Rūpīgi vēl reiz visu pārslīpējam, ja redzam kādus puteklīšus vai nelīdzenumiņus, tos vēl paslīpējam ar P1500 un tad atkal ar P2000.
Tālāk maucam jau pa iebrauktajām sliedēm, ņemam Rupjo pulējamo pastu un sākam pulēšanas procesu.
Rūpīgi vēl reiz visu pārslīpējam, ja redzam kādus puteklīšus vai nelīdzenumiņus, tos vēl paslīpējam ar P1500 un tad atkal ar P2000.
Tālāk maucam jau pa iebrauktajām sliedēm, ņemam Rupjo pulējamo pastu un sākam pulēšanas procesu.
Pēc rupjās pārejam uiz vidēja maluma pastu.
Pašas beigas nofinišējam ar smalko pastiņu, kā saka, uzliekam punktiņu uz i !
Lūkojam kas tad sanāca beigās.
Rūsiņas nav, ziemas sāļiem esam gatavi.
Atliek vēl iekšpusēs iepūst konservantus, uzlikt ručku, saskrūvēt visu kopā un darbiņš padarīts, arī rakstiņš līdz ar to galā. Visiem veiksmi un pavasari sirdī, lai viss izdodas !
Eh, būtu ātrāk šis raksts bijis pieejams. Tieši vasaras beigās šo visu darīju savai dārgajai dāmai. Protams, ne 1 pret 1 kā šajā rakstā, bet vismaz 80% kā šeit, žēl gan, ka vasarā dabūju konsultēties pie paziņām par to, ko un kā darīt, ar šo rakstu būtu bijis vairāk nekā pietiekami, lai visu izdarītu pilnībā pats. Darbs labs, raksts arī, vismaz nākošajai reizei man būs kaut kas, kur ieskatīties, lai nebūtu jāprasa palīdzība citiem, kaut gan ceru, ka nākošā reize nemaz tik ātri nepienāks.
Labs, kaut kad kad vairāk laika būs un lidzekļi, pašam jāpaņemās būs, tikai vajag sausāku vietu, savādāk te Velsā laiks var mainīties, katru stundu.
Auto servisa izkārtne "Maskačkā" - Uzmaņibu, akcija!!! - Glābies no ruslana!
Es nekādas garantijas nekad nedodu, vajag taču saprast, ka neviens neko nevar garantēt par rūsēt sākušu metālu, gulies kaut pats virsū. Nezinu tieši par kurām mašīnām iet runa tādēļ neko konkrētāk komentēt nevaru.
Izskatās, ka Tavas pretrūsas receptes darbojas. Savam drapakam rūsu nemanu arī pēc ziemas, kaut arī braukts tika daudz kur. Arī šogad apskatē par rūsu neviens pat neiepīkstējās, ka tur kaut kas būtu Redzēs, kā izskatīsies pēc šīs ziemas. Nekam kriminālam jau nevajadzētu būt.
Nav svarīgas metodes, ir svarīgi pavisam atbrīvoties no rūsas, lai nekas nepaliek apakšā. Smilšu strūklu izmanto lieliem darba apjomiem nevis lai utis trenkātu
Visa šitā štellīte ir kā ar dakšām ūdenī rakstīt, neko nevar paredzēt un garantēt, citam pēc pus gada tā rūsa vēl kaut kur izlien, citam pat piecus gadus vairs nerādās. Viss tomēr vairāk no katra konkrētā autiņa metāla atkarīgs. Redz kur viens pat komentāros ierakstīja, ka esmu putnubiedēklis un maldinu tautu, dažiem manis taisītajiem autiņiem jau pēc pusotra gada rūsa atkal sāka spraukties ārā
Sākumā likās, ka šis process ir raķešu zinātne, ir pagājuši vairāk kā 4,5 gadi un vēl jo projām raķešu zinātne
Protams, māku tur nodrāzt rūsu, bet apakšā vienmēr viss melns, pēctam klājot grunti arī nesanāk tik smuki nekas, visgrūtākais man šķiet ir smuki nopūst ar krāsu un laku, pārējais prasa tikai pacietību un gribasspēku daudzumā, kas atkarīgs no iemaņām!
Tas nav jaunvārds, drāzām, drāžam un drāzīsim to rūsu.... visbēdīgākais ir tas ka arī mūs bez mitas dzīve drāž, bet mums nav ko
Rakstā jau teicu, ka izskatās tā it kā mušas būtu apraisījušas. Punktiņi paliek punktiņi, pa gabalu acīs nekrīt, bet vismaz tālāk nerūsēs, neies plašumā kādu laiku