Un notīrīti, salikti un atpakaļ vietā
Visus trosīšu spurainos galu nokniebu. Manā gadījumā varēju atļauties, garums pietika, bet ja nē, tad būtu jāpērk jauni
Un notīrīti, salikti un atpakaļ vietā
Visus trosīšu spurainos galu nokniebu. Manā gadījumā varēju atļauties, garums pietika, bet ja nē, tad būtu jāpērk jauni
Aizmugurējās bremzes un dubļu sargs uzlikts
Ķēde tā pati vecā. No ebay pasūtīju kaut kādu ķēdes pārbaudes instrumentu. Ar tā palīdzību varot noteikt vai ķēdi vajag mainīt vai nē. Itkā nevajagot, lai gan pašam neticās. Bet nu pagaidām vien uzlikšu to pašu, pilnībā attīrītu.
Ķēdes noņemšanai un uzlikšanai izmantoju šo te instrumentu
Tad seko visu trosīšu un apvalku likšana klāt
Un kad tas izdarīts, pats svarīgākais. pieregulēju abus ātrumu pārslēdzēju, lai pārslēdzās labi ķēde nekur nesprūst. Ar šīm skrūvēm var uzstādīt limitu cik tālu pārslēdzējs ļaus ķēdei iet. Nevēlos, lai tā iestrēgst starp rāmi un mazāko zobratu vai spieķiem un lielāko zobratu
Viss gatavs
Es kā automehāniķis varu droši teikt, ka tu esi krutāks par mani, jo es nekad neesmu varējis un gribējis sataisīt nevienu velo! Man tas liekas pārāk liels čakars un es to arī neprotu! Pat zinot to, ka automehāniķa pamatus pārzinu kā savu kabatu! Labs darbs!