Ooo.. fiksīši! +++
Noteikti gaidīšu turpinājumu vēsturei, ar vairāk tehniskām un konkrēti Rīgai specifiskām detaļām. Priekšorcībām, trūkumiem, izmaksām utml (piem. fiksītim ir mazāk mehānisma traucēkļu, kas nodrošina brīvāku gaiti; tanī pat laikā nepārtrauktā kāju kustība rada palielinātu slodzi).
Skatoties no malas radies iespaids, ka ir divu veidu fiksīši. Modes lieta un efektīvs braucamrīks. Pirmie ir uzkrītoši dārgi, smalki noformēti, personalizēti un liekas kalpot kā aksesuārs, vai modes lieta cilvēkiem kam patīk but stilīgiem.
Otrie liekas vairāk sastopami pie īstiem gīkiem un aizrautīgiem velosipēdistiem - maksimāli lēta un minimālistiska konstrukcija, kas vislabāk veic savu uzdevumu - brauc.
Cik piemērots vispār tas ir kā braucamais Rīgā? Katreiz kad pārslēdzēja mehānisms neiztur laikapstākļus, vai kādu dziļāku pilsētas bedres sitienu un pieviļ brīdī kad tam būtu jāiztur vislielākā slodze, gribas uz visu nospļauties un pilsētas braukšanai tikt pie laba fiksīša.
Lasiju, ka ir tādi, kam abās pusēs pa zobratam - viens fiksēts, otrs ar brīvgaitu. Kad vajag apmet pakaļējo disku rinķī un brauc ar kuru gribi - vienīgi, lieks zobrats ir papildus svars.