Šajā rakstā variet iepazīties ar transporta modeļu klāsta atjaunotu prezentāciju. Ir arī ievietots video, kurā redzami darbībāj au sertificēti un arī pārējie izstrādātie modeļi, kas tiek testēti.
Šajā rakstā variet iepazīties ar transporta modeļu klāsta atjaunotu prezentāciju. Ir arī ievietots video, kurā redzami darbībāj au sertificēti un arī pārējie izstrādātie modeļi, kas tiek testēti.
HIGH-SPEED UNIBUS U4-362: izstrādāts un notiek tā testēšana
Ietilpība: 6 cilvēki (izstrādē pašlaik 7, 10, 12, 20, 24 vietīgie)
Maksimālais ātrums: 500 km/st.
Ceļa struktūras tips: fermas estakāde
Energopatēriņš: 0,11 kg/100 km×pas
Ātrgaitas transportlīdzeklis, kas ļauj pārvadāt pasažierus ar līdz pat 500km/st. lielu ātrumu pa fermas sliežu ceļa struktūru, kas atrodas vairākus metrus virs zemes. Tas darbojas ar vilces elektrisko piedziņu, kas tiek barota vai nu no kopējā tīkla, jeb arī transportlīdzekļa akumulatoriem.
UNIWIND U4-651: izstrādāts un notiek tā testēšana
Ietilpība: 2 cilvēki
Maksimālais ātrums: 150 km/st.
Ceļa struktūras tips: supervieglā sliedežu-troses estakāde
Energopatēriņš: 0,3 kg/100 km×pas
Kapacitāte: 720 pas/st. abos virzienos
Transportlīdzeklis ar mazu ietilpību. Veic kustību pa īpaši vieglu sliedes struktūru. To darbina vilces elektriskā piedziņa, ko darbina kontakta tīkls vai iebūvēta enerģijas uzkrāšanas ierīce. Kā daļu no transporta un infrastruktūras kompleksiem to izmanto darbam pilsētas un piepilsētas maršrutos.
Prioritāras kompleksu pielietošanas jomas, kurās izmanto šāda veida mašīnu, ir transporta savienojumu nodrošināšana maršrutos ar nelielu pasažieru plūsmu mazapdzīvotos, attālos rajonos, kā arī reģionos ar smagiem klimatiskajiem apstākļiem vai bez attīstītas infrastruktūras. Salons ir aprīkots ar divām sēdvietām.
UNIBIKE U4-621: jau ir izstrādāts un sertificēts Krievijā un Baltkrievijā
Ietilpība: 2 cilvēki
Maksimālais ātrums: 150 km/st.
Ceļa struktūras tips: puscietā, mīkstā, fermas estakāde
Energopatēriņš: 0,34 kg/100 km×pas
Kapacitāte: 3500 pas/st. abos virzienos
Prioritāras kompleksu pielietojuma jomas, kurās izmanto šāda veida mašīnu, ir atpūtas zonas, apskates un tūrisma maršruti, vietējās transporta līnijas. Atsevišķa aprīkojuma iespēja ļauj pēc iespējas optimizēt unibike specifiskiem ekspluatācijas apstākļiem, pamatojoties uz reljefu, patērētāja uzdevumiem un vēlmēm, kā arī pasažieru plūsmu. Salons ir aprīkots ar divām sēdvietām.
UNICAR U4-430: izstrādāts un jau sertificēts Baltkrievijā un Krievijā
Ietilpība: 6 cilvēki (pēc pasūtījuma var būt līdz pat 300 cilvēkiem sastāvā)
Maksimālais ātrums: 150 km/st.
Ceļa struktūras tips: puscietā, mīkstā, fermas estakāde
Energopatēriņš: 0,17 kg/100 km×pas
«SkyWay sliežu autombilis ir parastā automobiļa paveids, kas uzstādīts uz tērauda riteņiem. Līdzīgi kā tradicionālais automobilis, tas var braukt ar dīzeļdzinēju, benzīna dzinēju, turbīnu, vai arī ar kombinētu piedziņu, piemēram, «dīzelis — elektroģenerators — enerģijas uzkrājējs — elektrodzinējs». Ja nepieciešams, dzinēju var darbināt ar dabasgāzi, metānu, ūdeņradi, spirtu un citu videi draudzīgu degvielu. Turklāt, SkyWay var elektrizēt, izmantojot ārēju elektroenerģijas avotu (kā trolejbusam, tramvajam vai metro). Var izmantot arī autonomu enerģijas avotu — uz unibus-a borta uzstādītus akumulatorus, kondensatora, molekulārā vai cita tipa enerģijas uzkrājējus, degvielas batarejas utt.».
Inženieris Anatoli Unitsky jau pirms 24 gadiem pirmo reizi aprakstīja strāvas noņemšanu caur stīgu transporta riteņiem savā pirmajā zinātniskajā monogrāfijā «Stīgu transporta sistēmas: uz Zemes un kosmosā». Strāvas noņemšana caur riteņiem ļaus atteikties gan no neuzticamajiem, īslaicīgajiem un dārgajiem tradicionālajiem kontaktu tīkliem, it īpaši pie liela ātruma, kā arī no dārgajām, neuzticamajām un īslaicīgajām tradicionālajām elektroenerģijas uzkrāšanas ierīcēm. Šādas strāvas noņemšanas iezīme ir tāda, ka slīdkontakts tajā aizstāts ar rites kontaktu, kur izslēgta slīdēšana, nodilums, dzirksteļošana, radioizstarojums plašā frekvenču diapazonā un citi tradicionālo kontaktu tīklu trūkumi.
SkyWay projektēšanas organizācijas speciālisti veica energoapgādes sistēmu, uzlādes un strāvas noņemšanas no ceļa struktūras elementu provizoriskas pārbaudes un ritošā sastāva elektroapgādes elementu jauno risinājumu pārbaudi.
Sākotnējie testi parādīja pieņemto lēmumu pareizību attiecībā uz transportlīdzekļu energoapgādes elementiem un pašreizējās ceļa konstrukcijas kā kontakttīkla izmantojamību transportlīdzekļu kustībai. Tuvākajā laikā kompānija plāno palielināt kustības ātrumu un vilces-dinamiskos raksturlielumus, pārbaudot transportlīdzekļus ar strāvas noņemšanu, ar izeju ekspluatācijas režīmos.
Strāvas noņemšana — viens no iespējamiem enerģijas padeves variantiem SkyWay ritošajam sastāvam. Ja nepieciešams, SkyWay transporta un infrastruktūras kompleksos esošos transportlīdzekļus var aprīkot ar dažāda veida spēkstacijām. Par to rakstīja SkyWay ģenerālkonstruktors Anatoli Unitsky savā zinātniskajā monogrāfijā «SkyWay transporta komplekss jautājumos un atbildēs»:
Pārbaudes tika veiktas uz stingrās kopņu ceļa struktūras (paredzēta pilsētas un ātrgaitas transportlīdzekļu kustībai), piedaloties «mūlim» — Unibus-a U4-362 testa versijai. Kopņu estakādes iecirknim tika pievienots nominālais spriegums un pārbaudīti strāvas savākšanas elementi caur transportlīdzekļa riteņiem, neveidojot atsevišķu kontaktu tīklu. Pārbaudes tika veiktas pie slodzes braukšanas laikā, kad transportlīdzeklis darbojās dažādos elektroenerģijas padeves motorritenim režīmos, tostarp — akumulatora uzlāde caur stīgu sliedēm unibus-a kustības laikā.
Interesanti kur jūs esat saskatījuši lohotronu? 😄
Reālā kompānijā, kas izstrādā tiešām ļoti interesantu un perspektīvu transportu? kompānija, kurā strādā jau 1000+ darbinieki? paskatieties labāk jūs uz rezultātiem, kas ir acīmredzami normāliem cilvēkiem. SW visos oficiālajos arābu kanālos reklamē. Ir jau atrasta kompānija, kas būvēs projektu Dubaijā, bet jūs turpiniet tālāk kvaukšķēt 🙂
Kur tad ir tas lohotrons? neviens tā arī atbildēt nevar un nevarēs, jo jums vienkārši nevlek, nevelk tik tālu. Vienīgais ko jūs esat parādījuši - riešana un riešana, bet karavāna ļoti veiksmīgi iet uz priekšu un jau vispār ir aizgājusi.
Kurš no jums ir gudrākais? paskaidrojiet man, kur ir tieši lohotrons?