Šajā rakstā variet iepazīties ar transporta modeļu klāsta atjaunotu prezentāciju. Ir arī ievietots video, kurā redzami darbībāj au sertificēti un arī pārējie izstrādātie modeļi, kas tiek testēti.
Šajā rakstā variet iepazīties ar transporta modeļu klāsta atjaunotu prezentāciju. Ir arī ievietots video, kurā redzami darbībāj au sertificēti un arī pārējie izstrādātie modeļi, kas tiek testēti.
HIGH-SPEED UNIBUS U4-362: izstrādāts un notiek tā testēšana
Ietilpība: 6 cilvēki (izstrādē pašlaik 7, 10, 12, 20, 24 vietīgie)
Maksimālais ātrums: 500 km/st.
Ceļa struktūras tips: fermas estakāde
Energopatēriņš: 0,11 kg/100 km×pas
Ātrgaitas transportlīdzeklis, kas ļauj pārvadāt pasažierus ar līdz pat 500km/st. lielu ātrumu pa fermas sliežu ceļa struktūru, kas atrodas vairākus metrus virs zemes. Tas darbojas ar vilces elektrisko piedziņu, kas tiek barota vai nu no kopējā tīkla, jeb arī transportlīdzekļa akumulatoriem.
UNIWIND U4-651: izstrādāts un notiek tā testēšana
Ietilpība: 2 cilvēki
Maksimālais ātrums: 150 km/st.
Ceļa struktūras tips: supervieglā sliedežu-troses estakāde
Energopatēriņš: 0,3 kg/100 km×pas
Kapacitāte: 720 pas/st. abos virzienos
Transportlīdzeklis ar mazu ietilpību. Veic kustību pa īpaši vieglu sliedes struktūru. To darbina vilces elektriskā piedziņa, ko darbina kontakta tīkls vai iebūvēta enerģijas uzkrāšanas ierīce. Kā daļu no transporta un infrastruktūras kompleksiem to izmanto darbam pilsētas un piepilsētas maršrutos.
Prioritāras kompleksu pielietošanas jomas, kurās izmanto šāda veida mašīnu, ir transporta savienojumu nodrošināšana maršrutos ar nelielu pasažieru plūsmu mazapdzīvotos, attālos rajonos, kā arī reģionos ar smagiem klimatiskajiem apstākļiem vai bez attīstītas infrastruktūras. Salons ir aprīkots ar divām sēdvietām.
UNIBIKE U4-621: jau ir izstrādāts un sertificēts Krievijā un Baltkrievijā
Ietilpība: 2 cilvēki
Maksimālais ātrums: 150 km/st.
Ceļa struktūras tips: puscietā, mīkstā, fermas estakāde
Energopatēriņš: 0,34 kg/100 km×pas
Kapacitāte: 3500 pas/st. abos virzienos
Prioritāras kompleksu pielietojuma jomas, kurās izmanto šāda veida mašīnu, ir atpūtas zonas, apskates un tūrisma maršruti, vietējās transporta līnijas. Atsevišķa aprīkojuma iespēja ļauj pēc iespējas optimizēt unibike specifiskiem ekspluatācijas apstākļiem, pamatojoties uz reljefu, patērētāja uzdevumiem un vēlmēm, kā arī pasažieru plūsmu. Salons ir aprīkots ar divām sēdvietām.
UNICAR U4-430: izstrādāts un jau sertificēts Baltkrievijā un Krievijā
Ietilpība: 6 cilvēki (pēc pasūtījuma var būt līdz pat 300 cilvēkiem sastāvā)
Maksimālais ātrums: 150 km/st.
Ceļa struktūras tips: puscietā, mīkstā, fermas estakāde
Energopatēriņš: 0,17 kg/100 km×pas
TNT, asinhronos elektrodzinējus PSRS laikā izmantoja lielas jaudas rūpnīcās, jo uz palaišanu vajadzēja kondensāturus un pusvadītājus likt starpā lai tīklā nekropļotu frekvenci.....!!!! Jo pie asinhrono elektromotoru palaišanas tika kropļota kopējā tīkla frekvenc no 25 līdz 150 ..... mūsu elektro iekārtas darbojās frekvecē no 48 līdz 55!! ...
TNT, kas tas vispār tāds 0,17 kg/100 km×pas ir ko?? 0,17 kilogramu veļasmašīnā ar 100 apgrieziweniem minūtē?? TNT kas ir 100 km xpas... ir! Kaudkādas degviielas pqtēriņš kaut kādā laika momentā , vai iztērēto kiloģaulu patēriņš.......Apskaidro kas tas tāds ir???? 0,17 kg uz 100 km xps!?/ Kas ir tie kg ? ...kautkādi ķieģeli ..TNT konkretizē
TNT, 0,17 kg/100 km×pas ir ne kas kā vairāk kā AAA klases veļasmašīnas vai trauku mašīnas elektro motors!!! ......
TNT, lai Juņickijs savu stringu transportu palaiztu bez akumulatoriem uz līdzsstravu viņam vajag šo te fizikas formulu parādīt kad N= apzīmē jaudu N= A dalīt ar T ....
Global Transports Investments Inc. (GTI) ir SkyWay uzņēmumu grupas mātes organizācija , kas ir intelektuālā īpašuma autortiesību īpašniece. Uzņēmums ir reģistrēts Lielbritānijas Virdžīnu salās kā sabiedrība ar ierobežotu atbildību. Uzņēmuma mērķis ir radīt labvēlīgus apstākļus stratēģiskajam investoram. Kompānija GTI piederošs meitasuzņēmums AS "Stīgu Tehnoloģijas", kas atrodas teritorijā Baltkrievijas Republikā.
15% no Global Transport Investments Inc. priekšrocību akcijām B klase pieder uzņēmumam Euroasian Rail Skyway Systems Holding Ltd.
15% no Global Transport Investments Inc. priekšrocību akcijām B klase pieder korporācijai UniSky
70% parasto Global Transports Investments Inc. akciju A klase pieder korporācijai UniSky
B klases GTI privileģētās akcijas dod tiesības saņemt prioritāru fiksētu dividenžu summu no GTI gada tīrā peļņas 20%.
Jūs varat pārbaudīt uzņēmuma reģistrāciju, kā arī statusa sertifikāta elektronisko versiju vietnē Financial Services Comission BVI - 66D3F76933 (sk. Certificate of Good standing).
UniSky Corporation ir uzņēmums, kas Seišelu salās izveidots ar nosaukumu UniSky Corporation starptautiskas komerciālas kompānijas (IBC) formā, kas pārstāv SkyWay projekta dibinātāja Anatolija Eduardoviča Junicka intereses . UniSky Corporation tika izveidota kā organizācija SkyWay uzņēmumu grupas pārvaldīšanai, un tā ir nepieciešama, lai mazinātu riskus.
Uzņēmumam pieder UniSky Corporation 85% akciju GTI:
15% no Global Transport Investments Inc. priekšrocību akcijām klase "B"
70% parasto Global Transports Investments Inc. akciju klase "A"
Aizmirsu pieminēt, ka no 01.01.2020 notika otrā daļu izpirkšana, bet šoreiz no vecāka gada gājuma cilvēkiem, lai viņiem pirmajiem tiek, jo kā nekā cilvēki nav vairs tik jauni.
Tika iemainītas 550 000 daļas pret kursu 0.012$, kas gala rezultātā sanāca 6600$ cilvēki saņēma, ja to vēlējās protams. Protams, ka tie nav 2000% vai 1$ par daļu, bet tas ir ļoti daudz, salīdzinot ar summu, kādu tie cilvēki ir investējuši.
Cilvēki, kuri investējuši 15 gadā, pirka vienu daļu, kas manksāja tajā laikā 0.0016$ (kad bija tikai tehnoloģija un tukš bijušais tanku poligons).
2016. gadā vienas daļas vērtība bija jau 0.004$ (Novembrī, kad brauca jau pirmais junibaiks).
Bt šodien (2020. gada sākumā) atprikšana jau par 0.012$ par daļu, tātad cena izauga par 4,3 reizēm, kas ir apmēram kopā ņemot 400%, kas ir vairāk, nekā 100% gadā!
Lūdzu, tā ir kompānijas kapitalizācija, kas katru gadu palielinās. Tie nav izrauti cipari no gaisa, bet gan audits, kas tika veikts. Kaut kad drīz jābūt auditam par 19. gadu.
Man reāli neinteresē tās politiskās sarunas. Vienīgie interesantie politiskie notikumi, kuriem sekoju ir Ukrainā ar Zeļenski un Krievijā ar Navaļņiju. Te ir SW raksti, ne politiskie.
Izskatās futūristiski, bet nedomāju, ka šie transporta līdzekļi kādreiz kļūs dominējošie.
Salīdzinot pat ar esošajiem, to trašu izbūve ir ne mazāk sarežģīta un materiālietilpīga.
Es nākotnes transporta iespējas saredzu antigravitācijas transportā. Tikai - vēl nav izgudrots !
Tas seriāls bija vienkārši ideāls piemērs tam, ka Ukrainā var būt tik parasts prezidents, jo seriāls ir seriāls, bet tas bija ļoti populārs un uz tā rēķina arī bija augsti rezultāti, jo seriālā cīnijās pret korupciju un vienkārši visus ņēma priekšā un cilvēkiem tādēļ patika tāds piemērs un Zeļenskim bija iespēja to visu padarīt īstu, bet pats galvenais ir tas, ka viņš savā karjerasl aikā ir paņēmis priekšā ļoti augstas amatpersonas un reāli izdarijis daudz lietas. Viens no viņa darbiem, ar kuriem var lepoties visi Ukraiņi, ir tāds, ka viņš atcēla deputāta neaizskaramību, iedomājies? Latvijā kad vajadzēja Šleseru vai ko tur izkratīt, tad tie lopi nobalsoja pret un tas bija laiks, lai visu iztīrītu. Zeļenskis jau ir izpelnijies pasaules uzmanību ar savu karu pret korupciju un tādām lietām.
Tesla skaitās labākais elektriskais transports uz doto brīdi, bet Unibus parāda kolosālas priekšrocības pret labāko kas pašlaik pastāv. Es vēl neesmu pieminējis griezes momentu un ekoloģisko iedarbību salīdzinot abus divus. Balstoties pēc tādas shēmas tu vari salīdzināt katra SW transporta veida patēriņu enerģijā un degvielā un kad to izdarīsi, tad sapratīsi, cik SW ir ekonomisks salīdzinājumā pret to, kas šodien ir pieejams un tas arī ļoti ietekmē cenu.
Vienalga vai kā, bet Junickis inženieris prezentā sistēmu, kā 2 sekunžu inervāls starp braucošiem transportiem. Vai jēgu sapratāt, sapratāt, tad domāju, ka nav jēgas strīdēties, kuram ir taisnība, jo tas neko vispār nemaina.
Turklāt aika intervālu starp braucošu transportu tieši tā var uztvert, ja vairāki transporti brauc virtuālā ķēdē, tad katra transporta ātrums tiek regulēts automātiski un tādā veidā atkrīt jēga vispār mērīt distancē, jo ja ātrums ir vienāds. Ja ātrumi atšķirtos, tad distanci izmērīt nevarētu, tā kā ir pareizi mērīt laika intervālos, ja sistēmas ātrums tiek regulēts automātiski, lūk arī atbilde.
Es reāli nesaprotu, kur nu vēl tagad kam var piekasīties? Es runāju pa faktu. Ja es redzētu, kaut ko aizdomīgu, vai man kaut kas nepatiktu, tad es to te jums pateiktu, man nav bail un nav kompleksi atzīt, ka būtu investējis lohotronā, no sevis jau neaizbēgsi.
Jums vienkārši jau ir mānija un tas ir tik dziļi iekalies galvā šajos gados, ka cita nostāja vairs nav un nevar būt. Es redzu to, ka kompānija ir ļoti labi izpletusies un no parastas idejas startapa kļuvusi par teju sērijveida ražotni, ar sertificētiem transportiem, piedāvājumu un lietām, kas bīdās emirātos, bet tie ofšoru pārmetumi ir tik smieklīgi stulbi, ka man pat atbildēt negribās. Nu nav kam piekasīties Pliiner un to tu ļoti labi zini, kā arī to zina maks, tikai jūs to atzīt nespējat.
Paskatieties uz arābiem, viņi nav idioti, strādā un viņiem patīk tehnoloģija, viņi redz rezultātus, tad ko vēl vajag? Es arī redzu rezutātus, un tie ir lieliski. Man tiešām nav kam piesieties, ja nu gribetos, lai vis notiktu ātrāk, bet tur neko nepadarīsi.
2918. gadā tika veikts kompānijas finanšu audits. Tur arī bijan orādīta summa, kas ir kompānijas aktīvos un skaidrā naudā, tā arī ir kapitalizācija ja vēl nezināji. Ēkas, biroji, iekārtas un vis pārējias ir kapitalizācija. Balstoties uz audita rezultātiem arī tiek aprēķināts kurss, pa kādu tiek atpirktas kompānijas daļas, nevis kāds izdomāja kaut ko.
Pats smieklīgākais ir tas, ka kompānija reāli strādā, tu paskaties ko Kalifornijā TEDx konferencē teica arābs par SW, nevis visu laiku plātaties ar kaut kādiem LeaderTV, kuri pelna naudu ar citu nomelnošanu vai vēl visādus kadrus.
Jūs troļļi ignorējat visus tos ietekmīgos cilvēkus, inženierus, biznesmeņus un tos neklausieties, bet klausieties to pārējo masu, kuriem nav nekādā vārda. Reāli kompānija strādā un to var katrs redzēt un ir izdarīts ļoti daudz, bet tu runā par kaut kādiem 2000%, neuztraucies, tādi laiki arī pienāks un tikai tie cilvēki, kas spēj gaidīt un kuriem ir pacietība, kļūs bagāti, ne tikai SW, bet jebkurā investīcijā. Paklausies kādi ir galvenie Vorena Bafeta investoru likumi.
Visādi haļavšiki, kuri 2 dienas nevar nogaidīt, neko arī nesaņems un tas attiecās uz jebkurām investīcijām. Man te bija viens kadrs, kuram nepatika SW, jo itkā esot ilgi jāgaida, gadi, bet viņš gribot investēt un saņemt te un uzreiz - tādi cilvēki arī nekad nenopelnīs, jo te un uzreiz ir tikai finanšu piramīdas un visādi krāpnieciski projekti.
Jā, aizmirsu vēl atgādināt, ka Dubaijas centrā plāno būvēt lohotronšiku trasi kas savienos downtown ar biznesa centru. Kā tu iedomājies ko tādu? Tu man paskaidro vienu, kā to vispār ir iespējams dabūt gatavu, ja tie ir lohotronšiki?
Sākumā jūs te kliedzāt, ka ETP netiks uzbūvēts, nekas nebrauks, tehnoloģija nestrādās, jo tur kaut kas buksēšot un ripeas no tāda ātruma nodilšot un ko tik vēl neizdomājāt. Bet tagad, kad vairs jau nu neko tajā sakarā nepateiksi, ka ka ir skaidras zīmes, ka projektu vēlās Dubaijas centrā, tad nekas neatliek, kā tam atmest ar roku un nosaukt par lohotronšikiem, tikai Pliiner paskaidro vienu, kā tu iedomājies to, ka lohotronšiki būvētu trasi Dubaijas centrā?
kur tur izpaužās lohotrons? tevi ir jāmāca tam, lai tu pamato sevis teikto vai tu nesparoti tā vārda nozīmi? saproti, ko nozīmē pamatot savu domu?
Tādi kā tu ir ļoti daudzi, kuri pasaka - krāpnieks, bet paskaidrot nevar.
Es neesmu nevienā pusē, jo man nav kauns pateikt vai kaut ko atzīt, pavisam ne. Es uzņemos visus riskus pats un ja arī nekas neizdotos, tad tā arī pateiktu. Tur nekā slikta nav un neviens nekad neko neiegūs, ja neizdarīs pirmos soļus un neriskēs, pat nesapņo.
Es personīgi neredzu vnevienu iemeslu, lai SW nosauktu par lohotronu vai investorus par apmanītiem cilvēkiem. Ja tādi iemesli būtu, es to pateiktu, man nav ne mazākā problēmas to atzīt. Kompānija strādā, ātrāk vai lēnāk, bet rezultāts ir redzams acu priekšā. Tiek nodibināti lieliski kontakti un veiktas sadarbības ar TOP kompānijām pasaulē. Es saprotu, ka tāds biznes un projekts kādu vada SW ir ļoti sarežģīts un grūti izdarāms, bet neskatoties ne uz ko, tas tiek darīts un ja vēl tas nav kādam saprotams, tad, lai tie visi profesori noskatās TD konferenci no Kalifornijas, kurs Inovāciju Parka direktors pats prezentē parka tehnoloģijas, kuras arābi uzskata par inovācijām un viņiem ir taisnība. Paklausies Pliiner ko tas arābs saka par SW tehnoloģiju un tad padomā velreiz, vai kādu nosaukt par lohotronu.
Kā tu domā, ko tie arābi tur ņemās? vienkārši tā pinās ar lohotronšikiem, jo grib savu reputāciju pazaudēt, piedāvājot lohotronšikus investoriem, turklāt uzņemoties visu atbildību? Tu vispār zini kas ir tās TED konferences? tur tiek meklēti investori, bet apgrozās tur VIP, kuriem neviens neies smērēt kaut kādus lohotronšikus, lai zaudētu ne tikai draudzību un attiecības, bet vēl labo reputāciju.
Ir arī pa 8 eiro parastas plaķenes 1000V - es tev vēlreiz parādu, ka tev nav nekādas zināšanas par izcenojumiem. Tu sevi esi jau pierādījis. Tā kā nu nevar tevi klausīt, it īpaši par tādām lietām, kurām pat tu zināt nevari. Ne tu zini kādi un cik daudz materiāli tiks lietoti trases vajadzībām, ne tu vari zināt kādi ir nosacījumi starp piegādātāju un Junicki.
Vienīgā pareizā atbilde bija tā, ko es pateicu, ka tādā biznesā piegādātājs Junickim atdos viennozīmīgi par daudz zemāku cenu, nekā vairumtirgotājiem, jo pasūtījumi būs milzīgi, gan metālam, betonam un jebkuram citam materiālam, kas tiks izmantots, pat kabeļiem.
Nu es saprastu, ja kaut kas vismaz būtu pareizi no tevis tiektā, bet paskaties pats, nekā pilnīgi. Un man nav saprotams, kā var vispār apvainot kompāniju krāpniecībā, kuriem ir sadarbības ar Dubaijas transpota Ministriju un kuri būvē sertifikācijas parku Emirātos? Ja vēl neviens nezina, kas ir TED konferences, tad tās notiek Kalifornijā katru gadu, kurās uzstājās populāri un ietekmīgi cilvēki, kur tiek meklēti investori. Visi dzirdēja, ko teica arābs par SW un man joprojām nav saprotams, kā vispār tādas lietas var kopā maisīt ar krāpniecību?
Pagaidām nav neviena iemesla runāt par krāpniecību un ja tādi būtu, tad es par to būtu runājis, man nav kompleksi. Kādā sakarā vispār būtu bijis jālien iekšā emirātos un būvēt ko tādu Šaŗdžā un vēl Abu Dabi? ja Junickis būtu gribējis apkrāpt, tad sen to būtu izdarījis, jo pēc tavām domām viņš jau tuvu miljardam esot savācis. Tu pats atbildēt uz šo nevari.
Man tieši interesē, kādā veidā Junickis uzmestu Emirātus Tas būtu Starptautisks skandāls ar ļoti nopietnām diplomātiskām sekām, jo par SW projektu ir runājuši visi TOP arābu kanāli un ne tikai, turklāt Junickis nekad neuzmestu arābus, vienkārši tā viņam būtu pašnāvība.
Izlasi labāk šo - https://www.railway-technology.com/projects/skyway-dubai/
Tev nešķiet, ka uz tā fona, kas tur ir rakstīts tie visi FKTK vispār ir par neko? Tas pierāda to, ka FKTK nav nekādas svarīgas nozīmes tam brīdinājumam.