Lidmašīnu posms Nr. 19. (Diezgan garš)
1945. gada 5. decembrī pulksten 14.10 piecas Avanger tipa torpēdnesējas lidmašīnas, motoriem rēcot, aizdrāzās pa Loderdeilas forta jūras kara aviācijas bāzes skrejceļu,dodoties ceļā uz..visā aviācijas vēsturē visnoslēpumaināko atgadījumu. Šim lidmašīnu posmas bija paradzēts doties parastā patruļlidojumā - 160 jūdzes uz austrumiem, 40 jūdzes uz ziemeļiem un pēc tam 120 jūdzes taisni atpakaļ uz bāzi. Kopējais laiks - 2 stundas. Parasti šī tipa lidmašīnās bija 3 vīru apkalpe, bet viens nebija ieradies, varbūt tā bija sagadīšanās..bet velnišķīgi veiksmīga, jo tā viņam izglāba dzīvību. Pārējiem 14 vīriem mājās nebija lemts atgriezties.(15:3=5a pkalpes. 15 - 1 = 14 bojā gājušie.)
Visas lidmašīnas tika pārbaudītas pirms lidojuma, visi mērinstrumenti bija perfektā kārtībā. Pēc izlidošanas pirmā vēsts pienāca 15.45, laikā , kad viņiem vajadzētu jau pieprasīt nosēšanās atļauju. Bet ziņojums bija pavisam savādāks un ļoti dīvains: "Kontroltorni, šis ir neparedzēts gadījums," teica nobažījusies balss. "Šķiet, ka esam nomaldījušies no kursa. Mēs nevaram saskatīt zemi...atkārtoju...mēs nevaram saskatīt zemi!"
Uz jautaju "Kāda ir jūsu atrašanās vieta?", sekojošā atbilde radīja lielas bažas torņa operatoru vidū, jo atbilda bija neskaidra, jo pilots ziņoja, ka viņš nezinot, kur viņi atrodas, jo mērinstrumenti nerādot pareizi.
Pienāca ziņojumi arī par to ,ka okeāns neizskatoties tāds ,kādam tam vajadzetu izskatīties. Arī tas ,ka piloti neredz sauli.
Pulksten 16.25 gaisā pacēlās milzīgā "Martin Mariner" lidlaiva ar trīspadsmit vīru apkalpi, lai dotos palīgā posmas Nr. 19.
Pēc kāda laika mēģināja izsaukt "Martin Mariner" pa radio, bet no lidmašīnas netika dots nekāds signāls.
Visi bija šokā. 19.04 kāds Maiami kontroltorņa operators iztvēru vāju un ļoti tālu signālu: "FT..FT..." Tie bija posma Nr. 19. izsaukuma burti, ko neviens cits nelitotu. Taču šis ziņojums tika saņemts 2 stundas pēc tam ,kad šīm posmam vajadzēja būt izlietojušam pēdējo degvielas lāsi. Pēc tam iestājās pilnīgs klusums. Mēģinājumi nodibināt sakarus turpinājās visu nakti, bet bez rezultātiem. Nākamajā dienā okeānu vagoja 21 kuģis un debesīs zigzagoja 300 lidmašīnu, bet atrast jeb kādas atliekas neizdevās.
Militārie speciālisti bija šokā un pilnīgā neizpratnē. Sešas lidmašīnas un 27 vīri - kā gan visi varēja pazust tik samērā nelielā teritorijā? Tomēr tie pazuda. Un tas notika Bermudu trijstūrī.
Lidmašīna "Star Tiger".
1948. gada 30. janvārī agrā rīta stundā "Tudor IV" markas aviolaineris "Star Tiger", kas piederēja britu aviosabiedrībai "British South American Airways", noraidīja radiogrammu Bermudu kontroltornim, paziņojot savu atrašanās vietu un apstiprinot, ka viss esot kārtībā un ka ierašanās gaidāma sarakstā paradzētējā laikā. Tā bija pēdējā vēsts, kas jebkad tika saņemta no šī prāvā aviolainera. Meklēšanu uzsāka, pirms vēl atausa diena; desmit kuģi un vairāk nekā trīsdesmit lidmašīnu metodiski pārmeklēja visus okeāna rajonus, ko lidmašīna būtu varējusi sasniegt. Nekas netika atrasts.
Meklējumu turpinājās vairākas dienas, līdz beidzot meklētaji atzina sakāvi un pārtrauca meklēšanu.
Ilgā civilās aviācijas ministrijas vadītā izmeklēšana izteica norādi, ka "kaut kāds ārējs cēlonis droši vien izrādījies spēcīgāks gan par apkalpi, gan lidaparātu".