local-stats-pixel fb-conv-api

Sw 20213355

Skyway-2020: galvenie tehnoloģiskie sasniegumi un ne tikai

Pandēmijas dēļ daži SkyWay plāni pagājušajā gadā bija jākoriģē. Tomēr galvenais darbu virziens bija nemainīgs – projekta inženieri un konstruktori gada garumā turpināja pilnveidot stīgu transporta tehnoloģiju. Tā kā Uzņēmums ir koncentrējies uz jauninājumiem, starptautiskajiem kvalitātes standartiem un uzlabojis risinājumus inženierijas un virszemes transporta celtniecībai, tas ir uzrādījis stratēģisku izaugsmi Austrumeiropā un MENA. Transporta Inženierijas kompānijas galvenais jaunievedums ir patentēta tehnoloģija Prestressed Track Structure (PTS), kas samazina transporta sistēmas būvniecības un ekspluatācijas izmaksas par vairāk nekā trešdaļu salīdzinājumā ar standarta monosliedes ceļu. PTS izmaksā pusi no dzelzceļa cenas un piecas reizes zemāka, nekā būvējot autoceļus. Uzņēmuma detalizēto transporta risinājumu unikālās priekšrocības ietver jaunākos sasniegumus elektrisko, ātrdarbīgo, videi draudzīgo transporta un kravu pārvadājumu jomā.

Lūk, galvenie tehnoloģiskie sasniegumi un ne tikai, kurus realizēja kompānijas grupas darbinieki un tās partneri:

-Inženieri modernizēja velšanās virsmu uz smagās estakādes SkyWay, kas ievērojami palielināja transporta kustības laidenību.

-2020. gadā Unitsky String Technologies ieguva 26 jaunus starptautiskus patentus un reģistrēja 13 preču zīmes.

-Pilnībā noslēdzies 400 metru vieglās līnijas būvniecības un apdares etaps Sārdžas Inovācijas centrā. Tāpat noslēdzās Ekonama apdare, ieskaitot galvenās komunikācijas.

Uzņēmums veiksmīgi apstiprināja un pagarināja Starptautisko sertifikātu par ekoloģisku atbilstību ISO14001 (auditors bija SAI Global). Pašreizējais standarts sniedz uzņēmumiem instrumentu, lai samazinātu ietekmi uz vidi, vienlaikus saglabājot ražošanas rentabilitāti.

Visi procesi, kas saistīti ar transporta risinājumu izstrādi un ražošanu, ir modernizēti uz inovatīvām tehnoloģiskām platformām, piemēram, Dassault Systèmes, kas nodrošina arī tehnoloģiju NASA, Airbus un Boeing.

– Bija modernizēta vieglā/ mīkstā trase – viena no pirmajām parka trasēm. Tagad SkyWay varēs braukt caur starpbalstiem bez ātruma samazināšanas.

Marina Gorkā (Baltkrievijā) ir uzprojektējuši un sākuši būvēt 6. smago trasi transporta testēšanai, kas vēlāk dosies uz AAE tālākiem testiem.

SkyWay speciālisti ir projektējuši un uzsākuši divu jaunu smagu transporta veidu izgatavošanu, Tuvo Austrumu apstākļiem.

Šārdžas Inovācijas centrā sākās starpbalstu būvniecība ceturtajai līnijai ar laidumiem no 250 metriem.

– Baltkrievijā pilnībā pabeigta testa kravas līnijas realizācija.

Šie ir spilgtākie notikumi kompānijas dzīvē, bet vē ļoti daudz ir palicis, ko mēs neredzam, kas tiks pamazām atklāts. 2021 gads būs ļoti iepriecinošs.

68 74 3355 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 3355

0/2000

emotion Jēziņ, kāda te ņemšanas notiek - ahu*etcs.emotionemotion

2 0 atbildēt

''...ir iespēja, ka es no tevis atpērku tavas nelaimīgās akcijas, bet tev ar mani nebūs nekāda darīšana, viss notiks tādā pašā veidā, kā tas notika tev viņas pērkot, tu esi ar mieru uz ko tādu, ja tas būs iespējams?'''

============================================================

Nopērc! Ar šodienas diskontu, lai Skaivejists vismaz x6 ir uztaisījis nevis x2000%. Šodien taču diskonts vairs nav 600, bet 100, pareizi?

2 0 atbildēt

Pofig.Kā buus taa buus ar to Skyway.Neko nekomentēšu vairs🙂)))

2 0 atbildēt

Is SkyWay a good investment?

This is a complete scam. First, they were selling shares without a prospectus then it was something else etc etc etc. Now they are disowning the other companies they started to collect money and telling people it had nothing to do with them. "Sorry", you have lost your money

2 0 atbildēt

"...lūk tu pats pateici, ka ar kuģi nav izdevīgi vest mazus konteinerus, pareizi? tieši tā pat, kā ar kravinieku un tādēļ to arī galvenokārt vienkārši nedara, jo par lielāku konteineri arī var nokāst vairāk naudas, kas arī ir faktors. Nav risinājumi tādiem maziem konteineriem, bet SW tehnoloģija parāda kārtējo reizi to, cik tā ir eloastīga un nevienam nebūs jāpārmaksā."

===============================

Tu, Astrāli, tā arī neesi sapratis, kas ir konteiners un kāpēc tie tika ieviesti un standartizēti. Centīšos tev vienkārši izskaidrot. Reiz kāds kravas auto šoferis ļoti ilgi ostā gaidīja, līdz krava no viņa auto tiks iekrauta kuģī. Un viņam radās doma, kā būtu, ja auto nebūtu jāizkrauj? Ja varētu visu kravas kasti iekraut kuģī ar vienu rāvienu. Tad kādus 10 gadus vēl pastrādāja, nopirka vecu kuģi, pielāgoja dažus stiprinājumus un sāka kravu kraut gatavās kastēs. Un aizgāja! Vēlāk ļoti daudzi saprata, ka tā ir baigā štelle, jo kravas varēja kraut kastēs, kamēr kuģis vēl nav ienācis ostā. Un vispār, kasti varēja aizvest pie katra klienta, piekraut un atvest atpakaļ uz ostu. Un visi sāka ražot savas kastes katrs pēc saviem izmēriem. Bet ātri visi attapās, ka nepieciešams kaut kā to lietu standartizēt, lai to pašu konteineru varētu vest gan ar auto, gan ar vilcienu, gan ar kuģi, jo nav zināms, kur konteiners tiks izmantots kā tara nākošajā fraktā. Un tā visi novienojās par TEU - standarta 20" konteineru. Lielie konteinerkuģi, kuri iet uz/no Ķīnas ir pat ar 20 000 TEU ietilpību. Tas ir 10 000 gab 40" konteineru!

Un tagad pastāsti man, lūdzu, kuram ir laiks, lai krāmētos ar Junicka parodijām? Es tev varu droši apgalvot, ka vedot pa jūru, lētāk būs sūtīt pustukšu 20" konteineru, nevis muģīties ar kastītēm, kuras jāsūta ar kurjerpastu. Konteinerpārvadājumi ir domāti klientiem, kuriem ir ko sūtīt. Citādi junickis tūlīt izdomās mikrokonteinerīti kurpju kastei un izgudros jaunu mikrotrasīti apkārt pasaulei. Tā pat kā izdomāja pedāļminamo SW un saprata, ka neviens negrib mīties.

2 0 atbildēt

"Tas Beemcar bija domāts kā SW, tikai tik es zinu personīgi, ko man pateica viens cilvēks, ka Beemcar ir iesaistīts projektā un nodarbosies ar ražošanu."

=============================

Astrāli, FAIL! FAIL! FAIL! FAIL! FAIL!

Muļķis esi? Līgums ir ar BeemCar! Ja būtu līgums ar Junicki, tad teiktu, ka ir līgums ar SW, bet apakšuzņēmējs ir BeemCar. Bet nē! Arābiem sadarbība ir ar BeemCar! Un ko tagad Junickis frēzēs ar abām HAAS frēzēm? Baltkrievu babuškām pievīlēs atslēgas? Ha, ha, ha, ha!

2 0 atbildēt

"Varu tev ieteikt vienu, ja tu būtu strādājis par apkopēju un istabeni, tad tev arī būtu brīvā nauda, kuru varētu investēt, bet tā, kā tādi kā tu, kuri nu ļoti stulbi ierēc par tiem, kas kaut ko dara, parasti atrodās ārpus borta 🙂 saproti? ārpus borta."

=================================

Ha, ha, ha! Lēti, Astrāli, ļoti lēti. Man viss ir kārtībā. Ļoti šaubos, ka tu, atgriezies savas dzīves nogalē Latvijā, varēsi atļauties to kas man pieder šodien un piederēs kādreiz. Man jau nav žēl, ka tu skrien pakaļ savam "muļķu zeltam" SW lohatronā, man besī, ka tu aģitē to darīt arī citus.

2 0 atbildēt

"Tas Beemcar bija domāts kā SW..."

===============================

Nē, es nevaru beigt ņirgt! Nu kur tādi idioti dzimst? Viņam skaidri un gaiši pasaka, ka arābiem līgums ir ar BeemCar, bet viņš kaut ko vēl nevar saprast un fantazē par savu skameru lohatronu. To pašu, kurš viņu tikko jau publiski piesmēja.

2 0 atbildēt

Atstrāli, tu te piemini Suecas kanālu. Redzi, šim konteinerkuģim kravnesība ir 20 388 TEU konteineri. Tie ir 20" konteineri, 40" attiecīgu divas reizes mazāk. Junickim būtu nepieciešami 10 000 - 15 000 Junikonti, lai izkrautu tikai šo vienu kuģi! Un cik simtus hektārus aizņems šie Junikonti, kad tie nebūs nepieciešami?

2 0 atbildēt

Cilvēki ir palikuši debili ,naivi ticot kautkādam Struņickim kurš savos 71gados nav spējis neko realizēt vairāk kā viņu apmuļķošanu un apkrāpšanu,stāstot pasakas par bagātām vecumdienām tajā pašā laikā dzīvojot kā niere taukos kamēr lētticīgie Buratīno gaida dividendes un iespēju tikt pie peļņas.😄

2 0 atbildēt

Astrāli.SW neko nav realizējuši komerciāli šo 7gadu laikā lai neteiktu ka ir SCAM.

2 0 atbildēt

"...SW uz to visu spēj ekonomēt miljardus, saprati tagad?..."

================================

Līdz šim SW ir apjājis kādu pusmiljonu lētticīgu cilvēku un iztrallinājis kādu miljardu dolāru ofšoros. Neredzu nekādu ekonomiju. Sākumā būtu jāatgūst iztērētais un tad būtu korekti runāt par ekonomiju vai peļņu. Bet, kā tu pats saproti, tad nekas tāds nekad nenotiks.

Lai ekonomētu miljardus, apgrozījumam jābūt desmitos un simtos miljardu. Cik ir SW apgrozījums?

2 0 atbildēt

Ai, pietiks beidzot te strīdēties gadiem. Būs vien jāpiekrīt Astrālim, ka SW ir neslikti izdevies naudas pelnīšanas pasākums, kurš eksistēs un dāsni dalīsies ar digitālām daļām, akcijām, koiniem, tokeniem, kamēr vien muļķi nesīs uz turieni savu fiat naudu.

2 0 atbildēt

Astrāli, kāpēc tā institūta mājaslapā nav ne ziņas, ne miņas par tādu institūta direktoru Belyi O.V.? Un kāpēc tas skricelējums ir bez datuma?

2 0 atbildēt

"Kādēļ tas par šo nekomentēji?

"Представители делегаций проявили большую коммерческую заинтересованность в системе электрического надземного транспорта и обратили внимание на рост интереса в MENA-регионе к инновационным транспортным комплексам, отвечающим особым требованиям линейных городов, в создании которых заинтересованы правительства."

=============================

Un atkal - kas šo saka? Kurš tiek citēts? Kā izpaudās "проявили большую коммерческую заинтересованность"? Tas ir pierādāms fakts vai atkal "iespējamais scenārijs"?

Tu taču saproti, ka tie ir tukši vārdi bez seguma.

2 0 atbildēt

Astrāli man te viens neoficiāls avots ziņoja ka troļļiem šogad būs Kuzjas māte.😄😄😄😄

2 0 atbildēt

Kāda starpība? tad kad būs IPO, tad arī būs. Viņi labāk zina, kad un ko ir jādara.Tev galvā ir tikai $, bet tev sajēgas nav, kas tur notiek vispār un kas ir jādara, lai tos $ dabūtu, tā kā atliek vien gaidīt.

2 0 atbildēt

bet to, kā tiek attalgoti sākotnējie investori investējot jebkurāinovācijā, mēs visi ļoti labi zinām.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, , ,

Un kātad viņi tiek " atalgoti"???? Solīto trīs gadu vietā jau septiņus sēž bez centa kabatā un sēdēs kamēr Junickijs dzīvos kā niere taukos 😄😄😄

2 0 atbildēt

"Uz tā kuģa atrodas 20 000 konteineri un 24 stundu laikā iet mīnusā 100 miljoni dolāru. T tas ko tu Pliiner lūk no manis saprast negribēji, pareizi?"

=================================

Tas ko tu, muļķi, nesaproti ir tas, ka tie zaudējumi nav no šī kuģa dīkstāves. Pasaules tirdzniecība neapstājas tāpēc, ka viens šāds kuģis, piemēram, ieiet dokos uz remontu uz mēnesi. Zaudējumi ir tāpēc, ka šis kuģis ir nosprostojis ļoti svarīgu transporta koridoru, rindā gaida virs 150 kuģiem un pārējie jau ir atmetuši ar roku un kuģo apkārt, tādējādi ļoti palielinot transportēšanas izmaksas. SW nekādi nerisinātu šo problēmu.

Ir naivi iedomāties, ka kāds kādreiz ļaus Junickim būvēt savas troses krustu šķērsu pa pasauli kā viņš uz kartes sev jau sazīmējis. Apkrāmēs ar muitām un nodokļiem tās kravas tā, ka Junickim vēl būs jāpiemaksā, lai kaut vienu konteineru nofraktētu.

2 0 atbildēt

"Pagaidi, pirms Pliiners tur ir kaut ko saskaitījis, tad atbildiet man kāds no jums! kādi tad ir apgriezieni SW dzinējiem? atbilde ir tāda - jūs to neziniet un es kārtējo reizi parādu to, ka jūs vienkārši runājiet par lietām, kuriem pašiem nav nekādas zināšanas."

===============================

Protams, ka mēs nezinam, kādi ir apgriezieni SW elektrodzinējam. Labi. Bet tu pats arī nezini! Vēl vairāk tu nezini, kādas batarejas būs šajos ekoloģiskajos SW transportos! Uzraksti caur supportu no sava kabineta, lai tev kā investoram atbild uz šiem jautājumiem. Redzēsi, ka tur arī neviens neko nezin!

2 0 atbildēt
« 1  2  3  4  5 »