– Kā mūsdienās reālu ziņu var atšķirt no viltus ziņas?
– Samērā vienkārši. Ja ziņa ir normāla un adekvāta, tas droši vien ir feiks. Un otrādi – ja tiek vēstīti kaut kādi pilnīgi murgi, tā droši vien ir reāla ziņa.
***
– Kāpēc jūs piekāvāt klientu?
– Tas ir agresīvais mārketings.
***
Pie ārsta iet, lai uzzinātu, kā sauc tavu slimību, un pēc tam par to lasītu internetā.
***
Ir tādi autovadītāji, kuri uzskata – ja viņi brauc taisni, tad viņi brauc pa galveno ceļu.
***
Restorānā klients sauc viesmīli:
– Dārgais, nogaršojiet šo zupu!
Viesmīlis:
– Kas par lietu? Tā taču ir tā zupa, kuru jūs vienmēr pasūtāt.
Klients:
– Bet jūs pagaršojiet!
Viesmīlis:
– Es atvainojos, bet kad es jums esmu atnesis sliktu zupu?
Klients:
– Es saku – pagaršojiet!
Viesmīlis:
– Nu labi, varu pagaršot. Kur karote?
Klients:
– Lūk, lūk!