kur nu vēl, ja ritma ātrums sāk lēni bet neatvairāmi pieaugt...
Reklāma
Tu esi Tokijas vilciena darbinieks, kurš ir atbildīgs par kārtību vilcienā. Bet pareizā kārtība ir tāda, ka tūristiem ir jāsēž tā, kā norādīts pārdoto biļešu plānā. Tu esi japānis, Tu nevari ciest nekārtību un samierināties ar to, ka tūristi sēž kur pagadās. Tu panāksi, ka viss ir kārtībā. Taču komunikācija ar tūristiem izrādās stipri apgrūtinoša...
Spēlētāji sadalās komandās pa pāriem. Viens no komandas spēlētājiem uzņemas "japāņa" - Tokijas vilciena darbinieka lomu, bet otrs būs "tūristi". Japāņi sēž vienā galda pusē, bet tūristi - otrā galda pusē, pretī japāņiem. Spēle norit vairākos raundos. Katra raunda sākumā japāņi no kaudzītes paņem kupejas kārti, kur ir attēlots pareizais tūristu izvietojums. Tūristi šo kārti neredz. Savukārt tūristiem priekšā ir izvietotas sešas tūristu kārtis, kuras visām komandām ir izkārtotas vienādi. Japāņu uzdevums ir dot tūristiem norādījumus, kā tiem mainīties vietām, lai iegūtu pareizo izvietojumu. Viss jau it kā būtu vienkārši, taču norādījumus drīkst veikt tikai ar īpašiem roku žestiem un gariem, grūti izrunājamiem "japāņu" vārdiem, kas attēloti uz norādījumu kārts, kas katrai komandai ir atšķirīga. Komanda, kas pirmā ir panākusi pareizo izvietojumu, ir raunda uzvarētāja un saņem vienu punktu. Komanda, kas pēc septiņu raundu izspēlēšanas, ir saņēmusi visvairāk punktu, ir spēles uzvarētāja.
Viena zemenīte, divas zemenītes, trīs zemenītes, daudz zemenīšu. Ak, nevari vēl saskaitīt? Tad talkā nāks šī spēle, kur lācēni ir devušies mežā lasīt meža zemenītes, un tā, nolasot vienu pudurīti pēc otra, apgūst skaitīšanas māku. Kad pienāks laiks, būs jāiemācās arī padalīties savā guvumā ar citiem lācēniem.
Mums, pieaugušajiem, pasaule, kur neko nevar prātīgi saskaitīt, ir grūti iedomājama. Bet tieši tādā dzīvo mūsu mazie ķipari. Lai arī viņi varbūt pagaidām tīri labi ar to sadzīvo, itin drīz pienāks laiks, kad spēja pielikt un atņemt būs nozīmīga iemaņa strauji augošā prāta ceļos un taciņās, mācoties izprast pasauli sev apkārt.
Spēles gaitā spēlētāji vienu pēc otras paceļ kārtis, uz kurām attēlots lācēns, kurš vai nu ir atradis jaunu zemenīšu pudurīti, vai vēlas padalīties savās zemenītēs ar citiem. Atkarībā no tā, cik zemenīšu attēlots uz kārts, spēlētājam ir jāuzver uz savas smilgas tik zemenīšu, vai jānover un jāatdod spēlētājam pa labi vai pa kreisi. Tādējādi, spēles laikā notiek ne tikai saskaitīšana un atņemšana, bet arī tiek veicināta gluži sabiedriska dalīšanās, un apgūti labās un kreisās puses jēdzieni. Spēles materiāls ir pagatavots jaukā, bērniem patīkamā formā — par zemenītēm kalpo sarkanas koka bumbiņas ar caurumiņu, kuras var savērt uz aukliņas. Lācēnu kārtis ir lielas un ērtas, un spēles jaukais vizuālais noformējums bērnus iepriecinās.
Atcerēsimies, ka bērna prātam nev viegli aptvert tādus abstraktus priekšstatus kā "skaitlis" vai "plus" un "mīnus", tāpēc skaitīšanas iemaņas ir šai bērna pasaulē ievedamas pa ķēķa durvīm, ar jauka stāsta palīdzību, kur uzreiz ir pamanāma saskaitīšanas un atņemšanas praktiskā puse. Turklāt — bērni ar lielu prieku izgaršo skaitļu pasauli!
Tu smagi strādā, rakdamies cauri cietai klintij, taču tevi motivē ne tikai darba mīlestība, bet arī doma par zeltu, kas apslēpts klints dzīlēs. Kalnraču rūķu dzīve jau tā nav viegla, taču var gadīties, ka kāds no taviem kolēģiem to vien perina prātā, kā traucēt citiem to zeltu atrast. Būtu jau jauki, ja spēlētāji zinātu, kurš no pretiniekiem ir viņu sabiedrotais, un kurš — kaitnieks, taču to nāksies spriest pēc viņu darbiem...
Iepazīsties ar asprātīgo kāršu spēli Saboteur (tulk. Sabotieris), kur čaklie zeltrači cenšas izcelt dārgumus, bet sabotieri viņiem traucē kā nu māk! Šī ir gluži jauna spēle, izgudrota 2006. gadā, un jau paspējusi gūt ievērojamu popularitāti. To dara pievilcīgu tieši jautrais uzstādījums — trīs līdz desmit spēlētāji tēlo kalnračus rūķus, kas meklē zeltu, taču dažiem no viņiem iekritīs sabotiera kārts. Tas nozīmē, ka viņu slepenais mērķis būs izgāzt zelta meklējumus, pie kam darīt to pietiekoši uzmanīgi, lai labie rūķi būtu neziņā, kurš tad ir tas sliktais.
Spēles gaitā spēlētāji liek kārti pie kārts, uz kurām attēlotas tuneļa ejas. Sākot no alas ieejas, soli pa solim, rūķi rokas pretī trīs slēptuvēm, un tikai daži zina, tieši kurā no šīm slēptuvēm ir zelts. Dažs teiks, ka viņš apskatījās kartē, un to zina, bet vai viņam var ticēt uz vārda? Ja nu viņš ir sabotieris, viņš ievedīs tevi strupceļā, un tad jau būs par vēlu doties uz citu slēptuvi. Ja esi sapratis, kurš ir sabotieris, tu vari traucēt viņam, neļaujot rakt strupceļus, taču arī viņš var traucēt tev, salaužot tavus instrumentus, tādējādi apturot alu rakšanu līdz kamēr instrumenti ir atkal salaboti. Arī sabotiera dzīve nav gluži medusmaize — lai tevi nebloķētu jau sākumā, tev nāksies izlikties par labo, kas nemaz nav tik viegli, ja zini, ka ar katru gājienu, kad atliec tās nodevīgās "strupceļa kārts" izlikšanu, tu riskē, ka tavi pretinieki paspēs atrast zeltu, un tad tas ies tev gar degunu.
Izmēģiniet šo jautro spēli, iesaistot dažāda vecuma spēlētājus! Spēle ir aizraujoša tieši ar komiskumu, kā nu kuram izdodas slēpt savus plānus, vai gluži otrādi, pārliecināt citus, ka viņš ir nevainīgs. Jo vairāk spēlētāju, jo vairāk spēlē neziņas un apjukuma, tāpēc izmēģiniet to ar dažādu spēlētāju skaitu.
Reklāma
„Party Alias” ir populārās vārdu paskaidrošanas spēles „Alias” pārgalvīgi jautra viesību versija, kurā jāpaskaidro vārdi komandas biedriem, izmantojot, piemēram, sinonīmus, antonīmus un uzvedinošu informāciju. Kad vien komandas spēles figūra nonāk viesību lauciņā, vārdi ir jāpaskaidro jaunos, ēverģēlīgos veidos. Iespējams, Jums būs jāpastāsta dīvains vēstījums, kurā ietverti visi kartītes vārdi, vai klusējot jāatveido šarādes, vai jāpaskaidro vārdi, stāvot uz vienas kājas vai lēkājot. Var gadīties paskaidrot vārdus dažādos garastāvokļos – vai būsiet histērisks, nomākts vai dusmīgs? „Party Alias” rosina viesus iesaistīties, būt aktīviem un radošiem.
Pieejams gan latviešu, gan krievu valodā.
Ak, saldie 80-tie, disko zelta laiki... Uzmeklējiet bēniņos tēta veco plašu atskaņotāju, gan turpat atradīsiet arī kādu disko plati. Saaiciniet draugus uz ballīti. Protams, ka visstilīgāk šo spēli būtu spēlēt kļošenēs un ar mikrofongalvu, bet ne visi to var atļauties. Taču disko bumbu gan noteikti iedarbiniet, atmosfērai.
Kas nu nav, tas nav. Crazy Dancing nudien nav galda spēle. Tas drīzāk ir īsts deju šovs! Spēlētāji sadalās trijās komandās. Notiks pavisam trīs uzstāšanās, un katrā uzstāšanās reizē viena komanda uzņemsies žūrijas lomu, kamēr abas pārējās izpildīs dejas priekšnesumu. Priekšnesumu nosaka četras kustību kārtis, kuras nejaušā secībā ņem no plaša kustību klāsta un izvieto astoņu taktu plānā. Dejotāju komandas iepazīstas ar uzdevumu un sagatavo savu priekšnesumu - vienu reizi ir iespējams nedaudz patrenēties, bet otru reizi priekšnesumu izvērtē žūrija, kas pēc abu komandu uzstāšanās nolemj, kurš tad šajā priekšnesumā ir uzvarējis.