dazhas zinamas dazhas nav..
galda speles7
26
0
Jautra galda spēle, kas sasies tavas rokas un kājas mezglā! Bērniem no 6 gadu vecuma. 2 un vairāk spēlētāji.
Piedāvājam vienu no franču izdevniecības Gigamic bērnu spēļu kolekcijas spēlēm. Splash Attack ir īstā spēle uzmanīgiem, straujiem un bezbailīgiem spēlētājiem. Tādiem, kam nebūtu bail peldēties duļķainajā Amazonē kopā ar piraijām un, šļakatām šķīstot, ķert krāsainas zivtiņas. Spēlē ap sarkano, rijīgo piraiju mierīgi plunčājas deviņas krāsainas koka zivtiņas. Viņas var noķert, apēst vai arī pazaudēt. Spēlētāji met kauliņus, tā nosakot, kura zivtiņa jāķer — viens kauliņš norāda krāsu, otrs attēlu. Šo zivtiņu tad nu katrs cenšas satvert pirmais. Bet ar to vēl ir par maz, jo paturēt var tikai to, kas ir apēsts. Ja zivtiņa, uz kuru norāda kauliņi, jau ir noķerta, tad spēlētāji metas trakulīgā cīniņā, cenšoties cits par citu ātrāk satvert piraiju. Spēlētājs, pie kura jau ir ķeramā zivtiņa, satvēris piraiju, sauc „Ņam, ņam!” un apgriež šo zivtiņu otrādi — tagad tā ir apēsta. Ja piraiju satver kāds cits spēlētājs, ķeramā zivtiņa atgriežas galda vidū. Spēlētājs, kurš pirmais ir apēdis 3 zivis, ir uzvarētājs. Šī ir dinamiska spēle, kurā azarts, reakcija un vērīgums spēlē izšķirošās lomas. Jaunākiem spēlētājiem Splash Attack palīdzēs iemācīties droši atšķirt dažādas krāsas un figūras. Tiem, kas to jau māk, šī spēle palīdzēs noskaidrot, kurš ir acīgākais un ātrākais. Visvairāk prieka šī spēle dod bērniem, kuri to spēlē ar vecākiem. Īpaši, ja izrādās, ka mazais ir veiklāks par mammu un tēti, un lielo brāli kopā ņemtiem.
Reklāma
Tu skaties uz bildi un domā: „nu ļoti glīti koka klucīši, bet žēl, ka man vairs nav 3 gadu!” Bet tu maldies, spriežot, ka spēle ir tikai bērniem. Par spīti tās it kā nenopietnajam „bērnu klucīšu” izskatam, šai spēlē ietvertie uzdevumi liks lauzīt galvu arī matemātikas doktoram. Tas viss sākas ar pentamino — tā ir figūra, kas sastāv no 5 savstarpēji savienotiem kvadrātiem.Interesanti, ka pastāv tikai 12 dažādas figūras, kas atbilst šai definīcijai. Tās visas tu atradīsi spēles komplektā, kā arī vēl dažas citas, kas paredzētas, lai spēli varētu baudīt arī mazāki bērni, kuriem vēl tik labi neveiksies cieto riekstu risināšanā. Spēles noteikumi satur dažādus variantus, kā to var spēlēt sākot no 3 gadu vecuma, un beidzot ar jebkura vecuma loģisko spēļu entuziastu. Daļa variantu ir spēlējama vienatā, atrisinot dažādas mīklas, kā konkrētu figūru grupu var iemānīt taisnstūrainas formas laukumā. Jo lielāks aug laukums, jo palielinās figūru skaits, un katrs uzdevums ir arvien grūtāks. Šo uzdevumu salikšana kalpos kā labs veids, kā sakārtot prātu. Cita daļa variantu apraksta, kā spēli var baudīt divatā, un arī šeit ir jāliek lietā gan veiklība, gan prāta asums. Mazākajiem spēlētājiem savukārt netrūks fantāzijas, kā krāsainos klucīšus izmantot augstu torņu un dažādu jauku formu izveidošanā.
Elektroniska spēle, kuras galvenais uzdevums ir izveseļot pacientu. Ietilps 4 dažādi operāciju veidi.
Uz spēles laukuma attēlots pacients.Spēle aprīkota ar skaņu un gaismām.
Spēles ilgums 15 min.
Barošana 2x AA baterijas.
Galda spēle Pasaules brīnumi. Mazliet zināšanu, veiksmes un riska – un jūs iekarosiet pasuales brīnumus! Spēlējot šo spēli ir iespēja ceļot pa pasauli un redzēt daudz brīnumainu cilvēces sasniegumu un dabas pieminekļu. Spēlē sastopamas visiem zināmas ievērojamas vietas, kā arī daudz mazāk pazīstamu pasaules tālāko nostūru brīnumu. Spēles gaitā tiks uzdoti interesanti jautājumi par dažādām pasaules ievērojamām vietām, un, atbildot uz tiem pareizi, saņemsiet vienu lauzīti no sava sešu lauzīšu lielā pasaules kartes saliekamattēla. Lai spēle būtu interesantāka, tajā ir iekļauti arī Septiņi pasaules brīnumi – katrs spēles gaitā uzzināsiet par tiem daudz jaunu faktu. Uzvarēs spēlētājs, kurš pirmais saliks savu saliekamattēlu. Bērniem no 12 gadu vecuma un vairāk. 2-6 spēlētāji. Spēle latviešu valodā.
Reklāma
Jautra un aizraujoša bilžu mīklu spēle visai ģimenei. 1800 rosinoši vārdi vai vārdkopas, kas sadalītas sešās grupās, ir starta signāls uzdevuma veikšanai. Ripiniet metamo kauliņu, lai uzzinātu, kuras grupas vārds piedalās spēlē. Smilšu graudiņu plūdums pulkstenī pastiprina spriedzi, kamēr spēlētāji pēc kārtas attēlo vārdu vai vārdkopu, bet pārējie dalībnieki cenšas uzminēt, kāds vārds parādīts zīmējumā. Bērniem no 10 gadu vecuma. 3-6 spēlētājiem. Spēle latviešu valodā.
mērota bērniem no 8 gadu vecuma.
2-6 spēlētājiem.
Kāds būtu „Monopoly”, ja tas būtu izgudrots tagad?
Pēdējo septiņdesmt gadu laikā pasaule ir apbrīnojami pārvērtusies.
Šis īpašais septiņdesmitās gadadienas izdevums atzīmē pasaules vispopulārākās galda spēles dzimšanas dienu ar tradicionālās spēles mūsdienu variantu. Izvēlies modernu spēles figūru, piemēram, mobilo tālruni, skrituļdēli vai siera burgeru!
Nomas maksa mums labi zināmajā Līvu laukumā ir neticami pieaugusi. Varat apbūvēt Gaiziņkalnu, apmeklēt Skonto halli vai nopelnīt miljonus, iegādājoties LMT.
Apķērīgi veiciet darījumus, kuros griežas ne vairs simti, bet miljoni latu. Īpašas, šim izdevumam izgatovotas spēles figūras.
Faktu spēle Latvija. Sešas jautājumu grupas, 400 kartītes, 2400 jautājumi – viss, kas attiecas uz Latviju. Vai jums šķiet, ka zināt visu par savu valsti? Tiešām? Latvijas faktu spēle ir gatava to pārbaudīt, uzdodot 2400 jautājumus par Latvijas vēsturi, ģeogrāfiju, dabu, zinātni, kultūru, sportu un citiem jautājumiem. Lai uzvarētu, no jautājumu grupu lauzīšiem salieciet Latvijas attēlu. Īstam Latvijas pazinējam tas nebūs grūti. No 12 gadu vecuma. 2-6 spēlētāji. Spēle latviešu valodā.
Reklāma
Carcassonne, viena no pēdējo gadu iemīļotākajām galda spēlēm pasaulē, ir viegli apgūstama un asprātīga stratēģijas spēle. No kvadrātveida lauciņiem spēlētāji veido laukumu ar pilsētām, klosteriem, ceļiem un tīrumiem, kas ar katru gājienu kļūst arvien plašāks. Ar koka figūriņu (bruņinieku, mūku, laupītāju vai zemnieku) palīdzību spēlētāji nostiprina savus īpašumus un aizņem lielākas platības, lai spēles beigās saņemtu pēc iespējas vairāk uzvaras punktu.
Mūru ieskautā Dienvidfrancijas pilsēta Karkasona ir viena no lielākajām viduslaiku citadelēm Eiropā, un tās iespaidīgie nocietinājumi arī šodien liecina par
aizgājušo gadsimetņu cīņām. Interesanti, ka pilsētas tūrisma industrija ir pieredzējusi jaunu uzplaukumu, tieši pateicoties šīs galda spēles popularitātei visā pasaulē.
"Karkasona" ir ļoti simpātiska vieglas stratēģijas spēle — nesagaidiet no tās šaha cienīgas atklātnes un stundām ilgus intelektuālus cīniņus. Tā ir spēle, kuru var apgūt piecās minūtēs, operatīvi uzsākt un veikli izspēlēt līdz galam, lai atkal ķertos pie jaunas partijas. Taču maldās tie, kas apgalvo, ka tā ir tikai laimes spēle — izglītots "Karkasonas" spēlētājs pārzina, cik bieži spēlē sastopami dažāda veida lauciņi, kas, savukārt, palīdz viņam plānot turpmākos gājienus un laikus mainīt savu stratēģiju. "Karkasona" jums sagādās ne mazums pārsteigumu, jo laukuma aprises spēles gaitā nemitīgi mainās.
Spēle ir viegli apgūstama arī bērniem, un tas nozīmē, ka spēlēt var patiešām visa ģimene, neatstājot kādu malā tāpēc, ka "tā ir par sarežģītu".
"Karkasonai" ir gaidāmi arī vairāki paplašinājumi. "Prāta Spēles" izdod šo spēli, jau iekļaujot tajā paplašinājumu "Upe", kas 2001. gadā Vācijā tika izlaists ierobežotā daudzumā un tika burtiski izķerts. Vācijas izdevēji pēc tam sūrojās, ka paši noteikuši sev šo tirāžas ierobežojumu, taču atkārtoti izdot nevarēja, lai nepieviltu kolekcionārus, kas to jau bija iegādājušies. Tāpat kā ASV izdevēji, arī "Prāta Spēles" nav ierobežoti ar šo nosacījumu, un tāpēc mēs — jums par prieku — izlēmām paplašinājumu "Upe" iekļaut pamatspēlē.
Spēle, kas ir aizrāvusi desmitiem miljonu entuziastu visā pasaulē, nu ir pieejama arī latviešu un krievu valodā. Lielisks veiksmes un stratēģijas līdzsvars un intensīva spēlētāju sadarbība garantē, ka pāris stundas paies kā nebijušas un gribēsies vēl. Šī nudien nav parasta spēle!
“Katanas ieceļotāji” ir pasaulē pazīstamās vācu spēles "Die Siedler von Catan" adaptēta versija, kas ir pilnībā lokalizēta latviešu un krievu valodā. Latviešu valodas izdevums ir deviņpadsmitā valoda, kurā šī spēle ir izdota. Spēle pasaulē ir pārdota vairāk nekā 10 miljonu reižu un tai ir spēcīga fanu kopiena, kas izstrādā arvien jaunus spēles variantus un uztur spēlei veltītas interneta lapas.
Katana ir senās kartēs minēta teiksmaina zeme. Spēles dalībnieki ir kolonizatori, kas pēc ilgstošiem meklējumiem ir atraduši šo auglīgo zemi un apmetas tur uz dzīvošanu, dibinot tur katrs savu pavalsti. Zeme sastāv no piecu dažādu veidu apvidiem, kas katrs ražo sava veida izejmateriālu. Spēles gaitā dalībnieki iegūst vērtīgos izejmateriālus, lai varētu ar tiem tirgoties un par tiem uzbūvēt savas pavalsts ceļus, ciematus un pilsētas. Izejmateriālu ieguve ir atkarīga no tā, kur katrs dalībnieks ir pamanījies uzbūvēt savus ciematus, un tā, kādu skaitli uzmet ar diviem metamajiem kauliņiem. Pirmais spēlētājs, kurš sakrājis desmit uzvaras punktus, ir spēles uzvarētājs - Katanas valdnieks! Punkti tiek doti par uzbūvētajiem ciematiem, pilsētām un īpašiem nopelniem. Viena no spēles jaukākajām iezīmēm ir tieši tirdzniecība starp spēles dalībniekiem. Spēles gaitā nereti viens spēlētājs iegūst viena veida izejmateriālus, bet cits - cita veida. Lai viņi abi varētu attīstīties, viņiem ir savā starpā jāmainās ar iegūtajiem labumiem. Lai pārliecinātu pretinieku mainīties, lietā nāks tirgoņa talants. Jūs atklāsiet, ka nemaz neesat tik slikts aktieris - spēle ātri vien ieraus jūs senatnīgajā piedzīvojumu stāstā.
Svarīgi ievērot, ka spēles laukums ir mainīgs - tas sastāv no maziem, sešstūrainiem segmentiem, kurus kopā apvienojot, mēs iegūstam Katanas salu un jūru ap to. Tā kā katru reizi šis savienojums izdosies savādāks, arī spēles gars katru reizi būs citāds. Tas neļaus spēlei kļūt garlaicīgai, jo mainīgais laukums garantē, ka neviena spēles partija neatkārtosies
Tā kā šī nav nedz klasiska erudīcijas spēle, nedz arī šeit ir nepieciešamas kādas specifiskas zināšanas, spēlētāju loks tai ir visai plašs. Oficiālais vecums ir, sākot no 10 gadiem, lai gan ir dzirdēts, ka spēlējot arī 8-gadīgi bērni. Tomēr šiem skaitļiem nevajadzētu tevi maldināt, liekot domāt, ka šī ir bērnu spēle. Aktīvā pieaugušo sabiedrībā spēles tirgošanās un stratēģijas aspekti iegūst pavisam citu tvērienu, pārvēršot spēlē pavadītās stundas par intensīvu sacensību.