Pievieno rakstu! Seko Draugiem Seko Facebook Seko Twitter
 
0
418

Maikls Kolinss ir apstiprinājis, ka viņš tic dzīvības eksistencei ārpus Zemes. To viņš izdarīja ar Twitter starpniecību. Kad viņam ar haštagu #AskMichaelCollins uzprasīja, vai viņš ticot dzīvības eksistencei ārpus Zemes, viņš vienkārši atbildēja "Jā".

nbspMaikls Kolinss bija... Autors: Lestets NASA astronauts Maikls Kolinss atzīst dzīvības eksistenci ārpus Zemes
1.

 

Maikls Kolinss bija astronauts, kas kopā ar Nīlu Ārmstrongu un Bazu Oldrinu 1969. g. nolaidās uz Mēness. Viņš nav pirmais astronauts, kas ir atzinis dzīvības eksistenci ārpus Zemes. Kolinsa vienkāršā atbilde Twitter radīja veselu gūzmu ar līdzīgiem tvītiem no cilvēkiem, kas tā pat ir pārliecināti par dzīvības eksistenci ārpus Zemes.

 

Tomēr ir atšķirība, vai to atzīst kāds parasts cilvēks, vai arī astronauts, kas ir bijis uz Mēness. Tāda atbilde rada vēl vairāk jautājumu. Vai Maikls Kolinss tam tic, jo pats ir redzējis citplanētiešus? Trijotnes nokļūšana un atrašanās uz Mēness gluži nepagāja bez dīvainiem incidentiem.

 

Misijas trešajā dienā Ārmstrongs esot novērojis objektu, kas kustējies paralēli modulim. Viņš padomāja, ka tas ir tikai posms no Saturn-V raķetes un uzprasīja par to komandcentram, uz ko viņam atbildēja, ka raķetes posms atrodoties 6000 jūras jūdžu attālumā.

 

Lai padarītu šo atzīšanos vēl aizraujošāku, der atcerēties, ka Bazs Aldrins, tāpat kā Alfrēds Vordens, Edgars Mišels un Gordons Kūpers (visi ir bijušie astronauti) ir piedalījušies pētījumā un izturējuši pārbaudi ar melu detektoru par to, vai viņiem ir bijuši kontakti ar NLO. Bazs Aldrins tāpat ir vairākas reizes stāstījis par to, ka ceļā uz Mēnesi viņiem ir sekojis NLO. Lai arī Nīls Ārmstrongs nekad publiski nerunāja par NLO, ir atklātas vēstules, kas apliecina viņa interesi par šo tēmu. Viņš pat esot ticies ar NLO pētniekiem.

 

Dzīvības atklāšana ārpus Zemes krietni vien mainītu mūsu izpratni par Visumu. Vai patiešām patiesība ir tur ārā un ir daudzi, kas nevēlās pieļaut tās nokļūšanu atklātībā priekšlaicīgi?

0
418
Citi šī autora raksti:
Lasi vēl labākos rakstus:
komentāri [24]

Lai komentētu, Tev jāreģistrējas!

Reģistrēties
vai ienāc ar:
Kārtot komentārus: populārākie | jaunākie | vecākie
Rādīt bildes
Edgars Smirnovs2 avatars
Medaļa Spoks
  Edgars Smirnovs2 01.09.19 15:40  
37
0
Cik stulbam ir jābūt, lai domātu ka mēs esam vienīgās dzīvās būtnes visā visumā... Loģiski ka kaut kur ir dzīvība.. Cmoon
Grey Wolf avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas doma
  Grey Wolf 01.09.19 14:58
26
0

Tas ka esksistē ārpussemes dzīvība, ir vairāk kā ticams, to ka kautkur eksistē saprātīga dzīvība, arī.. bet to ka tā lidinās apkārt zemei- tas ir gandrīz neiespējami... 

Han Solo avatars
Medaļa RainisMedaļa Dienas domaMedaļa Rainis
  Han Solo 01.09.19 17:58
16
0

Atcerējos Man in Black pirmo filmu - kad Vilu Smitu atved uz MiB bāzi, viņš izsaka aizdomas par savu, šķiet, vēstures skolotāju, uz ko tūlīt saņem vizuālu apstiprinājumu, ka viņa ir svešā   Bet, ja nopietni - iedomājoties vien, ka zvaigžņu daudzums ir prātam neaptverams, attiecīgi arī planētu - būtu naivi iedomāties, ka mēs esam vienīgie "saprātīgie".

1k99 avatars
Medaļa BērndārznieksMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas joks
  1k99 08.09.19 16:07  
10
0

Manā pusē arī NLO ir, katru dienu pillā un lūdz pēc sīcenes, vietējie

tos ir nodēvējuši par URAL-1922, neviens nesaprot viņu valodu tāpēc

viņi paliek agresīvi un tiek regulāri ar koku dauzīti.

prettits avatars
Medaļa Veiksmes lādeMedaļa Dienas joksMedaļa Vampīru klana biedrs
  prettits 01.09.19 15:19
8
0

Arī es ticu, ka kaut kur iespējams ir vēl kāda planēta ar dzīvības formām. Visums ir tik plašs ka cilvēks visā savas dzīves laikā nespēj sasnieg tā "malu" varbūt kaut kur tālu tālu ir vēl kāda saule ap kuru rotē vairākas planētas utt. Neizpaust tas vairāk ir pašas tautas labā, lai nesāktos histērija - jo par viņiem mēs neko nezinām un ja nu viens viņa indivīds pārspēj vienu cilvēku 5x spēkā un intelektā ? Tas taču būtu dir*ā !!! Varbūt tāpēc neizietu ar viņiem uz kontaktu, jo tas nozīmētu visu cilvēku izmiršanu !? Varbūt NASA nevis izpēta kosmasu, bet mēģina mūs noslēpt no citu planētu pārstāvju redzesloka ?

Han Solo avatars
Medaļa RainisMedaļa Dienas domaMedaļa Rainis
  Han Solo 01.09.19 22:47
6
0

atbildot uz Grey Wolf komentāru " elementāri, kāda jēga atlidot milzu gabalu, u... "

Tu to nevari zināt. Un visam var būt miljons izskaidrojumu - paņemsim kaut vai idejas no filmām - kontaktu nenodibina, kamēr nav sasniegts noteikts tehnoloģiskais progress. Vai tā pati spriedelēšana - ja jau viņi ir spējuši līdz mums atlidot, kāpēc vajadzētu, piemērām, uzbrukt? - atcerēsimies kaut vai cilvēku Amerikas kontinentu atklāšanu- arī visi tādi progresīvi (salīdzinot ar indiāņiem), bet ko izdarīja ar indiāņiem? Tātad - mēs galīgi nedrīkstam neko salīdzināt pēc sava domu gājiena vai pēc savām vērtībām. Un beigu beigās- kas notiktu, ja patiesi kāds atlidotu? Viena no manām versijām - visas lielvaras mēģinātu viņus "nomedīt" un izpreparēt, lai apskatītos, kas "iekšā" un lai iegūtu tehnoloģisku pārākumu pret citiem. Mēs jau tā neciešam viens otru (baltie-melnie, arābi-žīdi, naturāļi-zilie utt.), kāpēc lai pieciestu kādu, kas nav cilvēks?

Beigu, beigās - atlidojušiem svešajiem mēs varam kļūt arī par ēdienu(resursu) - mēs taču ēdam govis, vai ne? Jo pilnīgi iespējams, ka mūsu intelekts pret govju ir tāds pats, kā pret svešo, kuri ir bijuši spējīgi līdz mums atlidot...

   

mindkiller avatars
Medaļa SpoksMedaļa TrumpeMedaļa Zoles 3000 speles
  mindkiller 08.09.19 14:37  
5
0
Vienkārša matemātika, pārāk daudz variāciju, lai nebūtu dzīvība.
Grey Wolf avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas doma
  Grey Wolf 05.09.19 06:39
4
0

atbildot uz jurikz komentāru " Mums jau Irbenē arī viens ir, tikai nez cik ... "

Irbenē? Stradā! astotais lielākais Eiropā. papildus vel tagad uzstādija vienu no šīs puslodes radioteleskopa daļām.. - tur viss notiekās.. - pilnā sparā.. Un tas patiesi priecē..

 

Par to teleportēšanos, nē - kvantu sapinums, neļauj transprtēt vielu - elektronus šādā veidā nevar nodot..  bet informāciju var.. - nu teorētiski maini tam "sapītam" kvantam spinu un viss... "šurp turp" .. skaties 0/1 ..  info nodots.. 

Penālis avatars
Medaļa Dienas joksMedaļa SviestmaizeMedaļa Jubilārs
  Penālis 01.09.19 21:40
4
0

atbildot uz Grey Wolf komentāru " Tas ka esksistē ārpussemes dzīvība, ir ... "

kā tu to zini, mums pat nav nojausmas par tehnologijaam ārpus mums

prettits avatars
Medaļa Veiksmes lādeMedaļa Dienas joksMedaļa Vampīru klana biedrs
  prettits 01.09.19 16:50
5
1

atbildot uz Blackbberry komentāru "Visumam nav malas. "

Kā tu zini, esi bijis ? Neviens nezina , kas tā par telpu kurā atrodas visas planētas. Prāts vienkārši nepiļauj domu ka kaut kas var būt bezgalīgs !!!

Grey Wolf avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas doma
  Grey Wolf 02.09.19 10:03
3
0

atbildot uz jurikz komentāru " Arī tas, ka mēs jau kādām attīstītām būtnēm ... "

Tieši tā.. par to arī saku..  Iespēja ka mēs esam pamanīti ir, padomājot loģiski, rādio signāli jau ir nepilnus 100 gaismas gadu attālumā, tajā "burbulī", ir tūkstošiem zvaigžņu... 

Arī citplanētu uzskaite, gan jau tiem "svešajiem" notiek, cilvēce pati jau uzskaitijusi vairākus tūkstošus citplanētu..   civ ilizācija kas attīstijusies tālāk, noteikti jau tādu  daudzplanētu sistēmu kā mūsējā ir pamanījusi.  Būtu grūti nepamanīt zvaigzni kas lēkā kā sajukusi.  Astoņas planētas atstāj pietiekamu iespaidu uz Sauli.

- Bet atlidot, tūkstoš gaismas gadus maskēšanās režīmā, un uz 10 minūtēm ieslēgt visus prožektorus - tas ir vienkārši apsurdi.. 

Banančiks00 avatars
Medaļa MērisMedaļa KomiķisMedaļa Aspazija
  Banančiks00 04.09.19 08:48  
3
0
Gan jau parakstīts kāds slepens papīrs, kas liedz izpļāpāties…
jurikz avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas doma
  jurikz 02.09.19 12:13
3
0

atbildot uz Grey Wolf komentāru " Noteikti piekrītu..  Es vienmēr esmu ieņ... "

Radioteleskopu pamatmērķis jau nav civilizāciju meklējumi, cik saprotu. Tie "redz" tālu atceļojušu EM starojumu, kas pavājinājies līdz radio frekvencēm.

Kvantu sapinuma (tā laikam viņu latviski sauc) fundamentu jau daudzi noteikti ir novērtējuši, tikai viena problēma laikam ir to saistīto kvantu dabūt tur prom kaut kur, lai varētu sākt ar to operēt

 

Grey Wolf avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas doma
  Grey Wolf 02.09.19 11:28
3
0

atbildot uz jurikz komentāru " Tas arī, protams, bet man tomēr gribas domāt,... "

Noteikti piekrītu..  Es vienmēr esmu ieņirdzis par tiem kas citas civilizācijas meklē ar rādioteleskopiem.. 

Pat tepatās uz Zemes, paņem 30 gadu vecu radioaparātu, un varēsi "uzķert" labi ja 1 vai 2 radio stacijas.. 

Pagājuši tikai 30 gadi un garo viļņu rādio vairs neraida. tāpat TV vairs metrīgajos neraida.. Kopējā informācijas plūsma uz zemes ir pieaugusi daudzus TŪKSTOŠUS reižu, izstarotie rādioviņi ir samazinājušies simtiem reižu - un tas nepilnos 30-40 gados..   - bet nevar teikt ka citas civilizācijas neizmanto rādioviļņus- tie tomēr ir gana efektīvi, it īpaši tuvām distancēm.. 

Teiksim sērkociņus izmantojam joprojām - jo tie ir sasnieguši savu maksimālo potenciālu - neko jaunu vairs nevajag. Tā tas ir ar daudzām lietām teiksim adata - "izgudrota" 20 tūkstošus gadu atpakaļ, bet ideja tā pati..

Tās pats ar radio- elektromagnētiskie viļņi jau nekur nepazudīs.. 

Bet tāliem kosmiskiem sakariem viņi ir nelietderīgi, tur jāmeklē cits princips..  es domāju ka tas varētu būt kvantu sasaiste. Divi savstarpēji sasaistīti kvanti, spēj nodot informāciju momentāli. apējot gaismas atruma ierobežojumu. Jau tagad pētījumi notiek visā pasaulē. aparatūra gan ir milzīga - bet tās samazināšana ir tikai laika jautājums.. 

Grey Wolf avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas doma
  Grey Wolf 01.09.19 22:01
3
0

atbildot uz Penālis komentāru " kā tu to zini, mums pat nav nojausmas par te... "

elementāri, kāda jēga atlidot milzu gabalu, un tad nolaupīt fermera džo sievu, un nokillerēt viņa vienīgo govi?

Neliekas ka daudz loģiskāks izskaidrojums būtu ka fermeris džo savu sievu noracis, jo šamam no viskija aizbrauca jumts.. 

Tas par tiem N-tajiem NLO, kurus masveidā redz ASV fermeri, un meksikāņu bomži.. 

Tas pats, nolidot milzu gabalu un nestāties kontaktos..  tātad daudz loģiskāks secinājums ir ka viņu šeit vienkārši nav.. ja arī ir, tad sēž kautkur attālāk neredzmības režīmā un novēro, bet tas arī ir bezjēdzīgi, jo no attāluma cilvēci neizpētīsi, izveidot klonu, vai biorobotu.. no kā tad tas informāciju iegūs, no tā pašā fermera džo sievas? vai meksikāņu bomžiem?  Daudz loģiskāk aprunāties ar zinātniekiem, pretī iedodot kautkādu nenozīmīgu tehnoloģiju - teiksim kā uzlabot pārtikas iegūšanu.. 

Saliekot visu to kopā, var gandrīz droši teikt, ap zemi viņi nelidinās.. 

Blackbberry avatars
Medaļa Admins iesakaMedaļa Moderatora favorītsMedaļa Admins iesaka
  Blackbberry 01.09.19 16:25  
4
2
atbildot uz prettits komentāru " Arī es ticu, ka kaut kur iespējams ir v... "

Visumam nav malas.
jurikz avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas doma
  jurikz 05.09.19 09:20
2
0

atbildot uz Grey Wolf komentāru " Irbenē? Stradā! astotais lielākais Eirop... "

Vielu jau netransortēs. Cik sapratu idejiski - "izejvielu komplekti" otrā pusē ir, tikai atlasa vajadzīgās elementārdaļiņas un saliek to stāvokļus identiski kā teleportējamam objektam. Protams, fantastika šobrīd, bet es par teorētisko vairāk

jurikz avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas doma
  jurikz 04.09.19 10:14
2
0

atbildot uz Grey Wolf komentāru " Nu radioteleskopus izmanto tie NLO meklētāji ... "

Mums jau Irbenē arī viens ir, tikai nez cik vairs strādājošs

Kvantu sapinuma perspektīva esot tāda, ka teorētiski pat varētu teleportēt cilvēku. Teorētiski!

Vienā aparātā "nolasa" visas cilvēka elementārdaļiņas, otrā aparātā saģenerē tādas pašas vajadzīgajos stāvokļos. Jautājums - vai tāds "no jauna" uzražots cilvēks, bet identiskā stāvoklī elementārdaļiņu izpratnē ir tas pats cilvēks vai nē. Izrādās, ka jā, nu tā vismaz daļa zinātnieku domā

Grey Wolf avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas doma
  Grey Wolf 02.09.19 12:51
2
0

atbildot uz jurikz komentāru " Radioteleskopu pamatmērķis jau nav civilizāci... "

Nu radioteleskopus izmanto tie NLO meklētāji - veselu teleskopu( no dadziem maziem) ir uzbūvējuši- un izmanto tikai lai "kalusītos" ..   

 

Nu jā, jānogādā tās otrs aparāts ir - bet padomā- tepat Saules sistēmā - robotu varētu vadīt online, nevis plānot komandas. un gaidīt 20 minūtes atbildi, kamēr šamais jau sevi nobeidzis..  Tagad robots pusgadā nobrauc pāris simtu metru, tā - pāris simtu kilometru..  Nevajag nekādas milzu antenas, neliela vadības pūlts ... iedomājies kādas perspektīvas?

A fiziski nogādāt.. nu tas paliks.. 

 

 

jurikz avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas doma
  jurikz 02.09.19 11:16
2
0

atbildot uz Han Solo komentāru "Tu to nevari zināt. Un visam var būt miljons iz... "

Pilnīgi piekrītu, ka diez vai korekti ir spriest par citas augstas civilizācijas domu gājienu un rīcības loģiku pēc mūsu uzskatiem un prāta spējām. Un tieši tāpēc, piekrītu Wolfam - nav nekādas jēgas nolaupīt fermera sievu vai uzsākt šeit iebrukumu, jo tāds ir cilvēka domu gājiens Salīdzini Amerikas atklāšanu ar to, ka šodienas cilvēks arī zina par Amazonas džungļos mītošajiem indiāņiem, kuri neko par apkārtējo pasauli nezina. Vai tad viņus iznīcina? Ar dažiem pat kontaktus necenšas nodibināt.

Vienīgais izņēmums, manuprāt, būtu tāda situācija, ka divas stipri līdzīgas un ne pārāk attīstītas civilizācijas dzīvo salīdzinoši tuvu, kur viena par gramu attīstījusies ātrāk un spējusi nokļūt pie otras. Amerikas atklāšana varētu būt šis piemērs. Ar indiāņiem neviens nekarotu, ja tie būtu skudras