Un notīrīti, salikti un atpakaļ vietā
Visus trosīšu spurainos galu nokniebu. Manā gadījumā varēju atļauties, garums pietika, bet ja nē, tad būtu jāpērk jauni
Un notīrīti, salikti un atpakaļ vietā
Visus trosīšu spurainos galu nokniebu. Manā gadījumā varēju atļauties, garums pietika, bet ja nē, tad būtu jāpērk jauni
Aizmugurējās bremzes un dubļu sargs uzlikts
Ķēde tā pati vecā. No ebay pasūtīju kaut kādu ķēdes pārbaudes instrumentu. Ar tā palīdzību varot noteikt vai ķēdi vajag mainīt vai nē. Itkā nevajagot, lai gan pašam neticās. Bet nu pagaidām vien uzlikšu to pašu, pilnībā attīrītu.
Ķēdes noņemšanai un uzlikšanai izmantoju šo te instrumentu
Tad seko visu trosīšu un apvalku likšana klāt
Un kad tas izdarīts, pats svarīgākais. pieregulēju abus ātrumu pārslēdzēju, lai pārslēdzās labi ķēde nekur nesprūst. Ar šīm skrūvēm var uzstādīt limitu cik tālu pārslēdzējs ļaus ķēdei iet. Nevēlos, lai tā iestrēgst starp rāmi un mazāko zobratu vai spieķiem un lielāko zobratu
Viss gatavs
Pieliku pedāļus un sēdekli un velosipēds atrestaurēts.
Gaidiet nākamo daļu! Uztaisīšu nelielu fotosesiju un pierakstīšu izmaksas šim mini restaurācijas projektiņam.
LIELS +
es ceru ka tiešam iegādāsies kaut ko vel un arī atjaunosi jo tu to lietu pārzini
zini ko dari +++++++
Nu baigā konča beigās. Jā, un mani arī ieinteresēja izmaksas - vai, naudas izteiksmē tikai skatoties, nesanāk lētāk jaunu nopirkt?
Diezgan skaists veļuks Tev beigās sanācis.Un kā tu tīri ar to WD ? Īsti nesapratu ,vai arī kautkur esmu palaidis garām kur paskaidro to .
spieķiem zobratu pusē ir jābūt vairāk paralēliem nekā otrā pusē, tas vajadzīgs lai būtu mazāk jaudas juduma minoties.