Pievieno rakstu! Seko Draugiem Seko Facebook Seko Twitter

Itālija neplānojot #7: San Marino - 1. daļa

Itālija neplānojot #7: San Marino - 1. daļaItālija neplānojot #7: San Marino - 1. daļa
Ceļojumi
Septītajā dienā no lauku pilsētiņas izlemjam doties uz San Marino. Ceļš solās būtu gana īss tikai kādas 40 minūtes. Bet īstenībā aizņem pusi dienas, jo skati apkārt ir tik grandiozi, ka stājamies visur kur var nomest auto un skrienam bildēt. Septītajā dienā no lauku pilsētiņas izlemjam doties uz San Marino. Ceļš solās būtu gana īss tikai kādas 40 minūtes. Bet īstenībā aizņem pusi dienas, jo skati apkārt ir tik grandiozi, ka stājamies visur kur var nomest auto un... Septītajā dienā no lauku pilsētiņas izlemjam doties uz San Marino. Ceļš solās būtu gana īss tikai kādas 40 minūtes. Bet īstenībā aizņem pusi dienas, jo skati apkārt ir tik...
Ervīna video blogs , 07.12.19 10:44
113 1
029

Itālija neplānojot #6: Netflix un pica

Itālija neplānojot #6: Netflix un picaItālija neplānojot #6: Netflix un pica
Ceļojumi
Pametam Arezzo vecpilsētu un braucam tālāk uz ziemeļiem. Apmetamies pavisam mazā pilsētiņā Strada in Casentino (Ciemats pie ceļa), bet lielos un ērtos apartamentos. Plānā ir uzcept pašiem savu picu un skatīties Netflix - šodien mums būs atelpas diena gan kājām, gan video kamerām. Arī laikapstākļi mums pieskaņojas un jau pēcpusdienā sāk līt lietus līdz pat pašam rītam.... Pametam Arezzo vecpilsētu un braucam tālāk uz ziemeļiem. Apmetamies pavisam mazā pilsētiņā Strada in Casentino (Ciemats pie ceļa), bet lielos un ērtos apartamentos. Plānā ir uzcept pašiem savu picu un skatīties Netflix -... Pametam Arezzo vecpilsētu un braucam tālāk uz ziemeļiem. Apmetamies pavisam mazā pilsētiņā Strada in Casentino (Ciemats pie ceļa), bet lielos un ērtos apartamentos. Plānā ir uzcept...
Ervīna video blogs , 03.12.19 09:33
110 0
028

Weekend trip to Cornwall + video

Weekend trip to Cornwall + videoWeekend trip to Cornwall + video
Ceļojumi
In this short film we are shearing our family journey from Derby to Cornwall. Altogether, in Cornwall we spent two days. This video is just about the first day - our journey to Cornwall and places we visited when arrived. There will be another video about second day, as it was a bit more different What is for sure, one weekend is definitely not enough to visit and see all beautiful places... In this short film we are shearing our family journey from Derby to Cornwall. Altogether, in Cornwall we spent two days. This video is just about the first day - our journey to Cornwall and places we visited when arrived. There will be... In this short film we are shearing our family journey from Derby to Cornwall. Altogether, in Cornwall we spent two days. This video is just about the first day - our journey to Cornwall...
The Travel Snap , 01.12.19 18:03
098

Jorkšīras 3 virsotņu izaicinājums (12 stundas - 39 km) + Video

Jorkšīras 3 virsotņu izaicinājums (12 stundas - 39 km) + VideoJorkšīras 3 virsotņu izaicinājums (12 stundas - 39 km) + Video
Ceļojumi
Sveiciens visiem no "Sunday Warriors"! Šoreiz mēs esam devušies uz Jorkšīras Dales Nacionālo parku (UK). Mūsu mērķis ir paveikt trīs Jorkšīras virsoņu izaicinājumu! 12 stundas - 39 km - 3 virsotnes! Izveidojām arī video un bildes, lai jums būtu arī vizuāls iespaids par to kā tur izskatās. Sveiciens visiem no "Sunday Warriors"! Šoreiz mēs esam devušies uz Jorkšīras Dales Nacionālo parku (UK). Mūsu mērķis ir paveikt trīs Jorkšīras virsoņu izaicinājumu! 12 stundas - 39 km - 3... Sveiciens visiem no "Sunday Warriors"! Šoreiz mēs esam devušies uz Jorkšīras Dales Nacionālo parku (UK). Mūsu mērķis ir paveikt trīs Jorkšīras...
The Travel Snap , 30.11.19 22:43
0254

3. diena. Zeļenogorska (Cranz) - Kuršu kāpa (Kurische Nehrung)

3. diena. Zeļenogorska (Cranz) - Kuršu kāpa (Kurische Nehrung)3. diena. Zeļenogorska (Cranz) - Kuršu kāpa (Kurische Nehrung)
Ceļojumi
Kur liksies, atkal agrās brokastis. Šoreiz ar paštaisītu torti Latvijas svētkiem par godu Un jā, šī bija pēdējā diena, tādēļ ar visiem čumudāniem uz autobusu - marš! (s veschami na vihod ) Piepirkts jau uz doto brīdi ir diezgan daudz, tādēļ bija loģiski viss jāizvieto somā, kura nebūt nav bezizmēra, lai ar cieņu un mazu piepūli to varētu... Kur liksies, atkal agrās brokastis. Šoreiz ar paštaisītu torti Latvijas svētkiem par godu Un jā, šī bija pēdējā diena, tādēļ ar visiem čumudāniem uz... Kur liksies, atkal agrās brokastis. Šoreiz ar paštaisītu torti Latvijas svētkiem par godu Un jā, šī bija...
ezkins , 27.11.19 21:51
0150

Itālija neplānojot #5: milzu aka

Itālija neplānojot #5: milzu akaItālija neplānojot #5: milzu aka
Ceļojumi
Izlēmām nebraukt uz Romu, bet doties dziļāk kalnos, kur nokļūt bez auto nav iespējams. Pa ceļam uz nākošo naktsmītni sadomājām piestāt pusdienās. Izlēmām nebraukt uz Romu, bet doties dziļāk kalnos, kur nokļūt bez auto nav iespējams. Pa ceļam uz nākošo naktsmītni sadomājām piestāt pusdienās. Izlēmām nebraukt uz Romu, bet doties dziļāk kalnos, kur nokļūt bez auto nav iespējams. Pa ceļam uz nākošo naktsmītni sadomājām piestāt pusdienās.
Ervīna video blogs , 27.11.19 19:10
466 0
049

2. diena. Jantarnij (Palmniken) - Svetlogorska (Rauschen)

2. diena. Jantarnij (Palmniken) - Svetlogorska (Rauschen)2. diena. Jantarnij (Palmniken) - Svetlogorska (Rauschen)
Ceļojumi
Iedomājieties - brokastis plkst. 7.00!!! Īstens pārbaudījums, jo eZZiiC ir pieradis brokastot tikai ap 9.00, a par brīvdienām vispābā nerunāsim Bet nu ok, ekskursija ir kaut kas ārpus rāmjiem, un tas ir superīgi un prikolīgi Un jā, brokastis bija tādas, ka pārēsties var pilnīgi nemanot, viss tik garšīgs! Izņemot to bunduļa kafiju, kuru par kafiju nosaukt mute... Iedomājieties - brokastis plkst. 7.00!!! Īstens pārbaudījums, jo eZZiiC ir pieradis brokastot tikai ap 9.00, a par brīvdienām vispābā nerunāsim Bet nu ok, ekskursija ir kaut kas... Iedomājieties - brokastis plkst. 7.00!!! Īstens pārbaudījums, jo eZZiiC ir pieradis brokastot tikai ap 9.00, a par brīvdienām vispābā nerunāsim
ezkins , 25.11.19 20:26
585 4
0105

Leģendārs dabas objekts Anglijā - "Luds Church"

Leģendārs dabas objekts Anglijā  - "Luds Church"Leģendārs dabas objekts Anglijā  - "Luds Church"
Ceļojumi
Lud's Church (Ludas baznīca) patiesībā nemaz nav baznīca, bet gan diezgan grūti atrodama, 18 metrus dziļa un 100 metrus gara, koši zaļu sūnu klāta akmens plaisa vienā no populārākajiem dabas parkiem Anglijā - Peak District. Tūristi bieži vien šo vietu mēdz nepamanīt un paiet tai garām, pietam, vairāki jātnieki ir ņēmuši nelabu galu, iekrītot aizā no augšas. Lud's... Lud's Church (Ludas baznīca) patiesībā nemaz nav baznīca, bet gan diezgan grūti atrodama, 18 metrus dziļa un 100 metrus gara, koši zaļu sūnu klāta akmens plaisa vienā no populārākajiem dabas parkiem Anglijā - Peak District. Tūristi... Lud's Church (Ludas baznīca) patiesībā nemaz nav baznīca, bet gan diezgan grūti atrodama, 18 metrus dziļa un 100 metrus gara, koši zaļu sūnu klāta akmens plaisa vienā no...
The Travel Snap , 24.11.19 19:54
561 4
058

1. diena. Sovetska (Tilzīte) - Kaļiņingrada

1. diena. Sovetska (Tilzīte) - Kaļiņingrada1. diena. Sovetska (Tilzīte) - Kaļiņingrada
Ceļojumi
Olē, eZZiiC beidzot ir izgulējies!!! Fiksā ideja pa trīs brīvdienām aizmukt no Latvijas izdevās. Bet pagulēt neizdevās. Nu un! Tā vietā bija trīs neaizmirstamas dienas, un eZZiiC tās izbaudīja uz pilnu klapi! Tas jau nekas, ka pēc tam uzreiz sekoja darba nedēļa ar vakara kursiem. Otospimsja v grobah Un tā, izbraukšana no Rīgas bija sestdien piecos no rīta. Uzminiet, cik... Olē, eZZiiC beidzot ir izgulējies!!! Fiksā ideja pa trīs brīvdienām aizmukt no Latvijas izdevās. Bet pagulēt neizdevās. Nu un! Tā vietā bija trīs neaizmirstamas dienas, un eZZiiC tās izbaudīja uz pilnu klapi! Tas jau nekas, ka pēc... Olē, eZZiiC beidzot ir izgulējies!!! Fiksā ideja pa trīs brīvdienām aizmukt no Latvijas izdevās. Bet pagulēt neizdevās. Nu un! Tā vietā bija trīs neaizmirstamas dienas, un eZZiiC...
ezkins , 24.11.19 14:10
0137

Lielā & Mazā Ellīte 18. novembrī

Lielā & Mazā Ellīte 18. novembrīLielā & Mazā Ellīte 18. novembrī
Ceļojumi
Lielā Ellīte ir unikāls dabas veidojumu komplekss, vienlaicīgi arī arheoloģiskais piemineklis - sena kulta vieta. Tiek uzskatīts, ka alai ir ap 7000 gadu. Lielā Ellīte, viens no vecākajiem tūrisma objektiem Latvijā, senatnē līdzinājusies ērģelēm ar daudzām stabulēm. Lielā Ellīte ir unikāls dabas veidojumu komplekss, vienlaicīgi arī arheoloģiskais piemineklis - sena kulta vieta. Tiek uzskatīts, ka alai ir ap 7000 gadu. Lielā Ellīte, viens no vecākajiem tūrisma objektiem Latvijā, senatnē līdzinājusies... Lielā Ellīte ir unikāls dabas veidojumu komplekss, vienlaicīgi arī arheoloģiskais piemineklis - sena kulta vieta. Tiek uzskatīts, ka alai ir ap 7000 gadu. Lielā Ellīte, viens no vecākajiem...
mežabrāls , 19.11.19 15:02
332 3
069

Challenge accepted! |National UK 3 Peak Challenge!

Challenge accepted! |National UK 3 Peak Challenge!Challenge accepted! |National UK 3 Peak Challenge!
Ceļojumi
Hi guys and welcome back to Sunday Warriors. This time we are participating in national three peak challenge. One of toughest and most popular challenges in UK. Before starting we are having a rest at camp and preparing all our required equipment for hike. On the way to our first peak we have decided to visit couple more places. Hi guys and welcome back to Sunday Warriors. This time we are participating in national three peak challenge. One of toughest and most popular challenges in UK. Before starting we are having a rest at camp and preparing all our... Hi guys and welcome back to Sunday Warriors. This time we are participating in national three peak challenge. One of toughest and most popular challenges in UK. Before starting we are...
The Travel Snap , 17.11.19 19:24
442 1
1113

Itālija neplānojot #4: Briesmoņu parks / Bomarzo vecpilsēta / villa

Itālija neplānojot #4: Briesmoņu parks / Bomarzo vecpilsēta / villaItālija neplānojot #4: Briesmoņu parks / Bomarzo vecpilsēta / villa
Ceļojumi
Šodienas plānā bija apskatīt "Briesmoņu parku", kas ir saglabājies no 16 gadsimta, kuru izveidoja Pier Francesco Orsini jeb Vicino pēc savas mīļotās sievas nāves. Parkā atrodas arī neliels templis, kas ie veltīts tieši sievai. Parks starp 19. un 20. gadsimtu bija aizaudzis un pamests. Septiņdesmitajos tika uzsākta parka restaurācija un šobrīd ir viena no... Šodienas plānā bija apskatīt "Briesmoņu parku", kas ir saglabājies no 16 gadsimta, kuru izveidoja Pier Francesco Orsini jeb Vicino pēc savas mīļotās sievas nāves. Parkā atrodas arī neliels templis, kas ie veltīts... Šodienas plānā bija apskatīt "Briesmoņu parku", kas ir saglabājies no 16 gadsimta, kuru izveidoja Pier Francesco Orsini jeb Vicino pēc savas mīļotās sievas nāves. Parkā...
Ervīna video blogs , 16.11.19 22:12
190 1
043

Itālija neplānojot #3: dzīvokļa tūre / kalnu skati

Itālija neplānojot #3: dzīvokļa tūre / kalnu skatiItālija neplānojot #3: dzīvokļa tūre / kalnu skati
Ceļojumi
Mūsu mājvietas terase ir tieši pretī skaistam kalnu ezeram Piediluco, Terni provincē. Kāds makšķerē citi nodarbojas ar sporta airēšanu, bet trešie brauc ar tūristu kuģīšiem. Valda absolūts miers un svētlaime. Kad biezā kalnu migla atkāpjas un sāk spīdēt spoža saule paliek dikti silti. Ēnā ir +26, lai gan vietējie jau staigā siltajās jakās. ... Mūsu mājvietas terase ir tieši pretī skaistam kalnu ezeram Piediluco, Terni provincē. Kāds makšķerē citi nodarbojas ar sporta airēšanu, bet trešie brauc ar tūristu kuģīšiem. Valda absolūts miers... Mūsu mājvietas terase ir tieši pretī skaistam kalnu ezeram Piediluco, Terni provincē. Kāds makšķerē citi nodarbojas ar sporta airēšanu, bet trešie brauc...
Ervīna video blogs , 16.11.19 22:12
146 2
049

Norvēģijas brīvdabas muzejs Lillehamerē

Norvēģijas brīvdabas muzejs LillehamerēNorvēģijas brīvdabas muzejs Lillehamerē
Ceļojumi
Pabiju Norvēģu brīvdabas muzejā Lillehamerē. Grūti to salīdzināt ar mūsu muzeju. Dažas lietas man patika labāk. Dažas - nē. Norvēģiem ir daudz daudzveidīgākas ēkas. Man kā koku lietu meistaram patika pētīt atšķirības koka konstrukcijās. Norvēģīšiem, salīdzinot ar mums ir interesanti iekārtotas dzīvojamās telpas. Tajās liela nozīme ir pavardam. Interesants ir veids, kā... Pabiju Norvēģu brīvdabas muzejā Lillehamerē. Grūti to salīdzināt ar mūsu muzeju. Dažas lietas man patika labāk. Dažas - nē. Norvēģiem ir daudz daudzveidīgākas ēkas. Man kā koku lietu meistaram patika pētīt atšķirības... Pabiju Norvēģu brīvdabas muzejā Lillehamerē. Grūti to salīdzināt ar mūsu muzeju. Dažas lietas man patika labāk. Dažas - nē. Norvēģiem ir daudz daudzveidīgākas ēkas. Man kā koku...
blusu_kerajs , 09.11.19 19:38
0371

Dzēšot vecās bildes (LONDONA pa fikso)

Dzēšot vecās bildes (LONDONA pa fikso)Dzēšot vecās bildes (LONDONA pa fikso)
Ceļojumi
... jeb, kā LONDONA izskatās, ja tur nemeklē darbu. Nestāstīšu visu garo stāstu, kā pavisam neplānoti un nejauši nonācu Anglijas lielākajā pilsētā. Braucu uz pavisam citu vietu, bet - liktenim un apstākļiem labpatikās mani iemest - metropolē. Kā tad tur izskatās, ja tā pilsēta nav ceļojuma mērķis, un nav interese atrast tur darbu, bēgot no Latvijas realitātes? ... jeb, kā LONDONA izskatās, ja tur nemeklē darbu. Nestāstīšu visu garo stāstu, kā pavisam neplānoti un nejauši nonācu Anglijas lielākajā pilsētā. Braucu uz pavisam citu vietu, bet - liktenim un apstākļiem... ... jeb, kā LONDONA izskatās, ja tur nemeklē darbu. Nestāstīšu visu garo stāstu, kā pavisam neplānoti un nejauši nonācu Anglijas lielākajā pilsētā. Braucu uz...
blusu_kerajs , 09.11.19 19:11
1237

Reinas ūdenskritums. Lielākais Eiropā. (vajag Jūsu palīdzību)

Reinas ūdenskritums. Lielākais Eiropā. (vajag Jūsu palīdzību)Reinas ūdenskritums. Lielākais Eiropā. (vajag Jūsu palīdzību)
Ceļojumi
Uzfilmēju video ar 360 kameru un drona palīdzību. Būtu ļoti jauki no Tavas puses ja Tu novērtetu. Ja patik šads fimēšanas veids tad lūdzu ierakti komentāra, Un ja nepatit,tad arī lūdzu ieraksti komentaru kas nepatika. Domāju nākotnē,izmantot šadu filmešanas veidu. Paldies jau iepriekš. Uzfilmēju video ar 360 kameru un drona palīdzību. Būtu ļoti jauki no Tavas puses ja Tu novērtetu. Ja patik šads fimēšanas veids tad lūdzu ierakti komentāra, Un ja nepatit,tad arī lūdzu ieraksti komentaru kas nepatika. Domāju... Uzfilmēju video ar 360 kameru un drona palīdzību. Būtu ļoti jauki no Tavas puses ja Tu novērtetu. Ja patik šads fimēšanas veids tad lūdzu ierakti komentāra, Un ja nepatit,tad arī lūdzu...
gariinais , 09.11.19 00:17
583 8
169

Nesen atgriezos no Bulgārijas, nepatika!

Nesen atgriezos no Bulgārijas, nepatika!Nesen atgriezos no Bulgārijas, nepatika!
Ceļojumi
Bieži vien viens otrs idiotu bariņš salīdzina Latviju ar Bulgāriju un Rumāniju, jo par tām, iespējams, esam attīstītāki, jo IKP statistika un citas muļķības liecina, ka tās ir nabadzīgākas par Latviju. Lai par to pārliecinātos, devos uz Bulgāriju. Padzīvoju tur pāris dienas. Man uzreiz radās sajūta, ka esmu atgriezies padomju laikos. Labi, Bulgārija ir valsts, kas Eiropas Savienībā... Bieži vien viens otrs idiotu bariņš salīdzina Latviju ar Bulgāriju un Rumāniju, jo par tām, iespējams, esam attīstītāki, jo IKP statistika un citas muļķības liecina, ka tās ir nabadzīgākas par Latviju. Lai par to... Bieži vien viens otrs idiotu bariņš salīdzina Latviju ar Bulgāriju un Rumāniju, jo par tām, iespējams, esam attīstītāki, jo IKP statistika un citas muļķības liecina, ka tās ir...