local-stats-pixel fb-conv-api

Skyway 662620

Reklāma
Reklāma

Kā tiek nodrošināta pasažieru drošība SkyWay transportā?

Ietekme uz vidi, transporta ceļu īpatnības un motora uzticamība – transporta tehnoloģiju drošība ietver daudzus aspektus. No transporta drošības līmeņa cilvēkiem un videi, ir tieši atkarīgas tā tirgus izredzes.

SkyWay tehnoloģiskās īpatnības ļauj mūsu transportam nodrošināt augstu drošības līmeni kravas un pasažieru pārvadājumu jomā, kas nav sasniedzams pašreizējiem transporta tirgus pārstāvjiem.

No jaunā video jūs uzzināsiet, kuri risinājumi nodrošina visaugstākos SkyWay transporta drošības standartus.

Anatolijs Junickis iemācīja Unibus-u reaģēt uz cilvēkiem

Stīgu transporta izgudrotājs Anatolijs Junickis personīgi pārbaudīja stīgu transporta objektu atpazīšanas sistēmas. Tagad mēs varam skaidri apgalvot, ka Unibus-s var atpazīt cilvēku neatkarīgi no tā, ko viņš dara: skrien, slēpjas aiz balsta vai stāv uz ceļa.

SkyWay sistēmā visa komunikācija notiek vairāku metru augstumā, tā ir droša cilvēkiem, dzīvniekiem un sauszemes transporta līdzekļiem. Tomēr, ir ceļa posmi, kuros būtu ieteicams būvēt ceļu nelielā augstumā. Līdz ar to radās nepieciešamība iemācīt mašīnām ne tikai komunicēt savā starpā vai mijiedarboties transporta tīklā, bet arī reaģēt uz neplānotām spontānām darbībām. Un, pirmkārt, uz cilvēku.

Jauna drošības sistēmas pārbaude deva iespēju pārliecinaties, ka ne putns, ne ceļā esošs objekts, ne skrienošs cilvēks nevar kaitēt junibusam. Pateicoties stīgu tehnoloģijām, jums nebūs jāuztraucas par to, kā jūsu tuvinieki nokļuva no vienas pilsētas otrā, bet ceļojuma laikā varēsiet pa logu vērot tikai asfalta neskartas ainavas.

TV kanāls MŪSU: VTL – labākā alternatīva raķetēm

16.augustā Ukrainas televīzijas kanālā «Mūsu. Maksi-TV» iznāca sižets, veltīts SpaceWay — inženiera Anatolija Junicka projektam par kosmosa bezraķešu industrializāciju. Sižets stāsta par visplanētas transportlīdzekļa (VTL) projektu, kas kosmosa apguvi paceļ pilnīgi jaunā līmenī.

Kosmoss – burtiski neizsmeļams resursu avots. Galvenā tā rūpnieciskas apgūšanas problēma joprojām ir augstās izmaksas preču piegādei orbītā, kas galvenokārt saistītas ar mūsdienu piegādes transportlīdzekļu zemo efektivitāti.

Atgādinām, ka 21. jūnijā Baltkrievijā notika II Starptautiskā zinātniski-tehniskā konference «Kosmosa bezraķešu industrializācija: problēmas, idejas, projekti», kurā piedalījās zinātnisko aprindu pārstāvji no visas pasaules.

Tropu junikars dodas uz Šārdžu

Junikars U4-431-01 (tropu junikars) ir sekmīgi nokārtojis rites testus EkoTehnoParkā un gatavojas nosūtīšanai uz Šārdžas Inovatīvo zinātnisko pētījumu tehnoloģiju parku AAE. Transportlīdzekļa pieņemšanu veica personīgi SkyWay ģenerālkonstruktors Anatolijs Junickis.

Šo SkyWay ritošā sastāva modeli esam izstrādājuši speciāli ekspluatācijai Tuvo Austrumu klimatiskajos apstākļos. Atšķirībā no sava priekšgājēja, mašīna ir aprīkota ar dubultu galvenās piedziņas komplektu, lai palielinātu jaudas rezervi, uzlabotu dzesēšanas sistēmu un dubultu mikroklimata sistēmu pasažieriem, kā arī salonu VIP izpildījumā.

Atgādināsim, ka SkyWay inovāciju centrs (SWIC) Šārdžā – ir zinātniski pētnieciskais klasteris, kas palīdzēs parādīt SkyWay tehnoloģijas efektivitāti, izejot Tuvo Austrumu un Āzijas tirgos. Centrs prezentēs visu veidu pilsētas un kravas transporta kompleksus: piekares un uzkares, viensliedes un divsliežu, ar elastīgu, pusstingru un stingru ceļa struktūru, būtiski pilnveidotus un uzlabotus.

SkyWay speciālisti SWIC veiks jauno transporta veidu un infrastruktūras risinājumu pārbaudi un sertifikāciju, kā arī izveidos savas pētnieciskās laboratorijas turpmākai tehnoloģiju attīstībai. Perspektīvā Centram ir jākļūst par daļu no SRTIP infrastruktūras – Šārdžas zinātniskajā pētniecības un tehnoloģiju parkā, kura sastāvā tas ir iekļauts.

Kravu pārvadājumi SkyWay stilā

SkyWay ražošana: jaunais korpuss nodots ekspluatācijā

SkyWay projektēšanas organizācijas teritorijā atklāta jauna ēka, kurā atradīsies SkyWay ritošā sastāva un citu stīgu transporta kompleksu elementu montāžas iecirknis.

Sarkano lenti pie ieejas jaunajā ēkā pārgrieza SkyWay Technologies Co ģenerāldirektore Nadežda Kosareva un ģenerāldirektora vietnieks ražošanas jautājumos Aleksejs Savins. SkyWay ģenerālkonstruktors Anatolijs Junickis pasākumā nevarēja piedalīties, jo bija darba braucienā AAE.

Jaunās darbnīcas, apvienojumā ar administratīvo ēku, kopējā platība ir aptuveni 1200 м². Tajā ir uzstādīts balsta krāns-sija ar 10 tonnu celtspēju, kā arī paredzēta noliktava ar atsevišķiem vārtiem. Tuvākajā laikā uz turieni tiks pārvietots esošais montāžas iecirknis, kura vietā tiks izvietota jaunais mehāniskās apstrādes aprīkojums.

Jaunā teritorija paātrinās metālkonstrukciju, SkyWay ritošā sastāva un tā sastāvdaļu mazsēriju ražošanu, lai atbalstītu projektus Apvienotajos Arābu Emirātos.

 

SkyWay kanālā TOP-Five

Populārais YouTube izklaides kanāls «TOP-Five» kura auditorija pārsniedz 4 miljonus abonentu, ir publicējis pārskatu par perspektīviem risinājumiem, kas tuvākajā nākotnē var aizstāt tradicionālos transporta veidus.

Video autori ir novērtējuši trīs ambiciozākos projektus, kas pretendē uz nosaukumu «nākotnes transports», viens no kuriem — SkyWay.

EkoTehnoParkā atklāts jauns SkyWay izmēģinājumu komplekss

EkoFesta 2019 laikā festivāla viesi pievērsa uzmanību jaunajiem SkyWay EkoTehnoParka objektiem. SkyWay ģenerālkonstruktors Anatolijs Junickis savā  ziņojumā paskaidroja to rašanās iemeslu:

«Piemēram, lai testētu atsevišķus agregātus un mezglus, mēs pat uzbūvējām laboratoriju kompleksu – tas atrodas pa labi aiz jums, aiz sestās līnijas, kas tiek būvēta. Drīz tur pilnā sparā notiks mūsu sliežu, riteņu, strāvas savācēja dažādu konstrukciju testi – uz nodilumu, troksni un izturību. Dažas tur esošās telpas ir pastiprinātas ar bruņu aizsardzību, jo, piemēram, saplīstot testa ritenim pie ātruma vairāk nekā 500 kilometru stundā, fragmenti var lidot līdz pat vairākiem simtiem metru. Līdzīgi gadījumi ir notikuši gan autobraucējiem, gan dzelzceļa darbiniekiem, un mēs vēlamies no tā izvairīties jau projektēšanas stadijā. Šie pētījumi mums ir nepieciešami, lai apsteigtu visus un uz visiem laikiem.

Jaunā video intervija ar SkyWay Technologies Co stendu izmēģinājumu biroja vadītāju Vasiliju Muravski stāsta par izmēģinājumu platību atklāšanu, kur notiks atsevišķu ritošā sastāva mezglu un SkyWay ceļa struktūras elementu rūpnīcas testi. Testu nogabals tika nodots ekspluatācijā pavisam nesen, un šobrīd tas tiek papildināts ar dažādu stenda aprīkojumu.

« 1  2  3 »
96 74 2620 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 2620

0/2000

Wikipēdijā ir ļoti daudz info par kompāniju: https://en.wikipedia.org/wiki/SkyWay_Group

Company structure[edit] 

SkyWay Group consists of numerous subsidiaries. The SkyWay Group deals with construction of the technology through numerous subsidiaries. SkyWay Group of Companies controls SkyWay Capital which was launched in 2014 to self-finance the projects.[6] They also own and control other companies like "SWIG International Ltd." registered in London and "SkyWay Capital Inc." which is registered in Saint Lucia. These companies function to collect funds for SkyWay projects.[5]

Established in Belarus,[10] operated from an office complex in Minsk[11] and registered under business names including "Euroasian Rail Skyway Systems Holding Ltd.",[12] "First SkyWay Invest Group Limited"[13][14] and "Global Transport Investment Inc."[15] in places like the British Virgin Islands, London and Saint Lucia.[6] It has been documented that companies in the SkyWay Group seek potential investors all over the world for the development of an elevated rail transport technology they refer to as SkyWay.[5]

0 1 atbildēt

SkyWay transports jau ir Kazahstānas mācību materiālā 11. klasei emotion Turklāt Krievijā vienā no Institūtiem arī pasniedz par SkyWay tehnoloģiju, kā tieši transportu.

0 1 atbildēt

Не совсем верно так рассуждать. Во-первых, не известно как наши доли преобразуют в конечные акции, не обязательно один к одному. Во-вторых, помнится еще с В.Бабуриным это обсуждали в чате и он сказал, что цена формируется исходя из доступного объема к продаже, а не общего кол-ва акций. Насколько помню приводил к примеру Фейсбук. Но факт остается фактом, что на IPO компании не выходят с ценой в один доллар).

Tas pats ir piemēram ar kriptovalūtām, ka tiek ņemti vērā nevis kopējais apjoms XRP, bet tikai tie, kas ir cirkulācijā - tas bija tā domāts. Piemēram XRP ir kopā 99 991 280 558 XRP, bet cirkulācijā atrodas 43 299 885 509 XRP, tad tagad ir $9 975 953 507 USD jaizdala ar to, kas atrodas cirkulācijā, nevis kopēju XRP daudzumu. 

0 1 atbildēt

Rezumējums ir tāds, ka ja tas bija šovs un prikols, tad ļoti neveiksmīgs un tiešām nevajadzīgs, jo tā ir tava auto prezentācija, kas būs jāpārdod, bet tagad katrs pircējs Teslai jautās tā "Man tak stikli būsu normāli, ne?" "Nebūs tak tā, kā prezentācijā?" 

Labi, lai paliek, katram sava pieeja.

0 1 atbildēt
Tu vispār zini kas ir devalvaacija??? emotion Kaads sakars te ar devalvaaciju?? emotionemotionemotion
0 1 atbildēt

Tādēļ, ka viņš no otra profila kaut ko sāka murgot par devalvāciju un tagad ienāk no cita profila un atbalsta to murgojumu. Kāds sakars ar devalvāciju? nu džekam ienācis galvā un izdomājis, ka Junickis kaut ko devalvēs.

Maks, tu labāk paskaidro, kurš ir tavs otrs profils? 

0 1 atbildēt

No kurienes tu vispar to devalvāciju izrāvi? kāds vai tad par to teica? Es skatos, ka tu aizvien vairāk fantazē un fantazē. Tu jau esi izdomājis visu par visiem. Tu vienmēr runā citu vietā. Kas tu esi? nekas tev nav zināms ko un kurš pirks, tā kā nevajag fantazēt.

0 1 atbildēt

Ieslēdz Loģisko Domāsanu !!!

0 1 atbildēt

Par to mājas pārdošanu, vai vismaz ieķīlāšanu, es tev iesaku padomāt nopietni! Iedomājies Astrāļa acu skatienu nākošgad, kad skaitīsiet čunguru un tu Astrālim pateiksi, ka tev īstenībā ir 10 reižu vairāk kā viņam! Vai tas nebūtu lielisli?

0 1 atbildēt

nevis banned bet WARN about name change

0 1 atbildēt

Tu sākumā varēji paskatītes cik tādas mašīnas maksā. Tās pa 20k ir bērnudārzs, ar ko tu neko neizdarīsi.

Te ir reālās cenas:

The cost of a 5 axis CNC machine can vary depending on the kind of machine, its capabilities, and where you source it from. However, here is a rough guide of CNC machine prices from a hobbyist-grade CNC router through to a multi-axis. A Production level 5 axis mill is likely to cost around $500 USD.

Hobbyist-grade CNC router: $1k-3k

Professional CNC router: $5k-100k

Entry-level (or toolroom) 3-axis vertical machining center: $60k-100k

Production 3-axis vertical machining center: $150k-300k

Entry-level 5-axis mill: $200k-500k

Production 5-axis mill: $500k+

0 2 atbildēt

Kamēr tu mani nosauksi par lohu, bet pats nesaprotot par ko iet runa, tikmēr tu neko neiemācīsies. Tu pat neesi pamēģinājis saprast pašu elementārāko. SW ražo kaut ko tādu, kas nekur vēl nav taisīts un vņiem nav īsto no kā pat piemēru skatīties. Tā ir pirmā mašīna, kas nekad netiks izstrādāta no pirmās reizes un neviens vēl to nekad nav izdarījis, vēl turklāt, ja tas ir elektroauto. Tu zini, cik Maskam izmaksāja uztaisīt pirmo Teslu? tie ir simtiem miljoni ieskaitot algas, testus un pārtaisīšanas, turklāt paskaties, cik ilgi viņi to ir darījuši, un tas ir darbs pie vienas Teslas, nevis transporta infrastruktūras, kas ir daudz smagāks un nesalīdzināmi lielāks darbs, jo Junickis strādā arī pie tādām lietām, kā ēkas ,stacijas, depo un tas vis ir ļoti sarežģīti, tā kā ēkas kalpo uzreiz vairākiem mērķiem. 

Tu mani nosauc par lohu, bet tev pat nav saprotams pats elementārākais.

0 2 atbildēt

Man pat nav vēlēšanās tev vairs palīdzēt un to nedarītu, jo savu iespēju palaidi garām. Tavi pārmetumi un sūdzēšanās ir bez nekāda pamata un normāli domājošam cilvēkam tas ir skaidrs. Tikai un vienīgi tādēļ, ka tev ir maska uz sejas. Viena puse seko līdzi jaunumiem, interesējās, nekādā gadījumā akcijas neatdos, jo gaida peļņu, bet otra puse sūdzās, raud un visiem stāsta, cik apkrāpts jūtās. Tādiem cilvēkiem neviens vairs netic un vis tas ko tu saki, netiek ņemts vērā un es skatos, ka tu pat to nespēj saprast. Kādā tu burbulī dzīvo? interesanti, tu visus par tik stulbiem uzskati? cilvēki nav tik stulbi, lai nesaprastu, kādas spēlītes tu spēlē. 

0 2 atbildēt

Tak tu kārtējo reizi neko paskaidrot nevari. Tev skaivejist neviens nekad neticēs un neņems nopietni, ja šitā runāsi bez nekāda pamata. Nesaprotu, kādēļ vispār melot un izplatīt tādu informāciju, ja tu nemaz to nezini, tu normāls esi?

0 2 atbildēt

Tu swists visu laiku meklē un velc ārā kaut kādus troļļu komentārus, bet nekad neesi iepostojis ko citu, kā piem. 

Если так задуматься, то за эти четыре с лишним года, столько много всего сделано с нуля, когда вообще ничего небыло кроме идеи. Я не понимаю тех людей, которые говорят что так долго все движется. Я понимаю, хочется быстрее, хочется пожить более качественной жизнью, хочется сегодня. Но не бывает так, нужно время для запуска такого глобального проекта. Вы только представьте что будет еще через 4-5 лет, когда компания пройдет все трудности проблемы и отработает все технологические, правовые, финансовые, бюрократические и прочие задачи и проблемы. Мы сейчас реально на низком старте и компания готовится к резкому скачку. Давайте будем объективны и реалистичны в сроках реализации проекта и вспомним как все начиналось.

0 2 atbildēt

Pliiner, tu esi vienkārši smieklīgs tipiņš emotion 

Ir jau sertificēti veseli 4 sastāvi, tostarp to izdarīja "Krievijas Transporta Ministrija" un nekas cits to izdarīt nevar. Sertifikāti ar parakstiem un pārējo ir pieejami te http://www.yunitskiy.com/news/2017/news20171223_1.pdf

Tas ir tikai viens no sertifikātiem, bet ja baigi gribās, tad meklē pats. Man vienkārši smiekli nāk, ka cilvēki nesaprot un baidās saprast. Kamēr tu te uztraucies par kaut kādiem veciem sertifikātiem, kas sen jau ir izdarīti, tikmēr Junickis demonstrē unikāru ļoti augsti stāvošām personām jau Šārdžas parkā, kur tie tiks sertificēti arī pēc AAE likumdošanas, vecīt, tu esi kaut kur atpalicis konkrēti emotion)))

0 2 atbildēt

Tu swists piedomā ko runā, jo tu parādi tikai to, cik stulbs tu esi. Kur jūs esat redzējuši ar maksu profesoru ko tādu, kad cilvēks sūdzetos kaut kur, ka esot apkrāpts un nekādu naudu nesaņems, bet tajā pašā laikā pat negrib pats atgūt savas investīcijas? Tad kas ir labāk, atgūt naudu vai vispār neko neatgūt pēc tavas loģikas? Ja tici, ka nesaņemsi neko un kompānija nodarbojās ar krāpniecību, tad kādā sakarā tu vēl marinē? Jebkurš normāls cilvēks sen būtu aiztinies projām un laimīgs, ka ir atguvis savu naudu. Jūs tā kā mazi bērni, man ar jums ir ļoti vienkārši tikt galā, jo paši nesaprot ko runā. Nevajag bļaut pa visu pasauli, ka esi apkrāpts, bet nākamajā dienā runāt par peļņu. Katru dienu tiek mainīta domāšana. Ja jūties apkrāpts, tad ej uz policiju un uzraksti iesniegumu un tā tev ir iespēja atgūt savus ieguldījumus! Vai tad slikti? Bet tu to nemaz darīt negribi un tad nevajag uzvesties kā bērnam. Pats sevi par muļķi pataisi.

0 2 atbildēt

Visi baigi safanojās, kad bija iemesls kaut ko pateikt par SW, jo redz kaut kāds Zilevs profesors izdomājis stāstu. Junickis stundas garā video pierādīja un parādija, ka Zilevs runā pavisam nepareizi. Ko tagad teiksiet, kad šis cilvēks šādi izsakās?

ОТЗЫВ на струнный транспорт А. Э. Юницкого доцента кафедры "Материаловедение и технология материалов" Белорусского государственного университета транспорта, канд. техн. наук ЦЫРЛИНА М. И. Струнно-рельсовый транспорт эстакадного типа способен оказать конкуренцию железнодорожному, автомобильному, городскому электрическому и воздушному транспорту. Создание конструкторских бюро струнного транспорта, испытательного центра SkyWay в Республике Беларусь, открытие опытного производства, строительство подвесных трасс, изготовление и испытание различных типов транспортных средств, продвижение данного транспорта в других странах свидетельствует о реальности и перспективности данного вида транспорта. Основное преимущество струнно-рельсового транспорта - экологичность. Авторы такого транспорта отмечают его безопасность, надежность, высокую скорость и низкую стоимость. Необходимо однако отметить, что у ряда научных сотрудников, некоторых средств массовой информации вызывают сомнения в жизнеспособности данного проекта, его фейковости при сборе средств различными инвестиционными фондами. Для успешного развития струнного транспорта необходимо: - бо'льшая открытость и обсуждаемость данного проекта; - сотрудничество с научными учреждениями, вузами, специалистами; - дальнейшая сертификация продукции; - оформление патентов; - публикация статей в научно-технических журналах; - подготовка высококвалифицированных специалистов в вузах РФ и РБ; - открытие научного отдела при ЗАО "Струнные технологии"; - увеличение длины трассы испытательного полигона в Марьиной Горке; - и главное, коммерческая реализация проектов и развитие технологии на территории Республики Беларусь. Успешное продвижение технологии струнного транспорта в РБ дает возможность созданию новых рабочих мест, пополнению бюджетных средств страны. Считаю, что возможно активное сотрудничество ЗАО "Струнные технологии" с Белорусским государственным университетом транспорта по многим направлениям и со мной лично. Канд. техн. наук, доцент БелГУТа Цырлин М. И.

0 2 atbildēt

Tur Šārdžā šodien visu dienu notiks pasākums, kura laikā apspriedīs par tēmu Transports un loģistika, cilvēki no biznesa puses. 

Viņu banerim backgraundā ir pat SW transports.

0 2 atbildēt

Свои он 50%+1 акция контрольного и не продаст. А вот акционеры остальные могут и продать, и будут скупать либо через токен, либо валютой. Арабы заинтересованы закупить себе тоже более 10% блокирующего пакета. Для того и будет запущенна внутренняя биржа, чтобы все арабам не ушло.

0 2 atbildēt
« 9  10  11  12  13 »