Ar gruntēšanu nepārforsējam, pūšam plānām kārtiņām vairākos piegājienos starp kārtām ļaujot apraut.
Gatavs, piegruntēts.
Ar gruntēšanu nepārforsējam, pūšam plānām kārtiņām vairākos piegājienos starp kārtām ļaujot apraut.
Gatavs, piegruntēts.
Ļaujam saulītei piežāvēt,pa starpām vēl piepalīdzam ar fēnu, stundas četras vajag iedot žūšanas procesam.
Pakojam vaļā.
Apmēram tāds tas musturs.
Grunts nožuvusi, varam turpināt gatavošanu.
Ņemam P800 ūdenspapīru un klucīti un pārslīpējam piegruntētās vietas.
Tālāk ņemam P1200 ūdenspapīru un pārslīpājam sagatavoto vietu. Pārslīpējam un uzmatējam ar roku nedaudz plašāk lai būtu laukums uz kura uztaisīt krāsas un lakas pāreju.
Izskatās, ka spaini ar ūdeni vairs nevajag, sāka smidzināt, nemaz smilšpapīru nevajag mērcēt :D
Sagaidām kad atkal parādās saulīute starp mākoņiem, nožāvējam un nolīmējam sagatavotās vietas uz krāsošanu.
Eh, būtu ātrāk šis raksts bijis pieejams. Tieši vasaras beigās šo visu darīju savai dārgajai dāmai. Protams, ne 1 pret 1 kā šajā rakstā, bet vismaz 80% kā šeit, žēl gan, ka vasarā dabūju konsultēties pie paziņām par to, ko un kā darīt, ar šo rakstu būtu bijis vairāk nekā pietiekami, lai visu izdarītu pilnībā pats. Darbs labs, raksts arī, vismaz nākošajai reizei man būs kaut kas, kur ieskatīties, lai nebūtu jāprasa palīdzība citiem, kaut gan ceru, ka nākošā reize nemaz tik ātri nepienāks.
Labs, kaut kad kad vairāk laika būs un lidzekļi, pašam jāpaņemās būs, tikai vajag sausāku vietu, savādāk te Velsā laiks var mainīties, katru stundu.
Auto servisa izkārtne "Maskačkā" - Uzmaņibu, akcija!!! - Glābies no ruslana!
Es nekādas garantijas nekad nedodu, vajag taču saprast, ka neviens neko nevar garantēt par rūsēt sākušu metālu, gulies kaut pats virsū. Nezinu tieši par kurām mašīnām iet runa tādēļ neko konkrētāk komentēt nevaru.
Izskatās, ka Tavas pretrūsas receptes darbojas. Savam drapakam rūsu nemanu arī pēc ziemas, kaut arī braukts tika daudz kur. Arī šogad apskatē par rūsu neviens pat neiepīkstējās, ka tur kaut kas būtu Redzēs, kā izskatīsies pēc šīs ziemas. Nekam kriminālam jau nevajadzētu būt.
Nav svarīgas metodes, ir svarīgi pavisam atbrīvoties no rūsas, lai nekas nepaliek apakšā. Smilšu strūklu izmanto lieliem darba apjomiem nevis lai utis trenkātu
Visa šitā štellīte ir kā ar dakšām ūdenī rakstīt, neko nevar paredzēt un garantēt, citam pēc pus gada tā rūsa vēl kaut kur izlien, citam pat piecus gadus vairs nerādās. Viss tomēr vairāk no katra konkrētā autiņa metāla atkarīgs. Redz kur viens pat komentāros ierakstīja, ka esmu putnubiedēklis un maldinu tautu, dažiem manis taisītajiem autiņiem jau pēc pusotra gada rūsa atkal sāka spraukties ārā
Sākumā likās, ka šis process ir raķešu zinātne, ir pagājuši vairāk kā 4,5 gadi un vēl jo projām raķešu zinātne
Protams, māku tur nodrāzt rūsu, bet apakšā vienmēr viss melns, pēctam klājot grunti arī nesanāk tik smuki nekas, visgrūtākais man šķiet ir smuki nopūst ar krāsu un laku, pārējais prasa tikai pacietību un gribasspēku daudzumā, kas atkarīgs no iemaņām!
Tas nav jaunvārds, drāzām, drāžam un drāzīsim to rūsu.... visbēdīgākais ir tas ka arī mūs bez mitas dzīve drāž, bet mums nav ko
Rakstā jau teicu, ka izskatās tā it kā mušas būtu apraisījušas. Punktiņi paliek punktiņi, pa gabalu acīs nekrīt, bet vismaz tālāk nerūsēs, neies plašumā kādu laiku