Tā kā man ir mocis, tad diezgan pinķerīgs pasākums ir nomazgāt mocim ķēdi. Tādēļ izdomāju, ka nepieciešms iegādāties štruntu, kas mazgā ķēdi. BET ieraugot to cenas, izdomāju, ka taisīšu to pats. Ieslēdzam smadzenes un sākam procesu.
Tā kā man ir mocis, tad diezgan pinķerīgs pasākums ir nomazgāt mocim ķēdi. Tādēļ izdomāju, ka nepieciešms iegādāties štruntu, kas mazgā ķēdi. BET ieraugot to cenas, izdomāju, ka taisīšu to pats. Ieslēdzam smadzenes un sākam procesu.
Atradu savos krājumos vecu organisko stiklu, bet var taisīt arī no jebkura cita materiāla.
Organiskā stikla biezums 6mm.
Procesa sākumā izrādījās, ka organisko stiklu ne visas līmes "ņem". Nācās pameklēties pa dažādiem veikaliem un nopirku šo līmi. rezultātā izrādījās gana laba.
Sagrižam pa aptuveniem mēriem un pielaikošanas rezultātā paliekam pie -
- šdiem izmēriem un daudzuma. (Izmēri ir doti milimetros).
Sākam līmēt. Salīmējam divas vienādas kārbiņas.
Vienai no kārbiņām apakšējā mal ir garāka, jo mazgāšanas laikā kārbiņu ir nepieciešamas atsiet. Jo iedarbinot moci un ieliekot pirmajā robā ķēde sāk griezties. Un ar rokām kārbiņu noturēt ir pagrūti.
Tad vienai no kārbiņām izveidojam papildus sānu malas, la kārbiņas ieiet viena otrā un noslēdzas.
Abām kārbiņām nepieciešams izzāģēt vietu ķēdei, aptuveni tā kā ir parādīts bildē.
Jāizskatās aptuveni šādi.
Nesapratu jautājuma būtību. Ar pirkstiem šeit neviens negrābstās, tā kastīte tiek atsieta lai nav jātur ar PIRKSTIEM.
USSR močiem bija "piļņiki", kas aizsargāja gan zvaigznīti gan ķēdi, protams ķēdes bija mazliet savādāks, bet butekļiem uz to p0h%!. Tie moči bieži vien tīru asfaltu nemaz neredzēja, bet domāju, ka mūsdienu močiem tie "piļņiki" kēdes aizsardzībai no putekļiem (netīrumiem) nekaitētu
bezsjēdzīgs process -- nomazgāt moča vaqi velo ķēdi no ārpusesa ir vnk MAZVēRTĪGS PASĀKUMS -- JAU TAS KA ĶEDE IR EĻĻAINA UN ĶER VISUS PUTEKĻUS LIECINA PAR " ANALFAVĒTISMU T.S TEHNISKAJĀ KULTŪRĀ "
ĶEDEI NO ĀEPUSES JĀBŪT SAUSAI -- EĻAINA TĀ SAĶERS PUTEKĻUS UN UZ TĀS BŪS " ABRAZĪVA PASTA"
EDS NESAKU KA ĶĒDE NAV JĀMAZGĀ L;AIKU PA LAIKAM -- DERĪGI PAT JAUNU ĶEDI PAMATĪGI IZMAZGĀT JA ŠAUBĪGS RŪPNĪCAS VAZELĪNS VIRSŪ ... UN TAD PAMATĪGI IZVĀRĪT AUTOLA (mašineļļā ) un grafīta (vai analoga berzes samaqzinātāja (derētu molibdēna oksīds -( dārgs "motoreļļas brīnu8mpiedeva) maisījums -- uzdevums ir ķedes tulīšios iemānīt slīdvielu --- bet uzliekot uz moča vai velo ķēde jājānoslauka sausa-- lai putekļus neķer un berzes koeficioents metāls prer metālu ir knapi 20%-- sareļlota no ārpuses n ekop būtiski labu nepieliek -- tikai kler putekļus un slīpē nost velkošos zobratus -- ķedes "gudtība ir iekšpus rullīšiem -- un ap tapiņām, - tur ir "āiemāna" bieza smēre -- vienīgā vieta kur eļļas /grafīta maisījumsa sevi tewhniski attaismo -- vienīgā vieta kur notiek bīstama dilšana un slopdzes -(( izdilums rullīšu iekšpusē it t.s izstiepšanāsnās --ļoti strauja -- tā ka pē€ 2 mēneši zobrata modulim neatbilst -- grafītautolā varītās un no ārpusres sausās kalpo krietni ilgi
A nav vienkāršāk un ātrāk noņemt ķēdi un iemest viņu spainī ar puslitru bencīna? Man kaut kā tas sanāk stipri ātrāk un vienkāršāk, nekā šito laiku pavadīt zāģējot un līmējot kastīti, kolekcionējot zobu birstes.....
Neko sliktu nesaku! Viss ok!