Kā zināms spēļu izstrādātāji, tā arī spēlētāji viemēr ir tiekušies uz realisma līmeņa paaugstināšanas pasākumiem, lai viņu virtuālās gaitas pēc iespējas varētu sakrist ar realitātē gūstamo pieredzi. Speciālisti no 'Intel' ir panākuši rezultātus, kuri varētu tuvākajā laikā tikti integrēti jaunās paaudzes spēlēs, kā arī izmantoti kā starpfiltri, lai attiecīgi jebkuru spēli, kura ir veidota saskaņā ar pietiekoši realistiskiem 3D modeļiem un modelēto vidi padarītu par fotorealistisku vai videorealistisku.
Protams šis nav pirmais mēģinājums šādā veidā manipulēt ar mākslīgi modelētu vidi, tomēr esošie uzlabojumi sniedz iespēju praktiski neatšķiramu izmaiņu veikšanai, ja iepriekšējās versijas bija resursietilpīgas, lēnas un sasniegtā attēla kvalitāte ļāva jebkuram atšķirt modelētā uzlabojumus no līdzīgas, reālas vides, tad jaunā tehnoloģija sniedz iespēju sasniegt rezultātus, kuri var tikt tieši attiecināti modelētās videografikas uzlabošanu, papildināšanu, jo laika intervāls, izmantojot atbilstošu tehnisko nodrošinājumu, būšot tik nebūtisks, ka laika nobīde spēlējot īpaši netraucēšot.
Tehnoloģijas pamatā esot mašīnapmācība, kur attiecīgi izstrādātais algoritms 3D modelēto vidi pielāgo videi, kuras ielase un analīze sakritīs ar tā esošajā elektroniskajā neirotīkla bāzē esošo. Patreiz programmatūra tika apmācīta, papildināta, izmantojot Vācijas reljefu un pilsētas, tāpēc attiecīgi piemērojot uzlabojumus spēlei GTA 5, kura norisinās ASV, esošie uzlabojumi esot spēles vidi padarījušas vāciskāku vai zaļāku, tomēr fotorealistiskums no tā neesot mainījies. Protams bez fotorealistiskuma ir arī citi parametri, pie kuriem spēlētāji ir pieraduši tādā mērā, ka diez vai spēs attkāpties no savas virtuālās vides par labu šādiem uzlabojumiem. Kā piemēram varētu minēt krāsu piesātinājuma līmeni, kurš pavisam neatbilst realitātei. Līdzīgi varētu būt arī ar objektu un subjektu dinamiku, kura spēles ietvaros ir padarīta dinamiskāka, tomēr neskatoties uz to, šī tehnoloģija šā vai tā ļauj uzlabot vizuālās kvalitātes, lai spēlētājam sniegtu dziļākus un neaizmirstamākus iespaidus.
Tomēr demonstrētā tehnoloģija drīzāk varētu tikt izmantota jaunu spēļu radīšanai, kura ļaus turpināt seniesāktu žandru, kurš tika pamests novārtā apjomīgo resursu nepieciešamības pēc - liekot justies spēlētājam kā filmā, kura scenāriju attiecīgi spēlētājs var mainīt pēc saviem ieskatiem. Tā pat arī patreizējais formāts '360 grādi' varētu tikt izmantots daudz plašāk, jo nebūtu nepieciešams detalizēts vides attēls, tā vietā varētu tikt izmantots vides 3D models, lai to attiecīgi papildinātu ar šabloniem, par attiecīgās vides izskatu, kas esošo metodi ļautu apjomā un resursu izmantošanā samazināt vairākkārtīgi. Un pats interesantākais, kas varētu sekot ir jaunu filmu veidošanas tehnika. Ja patreiz tiešsaitē, šķiet katrs, ir uzgājis kaut kāda veida veidotas filmas, kas ir veidotas, izmantojot spēles vidi - jādomā, ka izmantotākā spēle šādiem nolūkiem ir tas pats GTA vai SIMS, tad nākotnē šāda tehnoloģija varētu attiecīgās metodes padarīt tik efektīvas un plaši izmatnojamas, ka praktiski jebkurš nopietnāks spēlētājs varētu veidot filmu fragmentus vai filmas, izmantojot savu iecienītāko spēli. Tā pat jādomā arī kinoindustrija šādu tehnoloģijas demonstrācijas soli nepalaidīs garām un attiecīgi filmu budžets varētu sarukt dramatiski, jo līdz šim lielākais līdzekļu apjoms tika novirzīts tieši vides un plašu skatu sagatavošanai un filmēšanai, kas ir īpaši kapitāl un resursietilpīgi, ja tam tiek izmantotas lidmašīnas, dārgi auto vai smagā tehnika. Kaut vai tas pats GTA 5 papildināts ar attiecīgo tehnoloģiju, varētu attiecīgajam projektam pilnībā aiztaupīt vajadzību pēc sporta un luksuss auto īrēšanas, lai panāktu vēlamo auto iekļautu savos scenārijos.
lasi, vērtē komentē