Tas ir tā saucamais „Pasulīgo baudu dārzs”. Pats darbs jau ir orģināls ar to, ka tas sastāv no trim daļām, kuras var salocīt, jeb aizvērt, kā logu vērtnes un uz tām ir attēlota provizoriska zemes lode-zeme. Toties atverot šīs vērtnes tiek radīts iespaids, ka tiek atvērta pasaule, kurā visai ekstravagantā veidā attēloti bībelē pieminētie notikumi trešajā dienā pēc pasaules radīšanas. Acīm redzot šādi holandiešu mākslinieks Hieronīms Boss iedomājās paradīzi, tā laika laicīgo pasauli un elli!
Te nu laikam esmu jūs pamocījis ar stāstu par mākslas lietām un teikšu godīgi, pārāk ilgas ekskursijas šādos muzejos jau sāk nogurdināt arī mani un lai tas neizraisītu jau negatīvu priekštatu par mākslu jāizvēlas pareizs brīdis, kad pamest šo mākslas pasuli. Tā arī daru. Pēc vairāk kā vienu stundu pavadīta laika Prado muzejā pametu to.
Pusdienlaiks un siesta.
Jā! Kamēr pavadīju laiku muzejā uz ielas jau kļūst vissai silti, ja neteiktu pat karsts! Kā nekā jau pusdienas laiks ir klāt! Svelmi remdē laistāmās iekārtas Prado parkā, bulvārī un strūklakas Kanovas del Kastilio laukumā. Laikam laiks domāt par pusdienām! Nolemju atgriezties viesnīcā, kur papusdienošu un varbūt ieturēšu nelielu siestas pauzi. Tā arī daru. Šķērsoju Kastilio (Plaza Canovas del Castillo) laukumu, kura centru rotā vissai iespaidīga strūklaka ar Neptūna skulptūru un atgriežos vecās Madrides kvartālos. Te pa ceļam, pie paša Kastilio laukuma, stūrī pie Pradas bulvāra koku paēnī paslēpusies ieeja vēl viena slavena mākslas muzejā.