Nu ko paldies ka pildījāt manu pilno testu.
Tātad tieši ziemassvētku vakarā kā parasti šķūrēju sniegu no apmēram 0,7 km garā privātā ceļa visdebīlākais ir tas ka tas bija jādara atpakaļgaitā jo traktors ar frontālo iekrāvēju un šķūri ir nomiris kā jau katru otro gadu tieši un ziemas sezonu😐
Njā kad biju beidzis šķūrēt bija jau kādi 7.30 vakarā.
Tad es pēc 10 min čakarēšanās stulbajā salā beidzot noāķēju šķūri
Piekabināju piekabīti iemetu 2 lāpstas un braucu savākt sniegu kas izklausās pastulbi ar rokām piemest pa tumsu 2 tonnas ar sniegu bet ja jātaisa pašam maziņa trasīte kvadrai kas labi ja pēc mēneša būs atkal garāžā un gatavs bubināt.
Nu jā tad kad pusi biju piemetis kaut kur pusi piekabes... izrubījās galvas lukturīts pavecās, jo es ar tēvu tieši pirms apmēram pusmēness uzlikām jaunus papildlukturus. Nu labi ielīdu traktoram kabīnē pasildījos un turpināju
Mest sniegu. Pēc divām aizvestām piekabēm ar sniegu braucu mest trešo ap 9.45 sāku mest trešo protams temperatūra nokrita un apmēram -20 vai -17 grādiem īsti nezinu jo traktors jau ir 27 gadus vecs un 100% ka termometrs muld, apmēram pēc 50 minūtēm nolēmu ka pietiek un sāku pukšķināt mājās līdz pārlsēdzoties un ātro kārbu gāzes pedālis principā pazuda jo lai ieliktu 8 vai 9 ātrumā ir jāieskrienās un pēkšņi motoram apgriezieni sāka zust un es protams uzreiz parslēdzu pirmajā un sapratu ka kaut kas nav devu gāzi un motors nomira kad biju nobraudcis labi ja
300 m nu neko ieslēdzis salona lampiņu ieraudzīju neko jo rādītāji nerāda izkāpu ārā un iespīdināju ar telefona lukturīti bāka un izskatījās ka nav degvielas. Aizskrēju uz garāžu atnesu 20 litrus saļarkas jeb lauku tehnikas dīzeli ielēju, bet kad gribēju pielaist nesanāca, jo aķis viņam ir atvainojos bet, sūds, jo ar pilnu uzlādi var pielaist tikai vienu reizi un labāk sekmīgi