Uz moda aizmugures paneļa tika izgriezti caurumi ventilatoriem, kas nodrošina ideālu gaisa plūsmu iekšējo komponenšu dzesēšanai. Tā kā tā ir ugunsdzēsēju mašīna, tad es nolēmu neizmantot parastos ventilatora restes caurumus, bet izvēlējos izgriezt liesmas. Tāpat apakšpusē parādījās izgriezti caurumi vadiem un vieglākai montāžai.
Šajā posmā tika paveikts pats sarežģītākais darbs. Mašīnas karkass jau ir gatavs.
Tagad, kad pamatdarbs ar metināmo aparātu ir galā, es ķēros klāt pie slīpmašīnas un smilšpapīra, lai tiktu vaļā no metināšanas pēdām un daudzajām kļūdiņām. Es izmantoju vairākus slīpmašīnu veidus, sākot ar drēmeli un vibroslīpmašīnu, beidzot ar pneimatisko slīpmašīnīti un parastu smilšpapīru. Tā kā ugunsdzēsēju mašīnai bija sarežģītas formas, tad katru daļu nācās apstrādāt ilgi un rūpīgi. Pēc kārtīgas metāla attaukošanas dažas vietas es apstrādāju ar stiklašķiedru. Vienvārdsakot, darbs rit pilnā sparā.
Dažus elementus ugunsdzēsēju mašīnā es nolēmu taisīt no plastmasas. Piemēram, salīmējot kopā vairākus elementus no plastmasas, es izgatavoju paceļamās kāpnes un eņģes, kā arī citas detaļas.
Šajā posmā tika paveikts pats sarežģītākais darbs. Mašīnas karkass jau ir gatavs.
Tagad, kad pamatdarbs ar metināmo aparātu ir galā, es ķēros klāt pie slīpmašīnas un smilšpapīra, lai tiktu vaļā no metināšanas pēdām un daudzajām kļūdiņām. Es izmantoju vairākus slīpmašīnu veidus, sākot ar drēmeli un vibroslīpmašīnu, beidzot ar pneimatisko slīpmašīnīti un parastu smilšpapīru. Tā kā ugunsdzēsēju mašīnai bija sarežģītas formas, tad katru daļu nācās apstrādāt ilgi un rūpīgi. Pēc kārtīgas metāla attaukošanas dažas vietas es apstrādāju ar stiklašķiedru. Vienvārdsakot, darbs rit pilnā sparā.
Viena no mazākajām detaļām pamatelementu izgatavošanas procesā bija lukturi, kāju paliktnis un degvielas tvertne automašīnas aizmugurē.